eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Organizacja seminariów, konferencji, szkoleń i wizyt studyjnych dofinansowanych ze środków UE



Ogłoszenie z dnia 2023-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja seminariów, konferencji, szkoleń i wizyt studyjnych dofinansowanych ze środków UE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 478114606

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja seminariów, konferencji, szkoleń i wizyt studyjnych dofinansowanych ze środków UE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e644420-b8cc-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028404/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Organizacja seminariów, konferencji, szkoleń i wizyt studyjnych dofinansowanych ze środków UE

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Narkotyki pod kontrolą – zwiększenie zdolności europejskich organów ścigania do walki z przestępczością narkotykową”; „Mienie pod ochroną – zwiększenie międzynarodowej współpracy organów ścigania w walce z przestępczością przeciwko mieniu" - dofinansowane z Programu Komisji Europejskiej Fundusz Bezpieczeństwa Wewnętrznego (Policja)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e644420-b8cc-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Zamawiający korzysta, w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tylko z takich narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej, które są niedyskryminujące, ogólnie dostępne oraz interoperacyjne
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848 i 1590), z produktami powszechnie używanymi służącymi elektronicznemu przechowywaniu, przetwarzaniu i przesyłaniu danych, i które nie ograniczają wykonawcom dostępu do postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
1. Informacje ogólne
1) Stroną internetową prowadzonego postępowania jest Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/
2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4) Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5) W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@lu.policja.gov.pl, (z wyjątkiem składania ofert, które należy składać w sposób określony w rozdziale XIII).
6) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia (dostępny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu).
7) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia.
9) Link do postępowania oraz identyfikator postępowania nadany przez Platformę e-Zamówienia zamieszczone są na stronie internetowej zamawiającego: https://lubelska.policja.gov.pl
10) Zamawiający zaleca aby załączniki i dokumenty składane przez Wykonawcę były przekazywane w szczególności w następujących formatach: .pdf, .odt, .doc, .docx, .xls, xlsx, .zip, .7zip.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
- Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Lublinie, z siedzibą przy ul. Narutowicza 73, tel. 47 811 57 37;
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie: e-mail: iod.kwp@lu.policja.gov.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Organizacja seminariów, konferencji, szkoleń i wizyt studyjnych dofinansowanych ze środków UE” - nr referencyjny 18/1.3.7/23/SZP/U;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2022 r. poz. 1710 z późn zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
-Jeżeli administrator planuje dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem informuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udziela jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa art. 13 ust. 2 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 18/1.3.7/23/SZP/U

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 855237,82 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 - organizacja wizyty studyjnej - Berlin ("Narkotyki pod kontrolą")
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi hotelarskiej, restauracyjnej i transportowej obejmującej zakwaterowanie i wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja), materiały szkoleniowe oraz transport dla 21 uczestników wizyty studyjnej w Berlinie (Niemcy) w ramach realizacji projektu „Narkotyki pod kontrolą – zwiększenie zdolności europejskich organów ścigania do walki
z przestępczością narkotykową” realizowanego w dniach 24 - 26 kwietnia 2023 r.

4.2.5.) Wartość części: 46329,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-04-24 do 2023-04-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena oferty brutto: 60%
b) Standard hotelu: 40%
Dla powyższego kryterium przyjmuje się skalę punktową od 0 do 100:
a. Cena – 60% (odpowiada 60 pkt)
b. Standard hotelu – 40% (odpowiada 40 pkt)
Ad. a) Obliczenie punktów w kryterium „Cena” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
C = (C min / C x ) x 60
gdzie: C - liczba punktów w kryterium „cena”
C min - najniższa cena spośród złożonych ofert
Cx - cena oferty badanej
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę „cenę” podaną w załączniku nr 1 do SWZ - Druk „OFERTA”.
Ad. b) Punkty w kryterium „Standard hotelu” (S) zostaną przyznane wg poniższej skali:
- Hotel 5* - 40 pkt
- Hotel 4* - 20 pkt
- Hotel 3* - 0 pkt
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę „standard hotelu” podany w załączniku nr 1 do SWZ - Druk OFERTA, na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu załącznika (uzyskać można 40, 20 lub 0 punktów).
Hotel, w którym będzie realizowana usługa winien posiadać minimum 3 gwiazdki. W przypadku zaoferowania hotelu o niższym standardzie lub braku wskazania w ofercie nazwy i adresu hotelu, w którym świadczone będą usługi - oferta Wykonawcy zostanie uznana za niezgodną z warunkami zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy) standardu hotelu przyjmuje się oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ (druk OFERTA) - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Kryterium „Standard hotelu” – dla pakietów nr 1 - nr 3 (realizowanych poza granicami kraju) – będzie oceniany w oparciu o informację o kategoryzacji zamieszczoną na stronie internetowej wskazanego przez wykonawcę hotelu.

