eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piwniczna-Zdrój › Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod - kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój



Ogłoszenie z dnia 2022-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod - kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893084

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 20

1.4.2.) Miejscowość: Piwniczna-Zdrój

1.4.3.) Kod pocztowy: 33-350

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piwniczna.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118067

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-11

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00102606/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Cześć 3
Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod -kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój - Budowa 2,950 km sieci kanalizacji sanitarnej --

Określenie przedmiotu zamówienia
3.1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod-kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój cześć 3 - Modernizacja oraz budowa 2,950 km sieci kanalizacji sanitarnej
3.1.1.Zakres robót obejmuje:
Modernizację i budowę 2,950 km sieci kanalizacji sanitarnej - cześć 3
3.1.1.1 w trybie zaprojektuj i wybuduj – zgodnie z załącznikiem - p.n. -
- Załącznik nr 1 do Cz. 3 PFU_ŁOMNICA-ZDRÓJ-KĄTY_Piwniczna Zdrój v2
Zakres robót obejmuje: sieć kanalizacyjną o długości 400,00 m (Łomnica Zdrój Kąty).
- w trybie zaprojektuj i wybuduj – zgodnie z załącznikiem - p.n. -
- Załącznik nr 1 do Cz. 3 PFU_Łomnica-Zdrój -Kąty
Zakres robót obejmuje: sieć kanalizacyjną o długości 338,06 m (Łomnica Zdrój).
3.1.1.2
- zgodnie z dokumentacją projektowa p.n. Projekt Budowlany Sieć kanalizacji sanitarnej Głębokie opracowaną przez ISAN Pracownia Projektowa Sieci i Instalacji Sanitarnej Nowy Sącz.
Zakres robót obejmuje: sieć kanalizacyjną o długości 80,5 m w zakresie studni S15 do S20 (Głębokie).
-Załącznik nr 1 do Cz. 3 Operat wodnoprawny Głębokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Mapa do celów projektowych (2) Głębokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Profil kanalizacji Głębokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 zmian miejscowego planu Głębokie
-Załącznik nr do Cz.3 Mapa do celów projektowych (1) Głębokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Profil kanalizacji Głębokie nr rys.3
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Plansza do Uzgodnień (o) kanalizacja Głębokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Plansza do uzgodnień
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Profil kanalizacji Głębokie nr rys.2
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Projekt budowlany kanalizacja Głębokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Projekt zagospodarowania terenu kanalizacja Głębokie

- zgodnie z dokumentacją projektowa p.n. Projekt Budowlany Sieć kanalizacji sanitarnej Łomnickie opracowaną przez ISAN Pracownia Projektowa Sieci i Instalacji Sanitarnej Nowy Sącz.
Zakres robót obejmuje: sieć kanalizacyjną o długości 697,44 m (Łomnickie).
Załącznik nr 1 do Cz.3 01. PZ - kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 05. Studnia kanalizacyjna Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 1. Opis kan. sanitarnej kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 02. PZ - kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 2. Odpisy i uzgodnienia, Bioz kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 03. Profil podłużny - kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 04. Profil podłużny przyłączy - kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 06. Studzienka kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 STWiORB kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Piwniczna Opis- Geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.3 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 1 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 2 geologia kanalizacja Łomnicka
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.1 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.2 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.4 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.5 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.6 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.7 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 4 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 5 geologia kanalizacja Łomnickie
3.1.1.3. Modernizacja rurociągu tłocznego przebiegającego pod rzeką Poprad o długości 1 434 m.
Załącznik nr 1 do Cz.3 Opis przedmiotu zamówienia.
Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków, opis przedmiotu zamówienia zawarta jest w SWZ

3.3.4. Wspólny Słownik Zamówień:

45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 Usuwanie powłoki gleby
45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 Roboty sanitarne
45233140-2 Roboty drogowe
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 Fundamentowanie dróg
45236000-0 Wyrównywanie terenu
45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

