eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pysznica › Poprawa funkcjonalności infrastruktury instytucji kultury w Jastkowicach



Ogłoszenie z dnia 2021-07-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120308 z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa funkcjonalności infrastruktury instytucji kultury w Jastkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PYSZNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409117

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 322

1.5.2.) Miejscowość: Pysznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-403

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 15 841 00 04

1.5.8.) Numer faksu: +48 15 841 00 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pysznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pysznica.bip.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pysznica.bip.gmina.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa funkcjonalności infrastruktury instytucji kultury w Jastkowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-078fcf8a-bf7b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003774/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Poprawa funkcjonalności infrastruktury instytucji kultury w Jastkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067406/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.III.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 525758,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn. „Poprawa funkcjonalności infrastruktury instytucji kultury w Jastkowicach dz. nr ewid. 2048, 2050/1, obręb Jastkowice, Gmina Pysznica.”
Zakres opracowania obejmuje następujące roboty:
· Roboty przygotowawcze obejmujące: wykonanie rusztowań, pomostów, daszków zabezpieczających, roboty ziemne
· Roboty rozbiórkowe obejmujące: demontaż krat okiennych, demontaż i ponowny montaż central klimatyzacyjnych, demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, demontaż stolarki okiennej drzwiowej, demontaż stalowych daszków nad drzwiami wejściowymi, demontaż balustrad przy schodach murowanych, likwidacja schodów murowanych, rozbiórka istniejącego terenu utwardzonego wg dokumentacji rysunkowej, rozbiórka istniejącego ogrodzenia, demontaż opraw oświetleniowych.
· Roboty obejmujące ocieplenie i izolacje ścian fundamentowych
· Roboty obejmujące montaż nowej stolarki okiennej PCV wraz z nawiewnikami, parapetami zewnętrznymi, wewnętrznymi, wykończeniem wewnętrznych ościeży w zakresie wg dokumentacji rysunkowej. Parapety zewnętrzne projektowane jako nowe w całym budynku.
· Roboty obejmujące montaż nowej stolarki aluminiowej wraz z wykończeniem wewnętrznych ościeży w zakresie wg dokumentacji rysunkowej.
· Roboty obejmujące ocieplenie metodą lekką mokrą płytami styropianowymi budynku do uzyskania grubości ocieplenia budynku łącznie równą 15cm wraz z nałożeniem tynku cienkowarstwowego silikonowego gr. 2mm oraz warstwy drewnopodobnej.
· Wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy powlekanej
· Wykonanie daszków szklanych nad wejściami do budynku zamontowanych za pomocą metalowych odciągów ze stali nierdzewnej (wysięg daszków minimum 1,5m)
· Obudowa metalowych prętów przy wejściu do biblioteki na wzór słupa żelbetowego z płyt OSB i kształtownika RK 100x100x6
· Montaż nowych opraw oświetleniowych typu LED
· Wymiana Istniejących skrzynek gazowych na nowe
· Remont schodów zewnętrznych murowanych poprzez wyburzenie istniejących i wykonanie nowych z kostki i palisad betonowych wraz z balustradami ze stali nierdzewnej
· Remont istniejącej klatki schodowej poprzez wykonanie oczyszczenia oraz dwukrotnego odmalowania istniejących elementów.
· Wykonanie remontu kominów poprzez wykonanie nowej wyprawy wierzchniej kominów, obróbek blacharskich oraz kratek wentylacyjnych chromoniklowych
· Wykonanie oczyszczenia, odgrzybienia i dwukrotnego malowania środkiem impregnującym drewnianą podbitkę dachową.
· Wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy powlekanej na rąbek stojący wraz łatami kontraktami i wiatroizolacją.
· Roboty obejmujące budowę terenu utwardzonego przy budynku w zakresie wg dokumentacji rysunkowej.
· Montaż dodatkowych opraw świetlnych na elewacji budynku (oprawy oświetleniowe typ „góra-dół”).
· Roboty związane z wykonaniem wymiany istniejącego ogrodzenia.
· Wykonanie instalacji odgromowej i monitoringu zewnętrznego wg opracowania branży elektrycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 619855,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 753376,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 619855,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Deryl Patryk Stadnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385543363

7.3.3) Ulica: Jastkowice ul. Majdan 33,

7.3.4) Miejscowość: Pysznica

7.3.5) Kod pocztowy: 37-403

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 619855,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.