Suma punktów za cenę oferty brutto (C) i standard hotelu (S) będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie ww. kryterium, tj. posiada najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Standard hotelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 - organizacja wizyty studyjnej - Amsterdam ("Narkotyki pod kontrolą").
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi hotelarskiej, restauracyjnej i transportowej obejmującej zakwaterowanie i wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja), materiały szkoleniowe oraz transport dla 22 uczestników wizyty studyjnej w Amsterdamie (Holandia) w ramach realizacji projektu „Narkotyki pod kontrolą – zwiększenie zdolności europejskich organów ścigania do walki
z przestępczością narkotykową” realizowanego w dniach 9-11 maja 2023 r.

4.2.5.) Wartość części: 46329,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-05-09 do 2023-05-11

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena oferty brutto: 60%
b) Standard hotelu: 40%
Dla powyższego kryterium przyjmuje się skalę punktową od 0 do 100:
a. Cena – 60% (odpowiada 60 pkt)
b. Standard hotelu – 40% (odpowiada 40 pkt)
Ad. a) Obliczenie punktów w kryterium „Cena” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
C = (C min / C x ) x 60
gdzie: C - liczba punktów w kryterium „cena”
C min - najniższa cena spośród złożonych ofert
Cx - cena oferty badanej
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę „cenę” podaną w załączniku nr 1 do SWZ - Druk „OFERTA”.
Ad. b) Punkty w kryterium „Standard hotelu” (S) zostaną przyznane wg poniższej skali:
- Hotel 5* - 40 pkt
- Hotel 4* - 20 pkt
- Hotel 3* - 0 pkt
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę „standard hotelu” podany w załączniku nr 1 do SWZ - Druk OFERTA, na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu załącznika (uzyskać można 40, 20 lub 0 punktów).
Hotel, w którym będzie realizowana usługa winien posiadać minimum 3 gwiazdki. W przypadku zaoferowania hotelu o niższym standardzie lub braku wskazania w ofercie nazwy i adresu hotelu, w którym świadczone będą usługi - oferta Wykonawcy zostanie uznana za niezgodną z warunkami zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy) standardu hotelu przyjmuje się oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ (druk OFERTA) - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Kryterium „Standard hotelu” – dla pakietów nr 1 - nr 3 (realizowanych poza granicami kraju) – będzie oceniany w oparciu o informację o kategoryzacji zamieszczoną na stronie internetowej wskazanego przez wykonawcę hotelu.

Suma punktów za cenę oferty brutto (C) i standard hotelu (S) będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie ww. kryterium, tj. posiada najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Standard hotelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 - organizacja wizyty studyjnej - Bukareszt ("Narkotyki pod kontrolą")
Przedmiotem zamówienia jest: zakup usługi hotelarskiej, restauracyjnej i transportowej obejmującej zakwaterowanie i wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja), materiały szkoleniowe oraz transport dla 21 uczestników wizyty studyjnej w Bukareszcie (Rumunia) w ramach realizacji projektu „Narkotyki pod kontrolą – zwiększenie zdolności europejskich organów ścigania do walki
z przestępczością narkotykową” realizowanego w dniach 17-19 maja 2023 r.

