Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00128475/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00133163/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00137640/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00188854/01 - Wynik z dnia 2023-04-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie w latach 2023-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514176
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 39 21 338
1.5.8.) Numer faksu: 12 39 21 956
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie w latach 2023-2027
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa889be7-b740-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa889be7-b740-11ed-9236-36fed59ea7dd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej, zostały określone w punkcie 3 swz.
https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do podpisania oferty konieczne jest
posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu
osobistego lub podpisu zaufanego.
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w punkcie 3 i 7 swz.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w pkt 24 swz.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WL-IV.272.9.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1666360,80 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udostępnienia pracownikom Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie, dzieciom pracowników oraz zgłoszonym przez pracowników osobom towarzyszącym obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych, na podstawie dostarczonych imiennych kart lub dedykowanej aplikacji. Na podstawie zebranych informacji i deklaracji zgłoszeniowych szacowane jest zainteresowanie programem wśród pracowników Zamawiającego: 160 osób, 10 dzieci pracowników oraz 20 osób towarzyszących pracownikom.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w zał. nr 1 do swz – opis przedmiotu zamówienia oraz w zał. nr 2 do swz – wzór umowy.
3. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia (brutto):
- wartość dla zamówienia podstawowego: 1 199 779,78 zł
- wartość przewidywanych zamówień w prawie opcji: 599 889,89 zł
SUMA: 1 799 669,67 zł
4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92600000-7 - Usługi sportowe
92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 2 oraz art. 441 ustawy Pzp w zakresie ilości osób korzystających z programu, która jest szacunkowa i w związku z tym może ulec zmianie. Wartość przewidywanych zamówień w prawie opcji: 599 889,89 zł.Z uwagi na zmieniającą się co miesiąc liczbę uczestniczących w programie pracowników, Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo zgłaszania nowych uczestników, począwszy od kolejnego okresu rozliczeniowego (miesięcznego) w trybie prawa opcji. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień przy zastosowaniu prawa opcji, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, w okresie obowiązywania umowy. Ceny jednostkowe określone w ofercie złożonej przez Wykonawcę w ramach zamówienia będą obowiązywać w przypadku usług realizowanych w ramach prawa opcji.
Zasady realizacji prawa opcji zostały określone we wzorze umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość obiektów w Krakowie (minimalna premiowana ilość przy ocenie wynosi 150 obiektów)
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość obiektów w województwie małopolskim (minimalna premiowana ilość przy ocenie wynosi 200 obiektów)
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zostały określone w pkt 6.5 swz.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-10 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin wykonania zamówienia: 48 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do czasu wykorzystania kwoty określonej w § 4 ust. 2 wzoru umowy, w zależności co nastąpi pierwsze. Planowany termin rozpoczęcia realizacji usługi 01.04.2023 r.2. Liczba punktów, jaką uzyska wykonawca w kryterium „cena” zostanie obliczona według wzoru:
C= Cmin/Cob x 60%
przy czym % = 1 punkt, gdzie:
C - ilość punktów oferty badanej
Cmin - najniższa spośród badanych ofert
Cob - cena oferty badanej
Maksymalna możliwa do uzyskania ocena w tym kryterium wynosi 60 pkt.
3. Ocena kryterium „ilość obiektów Krakowie” będzie dokonywana poprzez porównanie ilości obiektów w Krakowie (w promieniu 30 km od granic administracyjnych miasta). Liczba punktów, jaką uzyska Wykonawca zostanie obliczona według wzoru :
OK= (OK max/OKob) x 25%
przy czym 1% = 1 punkt, gdzie:
OK - ilość punktów oferty badanej
OKmax – oferta z największą liczbą obiektów w Krakowie spośród badanych ofert
OKob- liczba obiektów w Krakowie oferty badanej
Maksymalna możliwa do uzyskania ocena w tym kryterium wynosi 25 pkt.
4. Ocena kryterium „ilość obiektów w województwie małopolskim” będzie dokonywana poprzez porównanie ilości obiektów w województwie małopolskim. Liczba punktów, jaką uzyska Wykonawca zostanie obliczona według wzoru:
Om= OMmax/OMob) x 15 %
przy czym 1% = 1 punkt, gdzie:
Om - ilość punktów oferty badanej
OMmax – oferta z największą liczbą obiektów w województwie małopolskim spośród badanych ofert
OMob- liczba obiektów w województwie małopolskim oferty badanej
Maksymalna możliwa do uzyskania ocena w tym kryterium wynosi 15 pkt.
Punkty będą przyznawane za obiekt, a nie usługi w nim świadczone.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie - 2 części
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Usługa "Całodobowa ochrona osób i mienia świadczona na rzecz Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- KR-01/05/KPO/24, Budowa budynku Centrum Akwakultury z wyposażeniem w wystawowe akwarium morskie dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego w Balicach k/Krakowa
- DFP.271.78.2024.AB - Dostawa ściereczek włókninowych jednorazowych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni w Obornikach.
- "Świadczenie usług opiekuńczych oraz zorganizowanie edukacyjnych spotkań integracyjnych i turnusów rehabilitacyjnych"
- Organizacja imprezy integracyjnej dla Pracowników Spółki
- Realizacja kin plenerowych w ramach łódzkiego Budżetu Obywatelskiego
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych w ramach abonamentu dla pracowników Instytutu Ochrony Środowiska - Państwowego Instytutu Badawczego, dzieci pracowników oraz osób towarzyszących
- Wybór Wykonawców usług społecznych na rzecz Seniorów z Gminy Piekoszów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.