eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siechnice › Budowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w Siechnicach w standardzie budynku pasywnego roboty budowlane - zewnętrzne instalacje sanitarne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w Siechnicach w standardzie budynku pasywnego roboty budowlane – zewnętrzne instalacje sanitarne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022033761

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. JANA PAWŁA II 12

1.5.2.) Miejscowość: Siechnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 004871889 0023

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sisk-siechnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sisk-siechnice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w Siechnicach w standardzie budynku pasywnego roboty budowlane – zewnętrzne instalacje sanitarne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfe75e05-5130-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SISK Z 21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 299812,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dokończenie zewnętrznych sieci i przyłączy instalacji kanalizacji deszczowej, sanitarnej i wodociągowej oraz odwodnienie dna wykopu przez okres 6 miesięcy.
INSTALACJA KANALIZACJI SANITARNEJ:
Wykonanie ok 12,2 mb rurociągu PVC 200 pomiędzy studnią S2, a budynkiem wraz z wejściem do budynku, zgodnie z rysunkami IS.0001_rev_A oraz IS.0003_rev_A. Naprawa oraz przywrócenie szczelności studni S2. W zakres prac wchodzi dostawa oraz montaż wszystkich niezbędnych materiałów potrzebnych do zakończenia prac.
INSTALACJA WODY:
Wykonanie ok 15,5 mb rurociągu PE63 wraz z wejściem do budynku oraz montaż zestawu wodomierzowego
INSTALACJA KANALIZACJI DESZCZOWEJ:
Wszystkie prace związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej należy prowadzić zgodnie z Projektem Wykonawczym Zamiennym Budowy kanalizacji deszczowej w ramach budowy Gminnego Ośrodka Zdrowia w Siechnicach.
• Wykonanie ok 10mb rurociągu PVC200 od studni SR w kierunku studni D1, połączenie z już istniejącym odcinkiem.
• Dostawa oraz montaż studni rozprężnej DN1200 (SR) wraz z regulatorem przepływu o wydatku 5,25 dm3/s.
• Wykonanie rurociągu PE HD 90 pomiędzy studnią SR, a pompownią P1.
• Wykonanie przelewu awaryjnego ze studni SR do P1.
• Wyposażenie już istniejącej pompowni (P1) wraz z dwoma pompami zatapialnymi, każda o wydajności 5,25 dm3/s i wysokości podnoszenia 5m H2O. Należy zastosować pompy wraz z pełną automatyką oraz instalacją alarmową, sygnalizującą awarię którejś z pomp. Dobór pompowni zgodnie z kartą doboru będącą załącznikiem do Projektu wykonawczego zamiennego budowy kanalizacji deszczowej. Pompownię należy wyposażyć w defektor na ujściu kanału DN500 oraz przelew awaryjny do studni rozprężnej. W studni przygotować przejścia dla przewodów elektrycznych oraz wentylacji grawitacyjnej (nawiew oraz wywiew).
• Kontynuacja montażu studni D2 wraz z klapą zwrotną fi160 przy założeniu, że brakuje kręgów pośrednich studni.
• Wykonanie rurociągu PE 100 RC pomiędzy studnią D2, a pompownią P2.
• Dostawa oraz montaż pompowni (P2) wraz z pompą zatapialną o wydajności 2,5dm3/s. Należy zastosować pompę wraz z pełną automatyką oraz instalacją alarmową, sygnalizującą awarię pompy. Przegłębienie studni min. 1,5m. Studzienka betonowa DN1200.
• Wykonanie rurociągu PVC160 łączącego odwodnienie liniowe OL3 z pompownią P2.
• Wykonanie rurociągu PVC160 łączącego odwodnienie liniowe OL2 ze studnią D4.
• Wykonanie rurociągu PVC160 łączącego odwodnienie liniowe OL1 ze studnią D4.
• Wykonanie rurociągu PVC160 łączącego odwodnienie liniowe ze studnią D1. Uwaga - Odwodnienie znajduje się przy ulicy Kościelnej. Jest widoczne jedynie na rysunku AR.0001 - Zagospodarowanie terenu.
• Wykonanie rurociągu PVC160 łączącego studnie D2 z D3 oraz D3 z D4.
• Dostawa oraz montaż studni D3.
• Dostawa oraz montaż studni D4.
• Wykonanie rurociągu PVC160 łączącego wpust drogowy ze studnią D5.
• Dostawa oraz montaż rurociągu będącego połączeniem spustów rynnowych z instalacją kanalizacji deszczowej wraz z dostawą i przyłączeniem wpustów rynnowych zgodnie z rysunkiem PZT-01.
• W celu zabezpieczenia instalacji wewnętrznej oraz odwodnień liniowych należy zastosować klapy zwrotne na kolektorach dopływowych do retencyjnego kolektora kanalizacji deszczowej.
W zakres prac wchodzi dostawa oraz montaż wszystkich niezbędnych materiałów potrzebnych do zakończenia prac.
ODWODNIENIE DNA WYKOPU
Kontynuacja pompowania wód gruntowych z wykopu pod rampę zjazdową za pomocą zestawu składającego się z :
• pompy o mocy min 5,5kW, wydajności min 10 m3/h, wysokości tłoczenia min 5 mH2O
• 11 szt. igłofiltrów IgE¬81.
• rurociągu odprowadzającego wodę w miejsce wskazane przez Inwestora.
Pompowanie ma zapewnić obniżenie wód gruntowych poniżej projektowanej konstrukcji.
Okres pompowania do 6 miesięcy od dnia przekazania Terenu Robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299812,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299812,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299812,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HFB spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382470422

7.3.3) Ulica: ul. Pigwowa 6/5

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 52-210

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299812,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.