4.2.5.) Wartość części: 46329,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-05-17 do 2023-05-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena oferty brutto: 60%
b) Standard hotelu: 40%
Dla powyższego kryterium przyjmuje się skalę punktową od 0 do 100:
a. Cena – 60% (odpowiada 60 pkt)
b. Standard hotelu – 40% (odpowiada 40 pkt)
Ad. a) Obliczenie punktów w kryterium „Cena” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
C = (C min / C x ) x 60
gdzie: C - liczba punktów w kryterium „cena”
C min - najniższa cena spośród złożonych ofert
Cx - cena oferty badanej
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę „cenę” podaną w załączniku nr 1 do SWZ - Druk „OFERTA”.
Ad. b) Punkty w kryterium „Standard hotelu” (S) zostaną przyznane wg poniższej skali:
- Hotel 5* - 40 pkt
- Hotel 4* - 20 pkt
- Hotel 3* - 0 pkt
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę „standard hotelu” podany w załączniku nr 1 do SWZ - Druk OFERTA, na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu załącznika (uzyskać można 40, 20 lub 0 punktów).
Hotel, w którym będzie realizowana usługa winien posiadać minimum 3 gwiazdki. W przypadku zaoferowania hotelu o niższym standardzie lub braku wskazania w ofercie nazwy i adresu hotelu, w którym świadczone będą usługi - oferta Wykonawcy zostanie uznana za niezgodną z warunkami zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy) standardu hotelu przyjmuje się oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ (druk OFERTA) - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Kryterium „Standard hotelu” – dla pakietów nr 1 - nr 3 (realizowanych poza granicami kraju) – będzie oceniany w oparciu o informację o kategoryzacji zamieszczoną na stronie internetowej wskazanego przez wykonawcę hotelu.

Suma punktów za cenę oferty brutto (C) i standard hotelu (S) będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie ww. kryterium, tj. posiada najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Standard hotelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 - organizacja warsztatów szkoleniowych - Warszawa ("Narkotyki pod kontrolą").
Przedmiotem zamówienia jest: zakup usługi hotelarskiej, restauracyjnej i transportowej obejmującej zakwaterowanie i wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja), materiały szkoleniowe oraz transport dla 40 uczestników warsztatów szkoleniowych, realizowanych w Warszawie (woj. mazowieckie), w ramach realizacji projektu „Narkotyki pod kontrolą – zwiększenie zdolności europejskich organów ścigania do walki z przestępczością narkotykową” realizowanego w dniach 25-30 września 2023 r.

4.2.5.) Wartość części: 246702,20 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-25 do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena oferty brutto: 60%
b) Standard hotelu: 40%
Dla powyższego kryterium przyjmuje się skalę punktową od 0 do 100:
a. Cena – 60% (odpowiada 60 pkt)
b. Standard hotelu – 40% (odpowiada 40 pkt)
Ad. a) Obliczenie punktów w kryterium „Cena” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
C = (C min / C x ) x 60
gdzie: C - liczba punktów w kryterium „cena”
C min - najniższa cena spośród złożonych ofert
Cx - cena oferty badanej
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę „cenę” podaną w załączniku nr 1 do SWZ - Druk „OFERTA”.
Ad. b) Punkty w kryterium „Standard hotelu” (S) zostaną przyznane wg poniższej skali:
- Hotel 5* - 40 pkt
- Hotel 4* - 20 pkt
- Hotel 3* - 0 pkt
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę „standard hotelu” podany w załączniku nr 1 do SWZ - Druk OFERTA, na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu załącznika (uzyskać można 40, 20 lub 0 punktów).
Hotel, w którym będzie realizowana usługa winien posiadać minimum 3 gwiazdki. W przypadku zaoferowania hotelu o niższym standardzie lub braku wskazania w ofercie nazwy i adresu hotelu, w którym świadczone będą usługi - oferta Wykonawcy zostanie uznana za niezgodną z warunkami zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy) standardu hotelu przyjmuje się oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ (druk OFERTA) - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Kryterium „Standard hotelu” – dla pakietów nr 4 – nr 9 (realizowanych w kraju) - ustalone jest w oparciu o kategoryzację w rozumieniu przepisów art. 2 ust. 2 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2017 r., poz. 2166).

Suma punktów za cenę oferty brutto (C) i standard hotelu (S) będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie ww. kryterium, tj. posiada najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Standard hotelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 - organizacja seminarium - Zakopane ("Mienie pod ochroną")
Przedmiotem zamówienia jest: zakup usługi hotelarskiej, restauracyjnej i transportowej obejmującej zakwaterowanie, wynajem sali konferencyjnej, wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe), usługę transportową – transfer lotniskowy 24 osób, zakup materiałów szkoleniowych oraz zakup usługi tłumaczeniowej (tłumaczenie symultaniczne) dla 49 uczestników seminarium szkoleniowego, realizowanego w Zakopanem (woj. małopolskie), w ramach realizacji projektu „Mienie pod ochroną – zwiększenie międzynarodowej współpracy organów ścigania w walce z przestępczością przeciwko mieniu” realizowanego w dniach od 12 do 15 czerwca 2023 r.

