eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórne › świadczenie usługi cateringowej w szkołach podstawowych na terenie Gminy Tarnowo Podgórne



Ogłoszenie z dnia 2021-07-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119812 z dnia 2021-07-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
świadczenie usługi cateringowej w szkołach podstawowych
na terenie Gminy Tarnowo Podgórne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnowo Podgórne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 115

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowo Podgórne

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-080

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618146221

1.5.8.) Numer faksu: 618146118

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@tarnowo-podgorne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowo-podgorne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.tarnowo-podgorne.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

świadczenie usługi cateringowej w szkołach podstawowych
na terenie Gminy Tarnowo Podgórne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3219cc50-ca83-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000342/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 świadczenie usługi cateringowej polegajacej na przygotowaniu, dostawie obiadów i wydaniu posiłków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080278/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOP.271.22.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu, dostawie i wydaniu posiłków oraz obsłudze stołówek w Szkole Podstawowej im. Gen. J. Dowbora Muśnickiego w Lusowie:
- przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla uczniów w stołówce szkolnej w ilościach wynikających ze stanu zleceń.
Średnia liczba obiadów - 6000 miesięcznie. Wykazana liczba może być wyższa lub niższa w poszczególnych miesiącach rozliczeniowych i uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania.
- wydawanie posiłków w dwóch turach o godzinie: 12.00-12.30 i 13.30, w dwóch budynkach szkolnych (osobno dzieci młodsze i dzieci z klas 4-8), zgodnie z harmonogramem, z zastosowaniem wytycznych w zakresie liczby osób w jednym pomieszczeniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.5.) Wartość części: 570240,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu, dostawie i wydaniu posiłków oraz obsłudze stołówek w szkołach podstawowych na terenie Gminy Tarnowo Podgórne: Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fiedlera w Przeźmierowie, Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów w Baranowie:
a) Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fiedlera w Przeźmierowie ul. Kościelna 46/48, 62-081 Przeźmierowo:
- przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla uczniów w stołówce szkolnej w ilościach wynikających ze stanu zleceń.
Średnia liczba obiadów - 3100 miesięcznie. Wykazana liczba może być wyższa lub niższa w poszczególnych miesiącach rozliczeniowych i uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania.
- wydawanie posiłków w dwóch turach od godziny 12.30 do godziny 13:30

b) Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów w Baranowie, ul. Wypoczynkowa 93, 62-081 Przeźmierowo:
- przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla uczniów w stołówce szkolnej w ilościach wynikających ze stanu zleceń.
Średnia liczba obiadów - 2800 miesięcznie. Wykazana liczba może być wyższa lub niższa w poszczególnych miesiącach rozliczeniowych i uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania.
- wydawanie posiłków w dwóch turach od godziny 11:30 do godziny 13.00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.5.) Wartość części: 560736,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu, dostawie i wydaniu posiłków oraz obsłudze stołówek w szkołach podstawowych na terenie Gminy Tarnowo Podgórne: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Integracji Europejskiej w Tarnowie Podgórnym, Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderów Uśmiechu w Lusówku:
a) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Integracji Europejskiej w Tarnowie Podgórnym ul. Poznańska 118, 62-080 Tarnowo Podgórne:
- przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla uczniów w stołówce szkolnej w ilościach wynikających ze stanu zleceń.
Średnia liczba obiadów - 3560 miesięcznie. Wykazana liczba może być wyższa lub niższa w poszczególnych miesiącach rozliczeniowych i uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania.
- wydawanie posiłków w dwóch turach od godziny 11.30 do godziny 13.00, zgodnie z harmonogramem, z zastosowaniem wytycznych w zakresie liczby osób.

b) Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Lusówku ul. Dopiewska 5, 62-080 Tarnowo Podgórne:
- przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla uczniów w stołówce szkolnej w ilościach wynikających ze stanu zleceń.
Średnia liczba obiadów - 3800 miesięcznie. Wykazana liczba może być wyższa lub niższa w poszczególnych miesiącach rozliczeniowych i uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania.
- wydawanie posiłków w dwóch turach od godziny 11.00 do godziny 15.00, zgodnie z harmonogramem, z zastosowaniem wytycznych w zakresie liczby osób.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.5.) Wartość części: 699494,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu, dostawie i wydaniu posiłków oraz obsłudze stołówek w szkołach podstawowych na terenie Gminy Tarnowo Podgórne: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym, Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka w Ceradzu Kościelnym:
a) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym ul. Szkolna 5, 62-080 Tarnowo Podgórne:
- przygotowanie, dostarczenie i wydawnie posiłków dla uczniów w stołówce szkolnej w ilościach wynikających ze stanu zleceń.
Średnia liczba obiadów - 3500 miesięcznie. Wykazana liczba może być wyższa lub niższa w poszczególnych miesiącach rozliczeniowych i uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania.
- wydawanie posiłków w trzech turach od godziny 11.30, 12.30, 13.30 do godziny 14.00,

b) Szkoła Podstawowa w Ceradzu Kościelnym ul. Jankowicka 22a, 62-080 Tarnowo Podgórne:
- przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla uczniów w stołówce szkolnej w ilościach wynikających ze stanu zleceń.
Średnia liczba obiadów - 1600 miesięcznie. Wykazana liczba może być wyższa lub niższa w poszczególnych miesiącach rozliczeniowych i uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania.
- wydawanie posiłków w dwóch turach o godzinie 11:30 i 12.30
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.5.) Wartość części: 484704,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448416,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448416,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pyszoty Izabela Wojdyła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781406679

7.3.3) Ulica: ul. Fabianowska 131/B3

7.3.4) Miejscowość: Komorniki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-052

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448416,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-02 do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470253,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495741,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 470253,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Domowy Obiadek Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773317978

7.3.3) Ulica: Kościuszki 57

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-891

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 470253,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-02 do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 526210,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675678,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 526210,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pyszoty Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812011859

7.3.3) Ulica: Fabianowska 131/B3

7.3.4) Miejscowość: Komorniki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-052

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 526210,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-02 do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na część 4 na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający działa w imieniu i na rzecz następujących szkół na terenie Gminy Tarnowo
Podgórne:
Szkoła Podstawowa im. Gen J. Dowbora Muśnickiego w Lusowie
ul. Nowa 6, 62-080 Tarnowo Podgórne
NIP: 777-18-97-693, REGON: 630700528
Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fiedlera w Przeźmierowie
ul. Kościelna 46/48, 62-081 Przeźmierowo
NIP: 777-24-45-094, REGON: 001228030
Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów w Baranowie
ul. Wypoczynkowa 93, 62-081 Przeźmierowo
NIP: 781-19-52-324, REGON: 639635790
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Integracji Europejskiej w Tarnowie Podgórnym
ul. Poznańska 118, 62-080 Tarnowo Podgórne
NIP: 781-19-52-318, REGON: 367991325
Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Lusówku
ul. Dopiewska 5, 62-080 Tarnowo Podgórne
NIP: 777-18-98-037, REGON: 632049110
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym
ul. Szkolna 5, 62-080 Tarnowo Podgórne
NIP: 777-18-98-008, REGON: 000273689
Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Ceradzu Kościelnym
ul. Jankowicka 22a, 62-080 Tarnowo Podgórne
NIP: 777-18-97-977, REGON: 001228047
2021-07-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.