eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Roboty budowlane związane z adaptacją poddasza na lokale mieszkalne w kamienicy przy ul. Ks. Bogusława X 52 w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2022-04-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z adaptacją poddasza na lokale mieszkalne w kamienicy przy ul. Ks. Bogusława X 52 w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811015666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohaterów Getta Warszawskiego 1a

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-302

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@stbs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://stbs.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane związane z adaptacją poddasza na lokale mieszkalne w kamienicy przy ul. Ks. Bogusława X 52 w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-669325a2-b97e-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117280

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie polega na wykonaniu robót budowlanych podobnych do zamówienia podstawowego objętego umową nr 15/20 z dnia 29.09.2020 r. zawartą przez zamawiającego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych . Zamówienie jest udzielane dotychczasowemu wykonawcy robót w terminie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Wr 3/DI/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących adaptacji poddasza na lokale mieszkalne w kamienicy przy ul. Ks. Bogusława X 52 w Szczecinie w zakresie:
1) izolacja cieplna z wełny mineralnej grubości 5 cm pod krokwiami,
2) sufity podwieszane,
3) ścianki g-k,
4) tynki na ścianach,
5) instalacja wodociągowa z wyłączeniem baterii i zaworów czerpalnych,
6) instalacja kanalizacji sanitarnej z wyłączeniem przyborów sanitarnych,
7) instalacja gazowa z wyłączeniem kuchenek gazowych,
8) instalacja centralnego ogrzewania,
9) instalacja oświetleniowa,
10) instalacja elektryczna gniazd wtykowych,
11) instalacje teleinformatyczne,
12) instalacje RTV.
oraz wykonanie wszelkich czynności i prac niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w:
1) dokumentacji projektowej pn.: „Aneks nr 2 do projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy, rozbudowy i nadbudowy kamienicy położonej w kwartale nr 21 przy ul. Ks. Bogusława X 52 w Szczecinie”, opracowany przez ARTOP Pracownia Projektowa Iwona Kaczyńska, zatwierdzony decyzją nr 944/11 z dnia 05.07.2011r. o pozwoleniu na budowę wraz z decyzjami zmieniającymi nr 1615/18 z dnia 24.10.2018r. oraz nr 422./20 z dnia 07.04.2020r..
2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
3) niniejszych WZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Warunkach Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208690,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208690,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208690,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa GEKO Wojciech Gryczka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8531281102

7.3.4) Miejscowość: Mierzyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208690,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.