4.2.5.) Wartość części: 143901,09 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-06-12 do 2023-06-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena oferty brutto: 60%
b) Standard hotelu: 40%
Dla powyższego kryterium przyjmuje się skalę punktową od 0 do 100:
a. Cena – 60% (odpowiada 60 pkt)
b. Standard hotelu – 40% (odpowiada 40 pkt)
Ad. a) Obliczenie punktów w kryterium „Cena” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
C = (C min / C x ) x 60
gdzie: C - liczba punktów w kryterium „cena”
C min - najniższa cena spośród złożonych ofert
Cx - cena oferty badanej
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę „cenę” podaną w załączniku nr 1 do SWZ - Druk „OFERTA”.
Ad. b) Punkty w kryterium „Standard hotelu” (S) zostaną przyznane wg poniższej skali:
- Hotel 5* - 40 pkt
- Hotel 4* - 20 pkt
- Hotel 3* - 0 pkt
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę „standard hotelu” podany w załączniku nr 1 do SWZ - Druk OFERTA, na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu załącznika (uzyskać można 40, 20 lub 0 punktów).
Hotel, w którym będzie realizowana usługa winien posiadać minimum 3 gwiazdki. W przypadku zaoferowania hotelu o niższym standardzie lub braku wskazania w ofercie nazwy i adresu hotelu, w którym świadczone będą usługi - oferta Wykonawcy zostanie uznana za niezgodną z warunkami zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy) standardu hotelu przyjmuje się oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ (druk OFERTA) - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Kryterium „Standard hotelu” – dla pakietów nr 4 – nr 9 (realizowanych w kraju) - ustalone jest w oparciu o kategoryzację w rozumieniu przepisów art. 2 ust. 2 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2017 r., poz. 2166).

Suma punktów za cenę oferty brutto (C) i standard hotelu (S) będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie ww. kryterium, tj. posiada najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Standard hotelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 - organizacja seminarium - Krynica-Zdrój/Szczawnica ("Mienie pod ochroną").
Przedmiotem zamówienia jest: zakup usługi hotelarskiej, restauracyjnej i transportowej obejmującej zakwaterowanie, wynajem sali konferencyjnej, wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe), usługę transportową – transfer lotniskowy 24 osób, zakup materiałów szkoleniowych oraz zakup usługi tłumaczeniowej (tłumaczenie symultaniczne) dla 49 uczestników seminarium szkoleniowego, realizowanego w Krynicy-Zdrój lub Szczawnicy (woj. małopolskie), w ramach realizacji projektu „Mienie pod ochroną – zwiększenie międzynarodowej współpracy organów ścigania w walce z przestępczością przeciwko mieniu” realizowanego w dniach 19-22 czerwca 2023 r.

4.2.5.) Wartość części: 144903,63 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-06-19 do 2023-06-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena oferty brutto: 60%
b) Standard hotelu: 40%
Dla powyższego kryterium przyjmuje się skalę punktową od 0 do 100:
a. Cena – 60% (odpowiada 60 pkt)
b. Standard hotelu – 40% (odpowiada 40 pkt)
Ad. a) Obliczenie punktów w kryterium „Cena” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
C = (C min / C x ) x 60
gdzie: C - liczba punktów w kryterium „cena”
C min - najniższa cena spośród złożonych ofert
Cx - cena oferty badanej
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę „cenę” podaną w załączniku nr 1 do SWZ - Druk „OFERTA”.
Ad. b) Punkty w kryterium „Standard hotelu” (S) zostaną przyznane wg poniższej skali:
- Hotel 5* - 40 pkt
- Hotel 4* - 20 pkt
- Hotel 3* - 0 pkt
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę „standard hotelu” podany w załączniku nr 1 do SWZ - Druk OFERTA, na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu załącznika (uzyskać można 40, 20 lub 0 punktów).
Hotel, w którym będzie realizowana usługa winien posiadać minimum 3 gwiazdki. W przypadku zaoferowania hotelu o niższym standardzie lub braku wskazania w ofercie nazwy i adresu hotelu, w którym świadczone będą usługi - oferta Wykonawcy zostanie uznana za niezgodną z warunkami zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy) standardu hotelu przyjmuje się oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ (druk OFERTA) - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Kryterium „Standard hotelu” – dla pakietów nr 4 – nr 9 (realizowanych w kraju) - ustalone jest w oparciu o kategoryzację w rozumieniu przepisów art. 2 ust. 2 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2017 r., poz. 2166).

