eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dziadowa Kłoda › Remont zaplecza kuchennego i zakup wyposażenia oraz remont sanitariatów wraz z szatnią w budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Miłowice, gmina Dziadowa Kłoda



Ogłoszenie z dnia 2021-07-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120722 z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zaplecza kuchennego i zakup wyposażenia oraz remont sanitariatów wraz z szatnią w budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Miłowice,
gmina Dziadowa Kłoda

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dziadowa Kłoda

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855044

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oleśnicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Dziadowa Kłoda

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-504

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 627869280

1.5.8.) Numer faksu: 627851808

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.gminy@dziadowakloda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziadowakloda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dziadowakloda.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont zaplecza kuchennego i zakup wyposażenia oraz remont sanitariatów wraz z szatnią w budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Miłowice,
gmina Dziadowa Kłoda

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6077ebf-c916-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000622/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont zaplecza kuchennego i zakup wyposażenia oraz remont sanitariatów wraz z szatnią w budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Miłowice, gmina Dziadowa Kłoda

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077466/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.271.4.2021.JS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu części budynku Szkoły Podstawowej we wsi Miłowice w zakresie odnowy i modernizacji zaplecza kuchennego wraz z zakupem wyposażenia oraz remontu pomieszczeń sanitariatów z szatnią.
1. Zakres robót w ramach zaplecza kuchennego zawiera następujące prace remontowe:
• Rozbiórkę ścianek wydzielających korytarz od pomieszczenia kuchennego,
• Częściową rozbiórkę ścianki działowej pomiędzy pomieszczeniem kuchennym i zmywalnią naczyń wraz z montażem drzwi wewnętrznych,
• Wymurowanie ścianek oddzielających zmywalnię od kuchni wraz z montażem drzwi wewnętrznych oraz okna do przyjęć naczyń,
• Wykucie otworu w ścianie pomiędzy korytarzem i magazynem wraz z montażem nadproża i naświetla okiennego,
• Poszerzenie istniejącego okienka pomiędzy jadalnią a kuchnią do szerokości 110cm (okno do wydawania posiłków) wraz z montażem nadproża,
• Montaż wydzielenia systemowego wraz z drzwiami do kabiny ustępowej,
• Wymianę posadzki warstwy wykończeniowej w obrębie pomieszczeń,
• Wymianę drzwi wewnętrznych i zewnętrznych,
• Montaż wentylatorów osiowych w istniejących przewodach wentylacyjnych,
• Wykonanie przewodu wentylacyjnego na zewnątrz budynku wraz z montażem wentylatorów osiowych,
• Montaż urządzeń klimatyzacji,
• Montaż wyciągu kuchennego nad stanowiskiem obróbki termicznej,
• Wyposażenie kuchni i pozostałych pomieszczeń w zabudowę kuchenną, armaturę i urządzenia techniczne
• Zbicie istniejących płytek ściennych,
• Wykonanie płytek ściennych do wysokości 2,0m,
• Wymiana i montaż nowych opraw oświetleniowych (na oprawy IP44),
• Wymiana osprzętu elektrycznego (gniazdka IP44),
• Wykonanie nowych przewodów elektrycznych z zastosowaniem przewodów miedzianych w miejsce istniejących aluminiowych z podłączeniem do istniejącej rozdzielni elektrycznej,
• Wykonanie postumentu betonowego pod urządzenie patelni.
2. Zakres robót w ramach pomieszczeń sanitariatów wraz z szatnią zawiera następujące prace remontowe:
• Rozbiórkę ścianek wydzielających pomieszczenie gospodarcze od szatni,
• Wymurowanie ścianek oddzielających szatnie i wydzielających pomieszczenie natrysku (kabina prysznicowa) wraz z montażem drzwi wewnętrznych,
• Poszerzenie istniejących wejść do węzłów sanitarnych (pomiędzy korytarzami a korytarzem głównym) bez naruszenia istniejących nadproży,
• Wymianę posadzki warstwy wykończeniowej w obrębie pomieszczeń,
• Wymianę drzwi wewnętrznych do sanitariatów i szatni wraz z poszerzeniem otworów drzwiowych,
• Montaż wentylatorów osiowych w istniejących przewodach wentylacyjnych,
• Zbicie istniejących płytek ściennych,
• Wykonanie płytek ściennych do wysokości 2,0m w sanitariatach,
• Wymiana i montaż nowej armatury sanitarnej,
• Wymiana i montaż nowych opraw oświetleniowych (na oprawy IP44),
• Wymiana osprzętu elektrycznego (gniazdka IP44),
• Wykonanie nowych przewodów elektrycznych z zastosowaniem przewodów miedzianych w miejsce istniejących aluminiowych z podłączeniem do istniejącej rozdzielni elektrycznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie prac remontowych określa dokumentacja projektowa zawierająca projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych:
- załącznik Nr 10 do SWZ- dokumentacja dotycząca zaplecza kuchennego;
- załącznik Nr 11 do SWZ- dokumentacja dotycząca sanitariatów wraz z szatnią.
4. Wyposażenie zaplecza kuchennego zawiera następujące elementy:
Przedsionek:
• szafka standardowa wys. 85 cm z blatem roboczym
Zmywalnia naczyń stołowych:
• zmywarka z wyparzaniem, kosz 50x50, dozownik nabłyszczacza i detergentu
• zlew 1-komorowy wbudowany w blat
• szafa dwustronna
• szafka standardowa wys. 85 cm z blatem roboczym;
Kuchnia:
• piec konwekcyjny;
• szafka na butle gazowe;
• maszyna do ubijania mięsa;
• lodówka z blatem chłodniczym;
• zlew 1-komorowy z ociekaczem- 2 szt.;
• szafka standardowa wys. 85 cm z blatem roboczym ( wymiar 45x 60cm) – 2 szt.;
• kratka odciekowa;
• szafka standardowa wys. 85 cm z blatem roboczym ( wymiar 50x 60cm);
• maszyna do obróbki mącznej;
• lodówka podblatowa;
• wózek na naczynia;
• szafka standardowa z półkami podblatowymi;
• okap wyciągowy przyścienny;
Korytarz:
• szafka standardowa z półkami podblatowymi;
Zaplecze kuchenno- magazynowe:
• zlew 2-komorowy;
• lodówka podblatowa + blat roboczy nad lodówką – 2 szt.;
• szafka standardowa wys. 85 cm z blatem roboczym;
• szafa magazynowa – 4 szt.;
Sanitariat:
• szafki dla pracowników podwójne – 2 szt.;
Pomieszczenie gospodarcze
• zlew 1-komorowy wbudowany w blat;
• zlew 1-komorowy do mycia sprzętu porządkowego;
• szafka standardowa wys. 85 cm z blatem roboczym.

Szczegółowy opis elementów wyposażenia dla zaplecza kuchennego zawarty jest w załączniku Nr 12 do SWZ.
Minimalny okres gwarancji elementów wyposażenia wynosi 24 miesiące. Do każdego urządzenia należy dołączyć instrukcję obsługi. W cenie każdego sprzętu należy wliczyć jego koszt montażu, szkolenia, i próbnego rozruchu oraz elementy wynikające z opisu przedmiotu zamówienia. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe i wolne od wad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378360,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378360,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378360,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-BUD Krystian Korus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111584925

7.3.4) Miejscowość: Ligota Polska 41

7.3.5) Kod pocztowy: 56-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378360,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

2021-07-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.