Po zmianie:
Cześć 3
Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod -kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój - Budowa 2,950 km sieci kanalizacji sanitarnej --

Określenie przedmiotu zamówienia
3.1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod-kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój cześć 3 - Modernizacja oraz budowa 2,950 km sieci kanalizacji sanitarnej
3.1.1.Zakres robót obejmuje:
Modernizację i budowę 2,950 km sieci kanalizacji sanitarnej - cześć 3
3.1.1.1 w trybie zaprojektuj i wybuduj – zgodnie z załącznikiem - p.n. -
- Załącznik nr 1 do Cz. 3 PFU_ŁOMNICA-ZDRÓJ-KĄTY_Piwniczna Zdrój v2
Zakres robót obejmuje: sieć kanalizacyjną o długości 400,00 m (Łomnica Zdrój Kąty).
- w trybie zaprojektuj i wybuduj – zgodnie z załącznikiem - p.n. -
- Załącznik nr 1 do Cz. 3 PFU_Łomnica-Zdrój -Kąty
Zakres robót obejmuje: sieć kanalizacyjną o długości 338,06 m (Łomnica Zdrój).
3.1.1.2
- zgodnie z dokumentacją projektowa p.n. Projekt Budowlany Sieć kanalizacji sanitarnej Głębokie opracowaną przez ISAN Pracownia Projektowa Sieci i Instalacji Sanitarnej Nowy Sącz.
Zakres robót obejmuje: sieć kanalizacyjną o długości 80,5 m w zakresie studni S15 do S20 (Głębokie).
-Załącznik nr 1 do Cz. 3 Operat wodnoprawny Głębokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Mapa do celów projektowych (2) Głębokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Profil kanalizacji Głębokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 zmian miejscowego planu Głębokie
-Załącznik nr do Cz.3 Mapa do celów projektowych (1) Głębokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Profil kanalizacji Głębokie nr rys.3
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Plansza do Uzgodnień (o) kanalizacja Głębokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Plansza do uzgodnień
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Profil kanalizacji Głębokie nr rys.2
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Projekt budowlany kanalizacja Głębokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Projekt zagospodarowania terenu kanalizacja Głębokie

- zgodnie z dokumentacją projektowa p.n. Projekt Budowlany Sieć kanalizacji sanitarnej Łomnickie opracowaną przez ISAN Pracownia Projektowa Sieci i Instalacji Sanitarnej Nowy Sącz.
Zakres robót obejmuje: sieć kanalizacyjną o długości 697,44 m (Łomnickie).
Załącznik nr 1 do Cz.3 01. PZ - kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 05. Studnia kanalizacyjna Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 1. Opis kan. sanitarnej kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 02. PZ - kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 2. Odpisy i uzgodnienia, Bioz kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 03. Profil podłużny - kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 04. Profil podłużny przyłączy - kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 06. Studzienka kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 STWiORB kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Piwniczna Opis- Geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.3 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 1 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 2 geologia kanalizacja Łomnicka
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.1 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.2 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.4 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.5 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.6 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.7 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 4 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 5 geologia kanalizacja Łomnickie
3.1.1.3. Modernizacja rurociągu tłocznego przebiegającego pod rzeką Poprad o długości 1 434 m.
Zmieniony Załącznik nr 1 do Cz.3 Opis przedmiotu zamówienia.
Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków, opis przedmiotu zamówienia zawarta jest w SWZ

3.3.4. Wspólny Słownik Zamówień:

45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 Usuwanie powłoki gleby
45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 Roboty sanitarne
45233140-2 Roboty drogowe
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 Fundamentowanie dróg
45236000-0 Wyrównywanie terenu
45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 5)

Przed zmianą:
Cześć 6
Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod-kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój cześć 6 - Modernizacja 500 m sieci wodociągowej

Określenie przedmiotu zamówienia
3.Przedmiotem zamówienia jest; Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod-kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój część 6 - Modernizacja 500 m sieci wodociągowej