Suma punktów za cenę oferty brutto (C) i standard hotelu (S) będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie ww. kryterium, tj. posiada najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Standard hotelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 7 - organizacja szkolenia - Zamość ("Mienie pod ochroną").
Przedmiotem zamówienia jest: zakup usługi hotelarskiej, restauracyjnej i transportowej obejmującej zakwaterowanie, wynajem sali konferencyjnej, wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe), usługę transportową – transfer lotniskowy 8 osób, zakup materiałów szkoleniowych oraz zakup usługi tłumaczeniowej (tłumaczenie symultaniczne) dla 15 uczestników szkolenia z technik przesłuchań, realizowanego w Zamościu (woj. lubelskie), w ramach realizacji projektu „Mienie pod ochroną – zwiększenie międzynarodowej współpracy organów ścigania w walce z przestępczością przeciwko mieniu” realizowanego w dniach 25-29 września 2023 r.

4.2.5.) Wartość części: 59632,76 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-25 do 2023-09-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena oferty brutto: 60%
b) Standard hotelu: 40%
Dla powyższego kryterium przyjmuje się skalę punktową od 0 do 100:
a. Cena – 60% (odpowiada 60 pkt)
b. Standard hotelu – 40% (odpowiada 40 pkt)
Ad. a) Obliczenie punktów w kryterium „Cena” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
C = (C min / C x ) x 60
gdzie: C - liczba punktów w kryterium „cena”
C min - najniższa cena spośród złożonych ofert
Cx - cena oferty badanej
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę „cenę” podaną w załączniku nr 1 do SWZ - Druk „OFERTA”.
Ad. b) Punkty w kryterium „Standard hotelu” (S) zostaną przyznane wg poniższej skali:
- Hotel 5* - 40 pkt
- Hotel 4* - 20 pkt
- Hotel 3* - 0 pkt
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę „standard hotelu” podany w załączniku nr 1 do SWZ - Druk OFERTA, na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu załącznika (uzyskać można 40, 20 lub 0 punktów).
Hotel, w którym będzie realizowana usługa winien posiadać minimum 3 gwiazdki. W przypadku zaoferowania hotelu o niższym standardzie lub braku wskazania w ofercie nazwy i adresu hotelu, w którym świadczone będą usługi - oferta Wykonawcy zostanie uznana za niezgodną z warunkami zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy) standardu hotelu przyjmuje się oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ (druk OFERTA) - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Kryterium „Standard hotelu” – dla pakietów nr 4 – nr 9 (realizowanych w kraju) - ustalone jest w oparciu o kategoryzację w rozumieniu przepisów art. 2 ust. 2 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2017 r., poz. 2166).

Suma punktów za cenę oferty brutto (C) i standard hotelu (S) będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie ww. kryterium, tj. posiada najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Standard hotelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 8 - organizacja szkolenia - Zamość ("Mienie pod ochroną").
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi hotelarskiej, restauracyjnej i transportowej obejmującej zakwaterowanie, wynajem sali konferencyjnej, wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe), usługę transportową – transfer lotniskowy 8 osób, zakup materiałów szkoleniowych oraz zakup usługi tłumaczeniowej (tłumaczenie symultaniczne) dla 16 uczestników szkolenia z technik przesłuchań, realizowanego w Zamościu (woj. lubelskie), w ramach realizacji projektu „Mienie pod ochroną – zwiększenie międzynarodowej współpracy organów ścigania w walce z przestępczością przeciwko mieniu”, realizowanego w dniach 2-6 października 2023 r.

