eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › dostawa żywności (pieczywo, nabiał, art. spożywcze, owoce i mrożonki)



Ogłoszenie z dnia 2021-07-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120661 z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa żywności (pieczywo, nabiał, art. spożywcze, owoce i mrożonki)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa żywności (pieczywo, nabiał, art. spożywcze, owoce i mrożonki)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6eec631-d970-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120661

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005834/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Sukcesywna dostawa Żywności - pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art.. spożywcze owoce i mrożonki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099031/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: STG-271-15/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Chleb mieszany pszenno – żytni 0,60 kg krojony 8000 szt.
Chleb wieloziarnisty 0,50 kg 1000 szt.
Chleb bezglutenowy 0,50 kg 200 szt.
Chałka 0,40 kg 90 szt.
Bułka pszenna 0,05 kg 20000 szt.
Rogal maślany 150 g 180 szt.
Drożdżówka wielosmakowa 200 g 700 szt.
Ciasta różne 125 kg
Bułka tarta 1 kg 120 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mleko 2% po 1 l 4000 L.
Jogurt owocowy poj. 150 g 1000 szt.
Jogurt z owsianką poj. 180g 300 szt.
Jogurt pitny poj. 250 ml 300 szt.
Jogurt naturalny poj. 150 g 350 szt.
Serek wiejski z owocami (różne smaki) poj, 150 g 300 szt.
Kefir poj. 5L wiadro 100 L.
Śmietana 18% poj. 0,4 L 750 L.
Ser topiony kremowy (typu ementaler) pak po 10 dkg 150 kg
Ser żółty (typu zakopiański) blok 3 kg. 200 kg.
Ser biały –półtłusty 0,5 kg kostka 200 kg.
Serek twarogowy typu Hanusia 1 kg 200 szt.
Margaryna mleczna 200 g 100 kg.
Margaryna do smarowania (masło roślinne)450g kubek plastykowy 100 kg.
Masło extra 82% tłuszczu 200 g 750 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 52000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mąka pszenna typ 500 pak po 10 kg 450 kg
Mąka ziemniaczana pak po 10 kg 5 kg
Kasza manna (grysik) pak. po 10 kg 100 kg
Kasza pęcak pak po 10 kg 100 kg
Kasza jęczmienna perłowa pak po 10 kg 100 kg
Ryż długo ziarnisty pak 1 kg. 200 kg
Ryż paraboliczny pak. Po 10 kg 200 kg
Makaron nitki po 250 g 150 szt.
Makaron włoski 0,5,kg różne rodzaje 800 szt.
Makaron zacierka 250 g 150 szt.
Płatki czekoladowe typu Nestle 0,50 kg 320 szt.
Pieczywo ryżowe (typu Wasa) po 130 g 15 szt.
Suchary po 290 g 10 szt.
Cukier grysik pak po 10 kg 800 kg
Cukier puder pak po 0,4 kg 15 kg
Płatki kukurydziane 1 kg 300 szt.
Ogórki konserwowe 900g 300 szt.
Dżem słoik 1 kg (truskawka, wiśnia, porzeczka czarna) 20 szt.
Dżem mix 25g (typu Tymbark/Łowicz) 5000 szt.
Miód prawdziwy 15g (typu Bartnik) 3000 szt.
Sok owocowy wysoko słodzony 0,5 l (typu Paula) 20 szt.
Soczek owocowy (typu Cumes) 200 ml 540 szt.
Kawa zbożowa (typu Inka) 300 g 200 szt.
Czekolada do smarowania (typu nutella) 400g 10 szt.
Grzyby suszone pak po 0,5 kg podgrzybek 5 kg
Koncentrat pomidorowy 850g (typu Bażant) 50 szt.
Pasztet drobiowy 50g (typu podlaski) 2500 szt.
Papryka konserwowa 0,9 kg 50 kg
Groszek konserwowy 300g 100 szt.
Kukurydza konserwowa 300g 100 szt.
Pieczarki konserwowe 0,9 kg 30 szt.
Chrzan tarty 300 g (typu polan) 50 szt.
Majonez (typu kielecki) 5L wiadro 30 szt.
Olej uniwersalny 0,9l 200 szt.
Ocet spirytusowy 10% 0,5 L 30 szt.
Sól kamienna jodowana 1 kg 250 kg
Musztarda stołowa 0,425 kg (typu Roleski) 40 szt.
Ketchup łagodny 0,425 kg (typu Roleski) 40 szt.
Pieprz prawdziwy mielony 1 kg 6 kg
Pieprz ziołowy 20 g (typu Ziołowit) 20 szt.
Papryka mielona ostra 20g (typu Ziołowit) 20 szt.
Papryka mielona słodka 20g (typu Ziołowit) 20 szt.
Maggi 1L (typu Winiary) 180 szt.
Bulion warzywny w proszku 10 kg (typu Winiary) 90 kg
Majeranek 20g (typu Ziołowit) 60 szt.
Kwasek cytrynowy 20g 60 szt.
Liść laurowy 20 g (typu Ziołowit) 60 szt.
Ziele angielskie 20g (typu Ziołowit) 60szt.
Kminek 0,20 g (typu Ziołowit) 60 szt.
Zioła prowansalskie 20 g 60 szt.
Oregano 20 g 60 szt.
Tymianek 20 g 60 szt.
Herbata liściasta 100 g (typu Madras) 36 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pomarańcze 50 kg
Banany 100 kg.
Mandarynki 50 kg.
Mieszanka kompotowa 2,5 kg 250 kg
Kalafior mrożony 2,5 kg 50 kg
Fasolka szparagowa mrożona 2,5 kg 50 kg
Brokuł mrożony 2,5 kg 50 kg
Szpinak mrożony 2,5 kg 50 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49278,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49278,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48278,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia cukiernia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361178734

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.5) Kod pocztowy: 34-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49278,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak załącznika -formularza oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27276,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27276,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27276,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Brutal sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361005293

7.3.4) Miejscowość: zakopane

7.3.5) Kod pocztowy: 34-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27276,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3251,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3251,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3251,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. brutal sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361005293

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.5) Kod pocztowy: 34-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3251,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31
2021-07-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.