Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00041719/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
- 2021/BZP 00054209/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-13
- 2021/BZP 00061785/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-21
- 2021/BZP 00069357/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-31
- 2021/BZP 00076539/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-09
- 2021/BZP 00083214/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117165 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Wieluniu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELUŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438860249
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.um.wielun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Wieluniu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d2f6ddb-a74b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002670/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Wieluniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041719/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Wieluniu”
1) Przedmiotowa hala sportowa wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz wyposażeniem jest usytuowana na terenie Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Traugutta 38 w Wieluniu, na działce o nr ewid. 1/6, obręb 3, gmina Wieluń. Projektowany budynek to obiekt sportowy połączony z istniejącym budynkiem szkolnym, niepodpiwniczony, dwukondygnacyjny, kryty dachem łukowym o promieniu 254,42 m nad areną sportową i dachem o kącie nachylenia 6% nad zapleczem dydaktyczno-magazynowo-socjalnym. Budynek jest zaprojektowany w technologii żelbetowej monolitycznej w układzie słupowo - ryglowym z wykorzystaniem betonu o klasie B30 i stali AIII N. Ściany osłonowe zewnętrzne i wewnętrzne konstrukcyjne z pustaków ceramicznych w klasie 150;
2) Charakterystyczne parametry techniczne budynku:
- projektowana powierzchnia zabudowy 3 126,40 m2
- projektowana powierzchnia użytkowa 4 155,80 m2
- projektowana kubatura budynku 41 648,20 m3;
3) teren pod inwestycje objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego;
4) teren inwestycji częściowo jest zabudowany budynkami szkoły oraz utwardzonymi nawierzchniami;
5) gmina posiada opinię geotechniczną gruntu na którym będzie realizowana inwestycja;
6) projekt budowlany zamienny opracowany został do projektu podstawowego na który uzyskano prawomocna decyzję o pozwoleniu na budowę nr 110/2018 z dnia 19.02.2018 r. wydana przez Starostę Wieluńskiego;
7) projekt zamienny należy rozpatrywać łącznie z projektem podstawowym;
8) powyższy zakres nie zwalnia Wykonawcy z wykonania obiektu zgodnie z projektem podstawowym i zamiennym oraz obowiązującymi aktualnie przepisami prawa;
9) budowa parkingów wraz z wewnętrznym układem drogowym oraz budowa zjazdu publicznego nie wchodzi w zakres zamówienia;
10) podpisanie umowy z Wykonawcą będzie możliwe po uzyskaniu przez Zamawiającego pozwolenia zamiennego na budowę do pierwotnej decyzji.
(Wniosek o wydania pozwolenia zamiennego zostanie złożony przez Zamawiającego w miesiącu maju)
Zakres rzeczowy:
1) budowa hali sportowej z zapleczem i łącznikiem:
- wykonanie robót budowlanych konstrukcyjnych i wykończeniowych,
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej,
- dostawa i montaż windy,
- dostawa i montaż ścianek i kabin systemowych, akcesoriów dla niepełnosprawnych, akcesoriów łazienkowych,
- montaż balustrad i pochwytów,
- montaż podestu dla komentatorów,
- dostawa i montaż foteli;
2) wykonanie klimatyzacji hali i widowni;
3) wykonanie instalacji elektrycznych:
- kable ziemne,
- instalacje wewnętrzne,
- instalacje odgromowe,
- słoneczne moduły fotowoltaiczne;
4) wykonanie instalacji w-k i cwu:
- instalacja wodociągowa (woda zimna, ciepła i ppoż.) z przyłączeniem do sieci zewnętrznej miejskiej,
- instalacja kanalizacyjna z przyłączeniem do sieci zewnętrznej miejskiej;
5) wykonanie instalacji c.o.:
- wewnętrzna instalacjia c.o.,
- instalacja ciepła technologicznego;
6) dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na istniejącej Szkole:
- instalacje elektryczne,
- instalacja odgromowa,
- słoneczne moduły fotowoltaiczne;
7) dostawa wyposażenia sportowego hali:
- sprzęt do gier w piłki( koszykowa, siatkowa, ręczną,
- sprzęt gimnastyczny,
- akcesoria różne, w tym kurtyna rozdzielająca, tablica informacyjna,
- meble,
- telebimy,
- komputer do obsługi nagłośnienia telebimów,
- maszyna myjąco-czyszcząca.
Zamówienie obejmuje zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz uzyskanie ostatecznej decyzji na użytkowanie
Zamówienie obejmuje również wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z niżej wymienionymi wytycznymi:
1) barwy Rzeczypospolitej Polskiej i wizerunek godła Rzeczypospolitej Polskiej;
2) informację o finansowaniu lub dofinansowaniu zadania z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych;
3) rodzaj dotacji budżetowej lub nazwę programu lub funduszu;
4) nazwę zadania.
Tablica informacyjna może zawierać informację o wartościach finansowania lub dofinansowania zadania i o całkowitej wartości zadania. W przypadku zamieszczenia na tablicy informacyjnej wartości finansowania lub dofinansowania zadania i całkowitej wartości zadania, za każdym razem, gdy wartości te ulegną zmianie, tablicę informacyjną należy niezwłocznie wymienić, tak aby wartości na niej przedstawione zachowywały aktualność.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SWZ.
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39100000-3 - Meble
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 23.06.2021 r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 14 849 000,00 zł brutto. W niniejszym postępowaniu złożono 11 ofert.Oferta z najniższą ceną 21 821 057,98 zł. przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21821057,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31950000,00 PLN
2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Budowa hali przy SP 2 - Zwiększenie bazy sportowej w Gminie Wieluń
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 1 w Wieluniu
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 3 w Wieluniu
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu
- Administrowanie cmentarzem komunalnym w Wieluniu przy ulicy Roosevelta
- Dostawa samochodu typu śmieciarka o objętości skrzyni ładunkowej min. 20 m3
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa placu manewrowego oraz stanowiska czerpania wody p.poż."
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Obr. Westerplatte 5A/301 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej 34/2 oraz 34/3 w Pruszczu Gdańskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.