4.2.5.) Wartość części: 61477,63 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-10-02 do 2023-10-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena oferty brutto: 60%
b) Standard hotelu: 40%
Dla powyższego kryterium przyjmuje się skalę punktową od 0 do 100:
a. Cena – 60% (odpowiada 60 pkt)
b. Standard hotelu – 40% (odpowiada 40 pkt)
Ad. a) Obliczenie punktów w kryterium „Cena” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
C = (C min / C x ) x 60
gdzie: C - liczba punktów w kryterium „cena”
C min - najniższa cena spośród złożonych ofert
Cx - cena oferty badanej
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę „cenę” podaną w załączniku nr 1 do SWZ - Druk „OFERTA”.
Ad. b) Punkty w kryterium „Standard hotelu” (S) zostaną przyznane wg poniższej skali:
- Hotel 5* - 40 pkt
- Hotel 4* - 20 pkt
- Hotel 3* - 0 pkt
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę „standard hotelu” podany w załączniku nr 1 do SWZ - Druk OFERTA, na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu załącznika (uzyskać można 40, 20 lub 0 punktów).
Hotel, w którym będzie realizowana usługa winien posiadać minimum 3 gwiazdki. W przypadku zaoferowania hotelu o niższym standardzie lub braku wskazania w ofercie nazwy i adresu hotelu, w którym świadczone będą usługi - oferta Wykonawcy zostanie uznana za niezgodną z warunkami zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy) standardu hotelu przyjmuje się oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ (druk OFERTA) - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Kryterium „Standard hotelu” – dla pakietów nr 4 – nr 9 (realizowanych w kraju) - ustalone jest w oparciu o kategoryzację w rozumieniu przepisów art. 2 ust. 2 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2017 r., poz. 2166).

Suma punktów za cenę oferty brutto (C) i standard hotelu (S) będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie ww. kryterium, tj. posiada najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Standard hotelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 9 - organizacja szkolenia - Zamość ("Mienie pod ochroną").
Przedmiotem zamówienia jest: zakup usługi hotelarskiej, restauracyjnej i transportowej obejmującej zakwaterowanie, wynajem sali konferencyjnej, wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe), usługę transportową – transfer lotniskowy 8 osób, zakup materiałów szkoleniowych oraz zakup usługi tłumaczeniowej (tłumaczenie symultaniczne) dla 15 uczestników szkolenia z technik przesłuchań, realizowanego w Zamościu (woj. lubelskie), w ramach realizacji projektu „Mienie pod ochroną – zwiększenie międzynarodowej współpracy organów ścigania w walce z przestępczością przeciwko mieniu”, realizowanego w dniach 9-13 października 2023 r.

4.2.5.) Wartość części: 59632,76 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-10-09 do 2023-10-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena oferty brutto: 60%
b) Standard hotelu: 40%
Dla powyższego kryterium przyjmuje się skalę punktową od 0 do 100:
a. Cena – 60% (odpowiada 60 pkt)
b. Standard hotelu – 40% (odpowiada 40 pkt)
Ad. a) Obliczenie punktów w kryterium „Cena” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
C = (C min / C x ) x 60
gdzie: C - liczba punktów w kryterium „cena”
C min - najniższa cena spośród złożonych ofert
Cx - cena oferty badanej
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę „cenę” podaną w załączniku nr 1 do SWZ - Druk „OFERTA”.
Ad. b) Punkty w kryterium „Standard hotelu” (S) zostaną przyznane wg poniższej skali:
- Hotel 5* - 40 pkt
- Hotel 4* - 20 pkt
- Hotel 3* - 0 pkt
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę „standard hotelu” podany w załączniku nr 1 do SWZ - Druk OFERTA, na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powyższych wariantów w wyznaczonym miejscu załącznika (uzyskać można 40, 20 lub 0 punktów).
Hotel, w którym będzie realizowana usługa winien posiadać minimum 3 gwiazdki. W przypadku zaoferowania hotelu o niższym standardzie lub braku wskazania w ofercie nazwy i adresu hotelu, w którym świadczone będą usługi - oferta Wykonawcy zostanie uznana za niezgodną z warunkami zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże (nie zaznaczy) standardu hotelu przyjmuje się oświadczenie Wykonawcy z pkt 4 załącznika nr 1 do SWZ (druk OFERTA) - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Kryterium „Standard hotelu” – dla pakietów nr 4 – nr 9 (realizowanych w kraju) - ustalone jest w oparciu o kategoryzację w rozumieniu przepisów art. 2 ust. 2 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2017 r., poz. 2166).