1.1. .Zakres robót obejmuje:
Modernizacja 500 m sieci wodociągowej - zgodnie z dokumentacją projektowa pn. Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Piwniczna - Zdrój ul. Krakowska wykonany przez KON-CEPT MARCIN KUŹMA UL. SYMPATYCZNA 15/21, 35-314 RZESZÓW – Załącznik nr 1 do Części 6


1.2. Wykonawca zapewnia obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji.
1.3. Wykonawca zapewnia taką organizację ruchu na budowie aby zapewnić ciągłość komunikacyjną ze względu na lokalizacje przy drodze zabudowań mieszkalnych oraz obiektu użyteczności publicznej. Informacja o wszelkich utrudnieniach w komunikacji wymagają poinformowaniu mieszkańców o takich planach poprzez informacje wywieszone na tablicach ogłoszeń, informacja przekazana do Przewodniczącego Osiedla/ Sołtysa wsi, strona intranetowa miasta www.piwniczna.pl z odpowiednim czasowym wyprzedzeniem.
1.4.Oznakowanie terenu budowy zgodnie z zatwierdzonym Czasowym Projektem Organizacji Ruchu

1.5. Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych materiałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
1.5.1. Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .
1.5.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową.
1.6. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w pro-jekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią je-dynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert ja-kościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez pro-dukt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisu-jącą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom techno-logicznym –Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wy-magane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawia-jący mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Wa-runków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonaw-cę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne.

1.7. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
1.8. Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających po-ruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano do-puszczalne spadki , nie projektuje się żadnych stopni, uskoków.
1.9 Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realiza-cji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób okre-ślony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2020 r., poz. 1320 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wykonanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kierownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:
a) roboty ziemne
b) roboty montażowe
c) roboty związane z naprawą dróg
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracy
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ
1.10. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.
1.11 Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru koń-cowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę
1.12 Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie.


3.3 Rękojmia i gwarancja
3.3.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ projekt umowy Część 6
3.3.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.
3.3.3 Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
3.3.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 60 miesięcy - max. 84 miesięcy.
3.3.5 wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 7 do SWZ

3.4. Wspólny Słownik Zamówień:

45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do
odprowadzania ścieków
45232150-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby
45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 Usuwanie powłoki gleby
45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu
45232100-3 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45233140-2 Roboty drogowe
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45236000-0 Wyrównywanie terenu

Po zmianie:
Cześć 6
Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod-kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój cześć 6 - Modernizacja 500 m sieci wodociągowej

Określenie przedmiotu zamówienia
3.Przedmiotem zamówienia jest; Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod-kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój część 6 - Modernizacja 500 m sieci wodociągowej


1.1. .Zakres robót obejmuje:
Modernizacja 500 m sieci wodociągowej - zgodnie z dokumentacją projektowa pn. Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Piwniczna - Zdrój ul. Krakowska wykonany przez KON-CEPT MARCIN KUŹMA UL. SYMPATYCZNA 15/21, 35-314 RZESZÓW – Zmieniony Załącznik nr 1 do Część 6 - 500m
Zmieniony Załącznik nr 1 PZT do Część 6 - 500m



1.2. Wykonawca zapewnia obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji.
1.3. Wykonawca zapewnia taką organizację ruchu na budowie aby zapewnić ciągłość komunikacyjną ze względu na lokalizacje przy drodze zabudowań mieszkalnych oraz obiektu użyteczności publicznej. Informacja o wszelkich utrudnieniach w komunikacji wymagają poinformowaniu mieszkańców o takich planach poprzez informacje wywieszone na tablicach ogłoszeń, informacja przekazana do Przewodniczącego Osiedla/ Sołtysa wsi, strona intranetowa miasta www.piwniczna.pl z odpowiednim czasowym wyprzedzeniem.
1.4.Oznakowanie terenu budowy zgodnie z zatwierdzonym Czasowym Projektem Organizacji Ruchu

1.5. Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych materiałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
1.5.1. Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .
1.5.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową.
1.6. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w pro-jekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią je-dynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert ja-kościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez pro-dukt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisu-jącą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom techno-logicznym –Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wy-magane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawia-jący mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Wa-runków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonaw-cę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne.

