Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00114886/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
- 2024/BZP 00224307/01 - Wynik z dnia 2024-02-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310338
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jeleniogórska, 4
1.4.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.4.7.) Numer telefonu: 757380000
1.4.8.) Numer faksu: 757380201
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalboleslawiec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbol.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120682
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00114886
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
407459,55
Po zmianie:
288202,55
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Sukcesywne dostawy baterii dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Po zmianie:
Sukcesywne dostawy baterii, płyt i kopert dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
6365,00
Po zmianie:
125615,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
4.9 W ramach zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do odbierania i utylizacji wszystkich uszkodzonych lub zużytych materiałów eksploatacyjnych, w tym dostawy opakowań niezbędnych do przekazania tonerów i tuszy (Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia opakowań dostarczanych tonerów i tuszy w celu ich identyfikacji podczas odbioru od Zamawiającego). Informacja o konieczności odebrania i utylizacji tonerów i tuszy będzie przesyłana przez pracowników Zamawiającego na adres e-mail Wykonawcy wskazany w § 3 ust. 15 nie częściej niż raz w miesiącu, chyba że Wykonawca wyrazi zgodę na częstsze odbiory. Zamawiający dopuszcza, aby zużyte tonery i tusze były odbierane przez Wykonawcę przy okazji dostaw materiałów eksploatacyjnych lub w inny sposób uzgodniony z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, że odbiór zużytych tuszy i tonerów do drukarek, będzie dokonywany nie rzadziej niż raz na kwartał (dotyczy Zadania 2)
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA
- Zakup sceny mobilnej dla Bolesławieckiego Ośrodka Kultury - Międzynarodowego Centrum Ceramiki w Bolesławcu
- Rozbudowa Domu Ludowego we wsi Otok (3)
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA OBIEKTACH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W BOLESŁAWCU W OKRESIE OD VI DO XII 2024 ROKU
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na: Przebudowa dróg wewnętrznych ul. Gdańska - ul. Warszawska - II postępowanie
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na Osiedlu Przylesie w Bolesławcu w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH
- Dostawa materiałów promocyjnych z ologowaniem w ilości 300 kompletów
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Zakup papieru ksero na wszystkie obiekty Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.