eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa sprzątania przestrzeni budynków Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski



Ogłoszenie z dnia 2023-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania przestrzeni budynków Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000986159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jazdów 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-467

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kolacz@u-jazdowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://u-jazdowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f0a3327-90cf-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sprzątania przestrzeni budynków Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f0a3327-90cf-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117626

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019001/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa sprzątania przestrzeni budynków Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00019759

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAMPUB/PZP/2023/01

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania przestrzeni budynków należących do Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, w systemie dwuzmianowym:
a) pierwsza zmiana - dwa stanowiska + dodatkowe stanowisko w godz. od 7.00 do 12.00 od poniedziałku do piątku;
b) druga zmiana – dwa stanowiska w godz. od 15:00 do 19:00.

Praca w godzinach:
1) od poniedziałku do piątku od 7:00 do 19:00:
• pierwsza zmiana: od 7:00 do 15:00 Budynek Zamku – dwie osoby, od 7:00 do 12:00 Budynek Laboratorium - trzecia osoba;
• druga zmiana: od 15:00 do 19:00- dwie osoby;
2) soboty i niedziele od 7:00 do 19:00:
• pierwsza zmiana: od 7:00 do 15:00- dwie osoby;
• druga od 15:00 do 19:00- dwie osoby.

Łączna szacunkowa ilość godzin wynosi 20.600 w ciągu 24 miesięcy. Wskazana liczba roboczogodzin jest szacunkowa, uwzględniająca aktualne zapotrzebowanie i została określona na potrzeby wyboru oferty najkorzystniejszej. Ostateczna ilość godzin zleconych Wykonawcy do realizacji usługi wynikać będzie z aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż nie będzie mniejsza niż 75 % przyjętej szacunkowej ilości.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.

2. Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt. 7 ustawy Zamawiający wymaga, aby następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę (także dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę:
1) odkurzanie, zamiatanie i mycie podłóg
2) mycie okien i innych powierzchni szklanych
3) mycie ram okiennych i parapetów
4) mycie mebli i innych elementów wyposażenia przestrzeni
5) czyszczenie wykładzin i tapicerowanych mebli
6) utrzymywanie w czystości toalet i ich wyposażenia
7) czyszczenie wind, dezynfekcja przycisków
8) mycie ścian
9) sprzątanie pokoi gościnnych
10) sprzątanie klatek schodowych, dezynfekcja klamek, poręczy i włączników
11) wymiana pościeli w pokojach gościnnych
12) wyrzucanie śmieci, wymiana worków na śmieci
13) utrzymywanie w czystości kratek wentylacyjnych
14) utrzymywanie w czystości pomieszczeń socjalnych (kuchenek)
15) utrzymywanie w czystości, zgodnie z zaleceniami, niektórych dzieł sztuki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911000-6 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 749751,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1118672,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 749751,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IMPEL FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Optima Cleaning Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276153155

7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Słonimskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część usług sprzątania przestrzeni budynków Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 749751,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-07 do 2025-03-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.