1.7. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
1.8. Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających po-ruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano do-puszczalne spadki , nie projektuje się żadnych stopni, uskoków.
1.9 Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realiza-cji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób okre-ślony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2020 r., poz. 1320 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wykonanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kierownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:
a) roboty ziemne
b) roboty montażowe
c) roboty związane z naprawą dróg
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracy
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ
1.10. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.
1.11 Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru koń-cowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę
1.12 Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie.


3.3 Rękojmia i gwarancja
3.3.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ projekt umowy Część 6
3.3.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.
3.3.3 Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
3.3.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 60 miesięcy - max. 84 miesięcy.
3.3.5 wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 7 do SWZ

3.4. Wspólny Słownik Zamówień:

45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do
odprowadzania ścieków
45232150-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby
45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 Usuwanie powłoki gleby
45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu
45232100-3 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45233140-2 Roboty drogowe
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45236000-0 Wyrównywanie terenu

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 6)

Przed zmianą:
Cześć 7

Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod -kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój - Dostawa i wdrożenie systemu eBOK wraz z opomiarowaniem w ilości 900 szt.

Przedmiotem zamówienia jest Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod -kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój cześć 7 - Dostawa i wdrożenie systemu eBOK wraz z opomiarowaniem w ilości 900 szt.

Zakres dostaw obejmuje:
I. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i wdrożenie systemu eBOK wraz z opomiarowaniem w ilości 900 szt. ( wodomierzy/modułów radiowych)
1. Dostawa i wdrożenie systemu Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK).
1.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup licencji i wdrożenie specjalistycznego oprogramowania Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK), rozumianego jako zintegrowany system informatyczny będący podstawą do stworzenia internetowej platformy e-usług, przeznaczonych dla potrzeb Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Piwnicznej-Zdroju dalej MZGKiM.
1.2. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK ma na celu podniesienie standardu obsługi, umożliwienie załatwiania spraw przez Klientów bez konieczności odwiedzania siedziby Zakładu. Założeniem eBOK jest również przekazanie informacji Klientowi poprzez elektroniczną platformę obsługi. Dzięki wdrożeniu eBOK, możliwe będzie wysyłanie materiałów zawierających informacje o ważnych wydarzeniach. Platforma umożliwi elektroniczną prezentację dokumentów Klientom, a także pozwoli na szybką wymianę informacji.
1.3. eBOK będzie funkcjonował jako strona www, poprzez którą będą świadczone następujące e-usługi:

Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków, opis przedmiotu zamówienia zawarta jest w SWZ


II. Dostawa opomiarowania sieci wodociągowej w zakresie dostawy 900 szt. wodomierzy/modułów radiowych.

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
II. Dostawa opomiarowania sieci wodociągowej w zakresie dostawy 900 szt. wodomierzy/modułów radiowych.

a) 100 fabrycznie nowych wodomierzy DN 15 wraz z zaprogramowanymi modułami radiowymi IP 68
b) 100 fabrycznie nowych wodomierzy DN 20 wraz z zaprogramowanymi modułami radiowymi IP 68
c) 550 sztuk modułów radiowych przystosowanych do montażu na wodomierzach IP 65,
d) 150 sztuk modułów radiowych przystosowanych do montażu na wodomierzach IP 68.

Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie.

Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków, opis przedmiotu zamówienia zawarta jest w SWZ



3.11. Wspólny Słownik Zamówień:

32230000 - 8 Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą
38421100 – 3 Wodomierze
72212514 – 5 Usługi opracowywania oprogramowania zdalnego dostępu
72212610 – 8 Usługi opracowywania oprogramowania dla baz danych
72260000 -5 Usługi w zakresie oprogramowania
72000000 -5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Po zmianie:
Cześć 7

Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod -kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój - Dostawa i wdrożenie systemu eBOK wraz z opomiarowaniem w ilości 900 szt.