Suma punktów za cenę oferty brutto (C) i standard hotelu (S) będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie ww. kryterium, tj. posiada najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Standard hotelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach określonych w rozdziale VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Nie dotyczy.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wpisany będzie do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Nie dotyczy.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający określa wymóg posiadania niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi obejmującej przedmiot zamówienia w poszczególnych pakietach:
- Pakiet nr 1 - wykonanie (zgodnie z załącznikiem nr 1.1) 1 usługi obejmującej organizację wyjazdu zagranicznego (obejmującego w swoim zakresie przynajmniej zakwaterowanie, wyżywienie i transport uczestników) o łącznej wartości wykonanych usług na kwotę co najmniej 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) wynikającej z realizacji jednej umowy w ww. zakresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonywane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, oświadczenie wykonawcy.
- Pakiet nr 2 - wykonanie (zgodnie z załącznikiem nr 1.2) 1 usługi obejmującej organizację wyjazdu zagranicznego (obejmującego w swoim zakresie przynajmniej zakwaterowanie, wyżywienie i transport uczestników) o łącznej wartości wykonanych usług na kwotę co najmniej 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) wynikającej z realizacji jednej umowy w ww. zakresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonywane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, oświadczenie wykonawcy.
- Pakiet nr 3 - wykonanie (zgodnie z załącznikiem nr 1.3) 1 usługi obejmującej organizację wyjazdu zagranicznego (obejmującego w swoim zakresie przynajmniej zakwaterowanie, wyżywienie i transport uczestników) o łącznej wartości wykonanych usług na kwotę co najmniej 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) wynikającej z realizacji jednej umowy w ww. zakresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonywane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, oświadczenie wykonawcy.
- Pakiet nr 4 - wykonanie (zgodnie z załącznikiem nr 1.4) 1 usługi obejmującej zakwaterowanie i wyżywienie o łącznej wartości wykonanych usług na kwotę
co najmniej 130 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych) wynikającej z realizacji jednej umowy w ww. zakresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonywane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, oświadczenie wykonawcy.
- Pakiet nr 5 - wykonanie (zgodnie z załącznikiem nr 1.5) 1 usługi obejmującej zakwaterowanie i wyżywienie o łącznej wartości wykonanych usług na kwotę
co najmniej 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) wynikającej z realizacji jednej umowy w ww. zakresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonywane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy.
- Pakiet nr 6 - wykonanie (zgodnie z załącznikiem nr 1.6) 1 usługi obejmującej zakwaterowanie i wyżywienie o łącznej wartości wykonanych usług na kwotę
co najmniej 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) wynikającej z realizacji jednej umowy w ww. zakresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonywane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy.
- Pakiet nr 7 - wykonanie (zgodnie z załącznikiem nr 1.7) 1 usługi obejmującej zakwaterowanie i wyżywienie o łącznej wartości wykonanych usług na kwotę
co najmniej 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) wynikającej z realizacji jednej umowy w ww. zakresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonywane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy.
- Pakiet nr 8 - wykonanie (zgodnie z załącznikiem nr 1.8) 1 usługi obejmującej zakwaterowanie i wyżywienie o łącznej wartości wykonanych usług na kwotę co najmniej 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) wynikającej z realizacji jednej umowy w ww. zakresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonywane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy.
- Pakiet nr 9 - wykonanie (zgodnie z załącznikiem nr 1.9) 1 usługi obejmującej zakwaterowanie i wyżywienie o łącznej wartości wykonanych usług na kwotę co najmniej 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) wynikającej z realizacji jednej umowy w ww. zakresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonywane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, oświadczenie wykonawcy.
W przypadku złożenia oferty przez jednego wykonawcę na więcej niż jeden pakiet, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże się spełnieniem warunku na pakiet o najwyższej wartości spośród wybranych pakietów, z uwzględnieniem wymaganego zakresu i miejsca realizacji usług odpowiadającego każdemu wybranemu pakietowi, zgodnie z załącznikami nr 1.1 – nr 1.9 pkt 3 (Wiedza i doświadczenie).
W przypadku usług w trakcie realizacji, wykonawca winien wykazać się wykonaniem usługi o wartości nie mniejszej niż zostało wskazane powyżej.
Zamawiający może uznać, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ,
-Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (złożonym wraz z ofertą). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
b) W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedmiotowy dokument należy złożyć także w odniesieniu do tych podmiotów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ,
2. Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Oświadczenie wykonawcy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć np. referencje.
3. Wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych.
• Dokumenty z pkt 2 i 3 składane są na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2 i 4 SWZ.
