Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00097707/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
- 2022/BZP 00112729/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-06
- 2022/BZP 00130333/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-21
- 2022/BZP 00135703/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-26
- 2022/BZP 00140391/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-29
- 2022/BZP 00153071/01 - Wynik z dnia 2022-05-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Leasing operacyjny na zakup koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ładzicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ładzicach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101798445
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wyzwolenia
1.4.2.) Miejscowość: Ładzice
1.4.3.) Kod pocztowy: 97-561
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@ladzice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ladzice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sektor wodny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118012
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00097707/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
8) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych( w tym m.in. elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu) zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania.
9) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do :złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosków oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
10) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych( w tym m.in. oświadczeń,elektronicznych kopii dokumentów lub innych informacji) przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
11) Identyfikator postępowania dla danego postępowania dostępny jest w Liście wszystkich postępowań na miniPortalu. Informacja o Identyfikatorze postępowania stanowi załącznik nr 10 do SWZ/ Dane postępowania można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej na opcję " Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki "POSTĘPOWANIA".
2. `ZŁOŻENIE OFERTY
1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. Cały proces szyfrowania ma miejsce na stronie miniPortalu. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowanie ofert zostało opisane w Instrukcji użytkownika systemu, dostępnej na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl Wykonawca przygotuje elektroniczną ofertę, podpisuje ją kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym i za pomocą funkcjonalności do szyfrowania ofert udostępnionej bezpośrednio na miniPortalu szyfruje ofertę, a następnie wysyła ją do Zamawiającego za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal (Elektroniczna Skrzynka Podawcza- nazwa- Gmina Ładzice, adres skrzynki EPUAP: /tw07lui13x/SkrytkaESP) i udostępnionego również na miniPortalu https://mini portal.uzp.gov.pl. Podpisanie wyłącznie formularza wysłania paczki na ePUAP nie stanowi podpisania oferty.
Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale 11 SWZ.
Po zmianie:
1) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych( w tym m.in. elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu) zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania.
2) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do :złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosków oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych( w tym m.in. oświadczeń,elektronicznych kopii dokumentów lub innych informacji) przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
4) Identyfikator postępowania dla danego postępowania dostępny jest w Liście wszystkich postępowań na miniPortalu. Informacja o Identyfikatorze postępowania stanowi załącznik nr 10 do SWZ/ Dane postępowania można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej na opcję " Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki "POSTĘPOWANIA".
2. `ZŁOŻENIE OFERTY
1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. Cały proces szyfrowania ma miejsce na stronie miniPortalu. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowanie ofert zostało opisane w Instrukcji użytkownika systemu, dostępnej na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl Wykonawca przygotuje elektroniczną ofertę, podpisuje ją kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym i za pomocą funkcjonalności do szyfrowania ofert udostępnionej bezpośrednio na miniPortalu szyfruje ofertę, a następnie wysyła ją do Zamawiającego za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal (Elektroniczna Skrzynka Podawcza- nazwa- Zakład Gospodarki Komunalnej w Ładzicach, adres skrzynki EPUAP: /ZGKLadzice/domyslna) i udostępnionego również na miniPortalu https://mini portal.uzp.gov.pl. Podpisanie wyłącznie formularza wysłania paczki na ePUAP nie stanowi podpisania oferty.
Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale 11 SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-04-12 11:00
Po zmianie:
2022-04-22 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-04-12 11:30
Po zmianie:
2022-04-22 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-05-11
Po zmianie:
2022-05-21
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Łubnice"
- Dostawa koparko-ładowarki Gminie Szypliszki
- dostawa fabrycznie nowej minikoparki gąsienicowej z kabiną, osprzętem i najazdami aluminiowymi
- "Dostawa 2 szt. koparko - ładowarek na potrzeby MZDW w Warszawie." - nr postępowania 130/24
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.