Przedmiotem zamówienia jest Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod -kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój cześć 7 - Dostawa i wdrożenie systemu eBOK wraz z opomiarowaniem w ilości 900 szt.

Zakres dostaw obejmuje:
I. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i wdrożenie systemu eBOK wraz z opomiarowaniem w ilości 900 szt. ( wodomierzy/modułów radiowych)
1. Dostawa i wdrożenie systemu Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK).
1.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup licencji i wdrożenie specjalistycznego oprogramowania Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK), rozumianego jako zintegrowany system informatyczny będący podstawą do stworzenia internetowej platformy e-usług, przeznaczonych dla potrzeb Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Piwnicznej-Zdroju dalej MZGKiM.
1.2. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK ma na celu podniesienie standardu obsługi, umożliwienie załatwiania spraw przez Klientów bez konieczności odwiedzania siedziby Zakładu. Założeniem eBOK jest również przekazanie informacji Klientowi poprzez elektroniczną platformę obsługi. Dzięki wdrożeniu eBOK, możliwe będzie wysyłanie materiałów zawierających informacje o ważnych wydarzeniach. Platforma umożliwi elektroniczną prezentację dokumentów Klientom, a także pozwoli na szybką wymianę informacji.
1.3. eBOK będzie funkcjonował jako strona www, poprzez którą będą świadczone następujące e-usługi:

Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków, zmieniony opis przedmiotu zamówienia zawarta jest w SWZ


II. Dostawa opomiarowania sieci wodociągowej w zakresie dostawy 900 szt. wodomierzy/modułów radiowych.

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
II. Dostawa opomiarowania sieci wodociągowej w zakresie dostawy 900 szt. wodomierzy/modułów radiowych.

a) 100 fabrycznie nowych wodomierzy DN 15 wraz z zaprogramowanymi modułami radiowymi IP 68
b) 100 fabrycznie nowych wodomierzy DN 20 wraz z zaprogramowanymi modułami radiowymi IP 68
c) 550 sztuk modułów radiowych przystosowanych do montażu na wodomierzach IP 65,
d) 150 sztuk modułów radiowych przystosowanych do montażu na wodomierzach IP 68.

Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie.

Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków, zmieniony opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ



3.11. Wspólny Słownik Zamówień:

32230000 - 8 Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą
38421100 – 3 Wodomierze
72212514 – 5 Usługi opracowywania oprogramowania zdalnego dostępu
72212610 – 8 Usługi opracowywania oprogramowania dla baz danych
72260000 -5 Usługi w zakresie oprogramowania
72000000 -5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego wykonania znajduje się w SWZ oraz załącznikach
stanowiących jej integralną część. Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych
znaków wszystkie informacje związane z prowadzonym postępowaniem zawarte są w SWZ
Zamówienie realizowane jest dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji
Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy
obowiązujące w przedmiotowym programie.

Po zmianie:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego wykonania znajduje się w SWZ zmianach do SWZ oraz załącznikach
stanowiących jej integralną część. Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych
znaków wszystkie informacje związane z prowadzonym postępowaniem zawarte są w SWZ
Zamówienie realizowane jest dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji
Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy
obowiązujące w przedmiotowym programie.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-04-14 10:00

Po zmianie:
2022-04-19 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-04-14 10:30

Po zmianie:
2022-04-19 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-05-13

Po zmianie:
2022-05-18

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego wykonania znajduje się w SWZ oraz zmianie do SWZ oraz załącznikach stanowiących jej integralną część. Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków wszystkie informacje związane z prowadzonym postępowaniem zawarte są w SWZ
Zamówienie realizowane jest dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji
Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy
obowiązujące w przedmiotowym programie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.