• W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten z wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie warunku określonego w ww. rozdziale SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria niezbędne do przeprowadzenie postępowania.
2. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby wykonawca w druku Oferta (załącznik nr 1) podał nazwę i adres hotelu, w którym świadczone będą usługi.
3. Hotel, w którym będzie realizowana usługa winien posiadać minimum 3 gwiazdki.
4. W przypadku zaoferowania hotelu o niższym standardzie - oferta Wykonawcy zostanie uznana za niezgodną z warunkami zamówienia.
5. W przypadku niezłożenia przedmiotowego środka dowodowego Zamawiający na podstawie art. 107 ust. 3 ustawy nie będzie wzywał do jego złożenia lub uzupełnienia, bowiem przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami kreślonymi w opisie kryteriów oceny ofert. Oznacza to, że w przypadku braku wskazania w ofercie nazwy i adresu hotelu, w którym świadczone będą usługi, oferta Wykonawcy zostanie uznana za niezgodną z warunkami zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- Dokumenty stanowiące ofertę:
1) Druk OFERTA- załącznik nr 1 do SWZ (należy złożyć wszystkie 4 strony dokumentu);
2) Formularze cenowe, stanowiące załączniki nr 1.1 – 1.9 do SWZ (w zależności od wybranego pakiertu/ów);
Druk OFERTA oraz Formularze cenowe nie podlegają uzupełnieniu. Jeżeli Wykonawca nie złoży Druku „Oferta” i/lub wybranych formularzy, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
3) Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale VI i VII SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załączniku nr 2 do SWZ;
4) Potwierdzenie wniesienia wadium, zgodnie z rozdz. XVII SWZ;
5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);
6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, w sytuacji jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy).
- Inne dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego:
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w następującej wysokości (w zależności od wybranego pakietu/-ów):
- pakiet nr 1 – 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100),
- pakiet nr 2 – 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100),
- pakiet nr 3 – 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100),
- pakiet nr 4 – 3 400,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta zł 00/100),
- pakiet nr 5 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100),
- pakiet nr 6 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100),
- pakiet nr 7 – 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100),
- pakiet nr 8 – 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100),
- pakiet nr 9 – 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100).
2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy, wadium może być wniesione w:
-pieniądzu (przelew na konto Zamawiającego – Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy
w Lublinie nr 72 1010 1339 0004 6213 9120 0000 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego);
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych,
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020 poz. 299).
3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w powyższym pkt 2, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
4. Oferta, która będzie zabezpieczona inną niż wymieniona w pkt 2 formą wadium zostanie uznana przez Zamawiającego za nieważną.
5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna w swej treści powinno określać warunki, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie wystawiającego gwarancję lub poręczenie obowiązku zapłaty. W postępowaniu o zamówienie publiczne warunki te zostały określone przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy. Nie ma wymogu ścisłego cytowania tych przepisów. Określenie warunków może nastąpić poprzez opisanie sytuacji, w których wystawiający gwarancję lub poręczenie będzie zobowiązany do zapłaty lub odesłanie do przepisów prawa te warunki określających, czy też nawet w sposób lakoniczny, poprzez wskazanie, że wystawiający gwarancję lub poręczenie zapłaci na zasadach określonych w ustawie. Niemniej jednak wskazanie warunków musi być na tyle precyzyjne, aby nie budziło wątpliwości beneficjenta gwarancji lub poręczenia, co do możliwości zaspokojenia się z gwarancji lub poręczenia.
6. Termin wniesienia wadium – najpóźniej do godz.11:00:00 (godzina 11, minut 00, sekund 00) w dniu, w którym upływa termin składania ofert, zgodnie z rozdziałem XV SWZ.
7. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego.
8. Zamawiający będzie stosował zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określone w art. 98 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo do złożenia oferty winno być złożone w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy).
6. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (powyższy pkt 5) dotyczy również wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. Na gruncie przepisów dotyczących zamówień publicznych, przedsiębiorców, prowadzących działalność
w formie spółki cywilnej, należy traktować jak wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik do SWZ – wzór umowy dla każdego pakietu.
2. We wzorze umowy Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przyszłe zobowiązania Wykonawcy i Zamawiającego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-13 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Środki ochrony prawnej wnosi się zgodnie z zapisami zawartymi w dziale IX Środki ochrony prawnej ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022, poz. 1710 z późn. zm.)
2. Zamawiający przewiduje dodatkowe obligatoryjne przesłanki wykluczenia wykonawcy:
-Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 15.04.2022 r., poz. 835), w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Ustawa przewiduje również karę pieniężną nakładaną na osoby lub podmioty podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.