eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przebudowa i adaptacja lokalu na sklep z artykułami spożywczymi w budynku przy ulicy Lipowej 51 w Białymstoku



Ogłoszenie z dnia 2022-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i adaptacja lokalu na sklep z artykułami spożywczymi w budynku przy ulicy Lipowej 51 w Białymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W BIAŁYMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050510720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LIPOWA 51

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-424

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/regionalna-dyrekcja-lasow-panstwowych-w-bialymstoku/zamowienia-publiczne3

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/regionalna-dyrekcja-lasow-panstwowych-w-bialymstoku/postepowania-o-udzielenie-zamowienia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i adaptacja lokalu na sklep z artykułami spożywczymi w budynku przy ulicy Lipowej 51 w Białymstoku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbfea8ff-9faa-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064592/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i adaptacja lokalu na sklep z artykułami spożywczymi w budynku przy ulicy Lipowej 51

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.270.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i adaptacja lokalu na sklep z artykułami spożywczymi zlokalizowanym na parterze budynku przy ulicy Lipowej 51 w Białymstoku wraz z wyposażeniem lokalu w meble i sprzęt technologiczny, na działce o numerze geodezyjnym 1574, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.
Charakterystyka budynku oraz opis ogólny obiektu: Budynek jest w Białymstoku przy ul. Lipowej 51. Jest to budynek biurowy Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych, 3-kondygnacyjny, podpiwniczony z dachem płaskim w kształcie prostokąta z dobudowaną od południa salą konferencyjną. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej, stropy DMS, ma kształt nieregularnego prostokąta o wymiarach 71,0m na 14,6m z dobudowaną od południa salą konferencyjną. Wysokość budynku wynosi około 16,50m licząc od średniego poziomu terenu przed głównym wejściem do budynku. Wejście główne do budynku znajduje się od strony ul. Lipowej. Od strony północno-zachodniej znajduje się lokal będący przedmiotem zamówienia. Lokal posiada niezależne wejście od strony ulicy Lipowej. W piwnicy znajdują się głównie pomieszczenia magazynowe. Ingerencja w istniejącą konstrukcję, dotyczy jedynie wykonania bruzd, ewentualnie wykucia otworu w stropie pod syfon prysznicowy. Nie przewiduje się ingerencji w istniejące fundamenty. Budynek wyposażony jest we wszystkie media. Przed rozpoczęciem prac budowlanych należy wykonać prace związane z demontażem urządzeń, elementów, instalacji itp. wskazanych w projekcie. Dodatkowo należy wykonać demontaż instalacji sanitarnych i elektrycznych.
Zakres zamówienia obejmuje:
• przebudowę istniejącego w ww. budynku lokalu o powierzchni użytkowej 84,17 m2 na potrzeby sklepu „Dobre Z Lasu”, w którym prowadzona będzie sprzedaż detaliczna artykułów spożywczych,
• remont istniejących schodów zewnętrznych z wymianą barierek i okładzin,
• montaż urządzenia podnośnika dla osób niepełnosprawnych,
• wyposażenie sklepu (dostawa i montaż) w elementy meblowe i sprzęt technologiczny zgodnie z dokumentacją projektową,
• montaż tablicy reklamowej na elewacji budynku.

Wszystkie roboty budowlane objęte zakresem zamówienia zostały szczegółowo opisane za pomocą dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, i zgodnie z która, przedmiot zamówienia musi zostać wykonany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39170000-4 - Meble sklepowe

42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Najkorzystniejsza oferta zawiera cenę przewyższającą kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 589416,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 679515,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.