Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00074714/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego budowy oranżerii przy Domu Dziennego Pobytu nr 2 "Magnolia"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego budowy oranżerii przy Domu Dziennego Pobytu nr 2 "Magnolia"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83cdcc30-9ac5-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116960
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027756/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.35 Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego budowy oranżerii przy Domu Dziennego Pobytu nr 2 "Magnolia"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074714/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.17.2022.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego budowy oranżerii przy Domu Dziennego Pobytu nr 2 "Magnolia"
Wspólny słownik zamówień (CPV):
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
1. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego wraz ze wskaźnikami cenowymi i przeprowadzenie otwartych konsultacji, w celu omówienia i uzgodnienia proponowanych rozwiązań z grupą odbiorców, przy udziale Zamawiającego oraz sporządzenie notatki ze spotkania, dla wykonania dokumentacji projektowej i budowy oranżerii przy Domu Dziennego Pobytu nr 2 „Magnolia” wraz z niezbędnym wyposażeniem w ramach realizacji przedsięwzięcia „RAZEM RAŹNIEJ” projektu „Dugnad” w Kędzierzynie-Koźlu- Integracja mieszkańców oraz odbudowa relacji sąsiedzkich jako podstawa rozwoju lokalnego.
2. Założenia ogólne do projektowania:
1) Program funkcjonalno – użytkowy:
a) opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu
i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
b) zawierający wskaźniki cenowe dla określenia wartości prac projektowych i robót budowlanych,
c) szczegółowo opisujący wymagania Zamawiającego dotyczące:
- uwarunkowań inwestycji, charakterystycznych parametrów, szczegółowych właściwości funkcjonalno-użytkowych, powierzchni poszczególnych zakresów itp.;
- dokumentacji projektowej (z odpowiednim podziałem: PB, PW, STWiOR, przedmiary, uzyskaniem odpowiednich wymaganych decyzji.);
- realizacji prac budowlanych;
- przygotowaniu terenu pod budowę;
- rozwiązań architektoniczno-budowlanych, technologicznych;
- wykonania i odbioru robót budowlanych.
3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego, obejmującego w szczególności:
1) budowę oranżerii we wskazanej lokalizacji z zapewnieniem dostępu dla podopiecznych Domu Dziennego Pobytu nr 2 „Magnolia”, dzieciom z Publicznego Przedszkola nr 13, w tym również osobom ze szczególnymi potrzebami,
2) budowę instalacji elektrycznej i grzewczej,
3) budowę przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego,
4) budowę solarnego systemu nawadniającego z wykorzystaniem wody opadowej,
5) wykonanie podłączenia budynku oranżerii do instalacji w zakresie niezbędnym dla projektowanej budowy,
6) zapewnienie komunikacji do budynku oranżerii, utwardzenie terenu.
4. Inne istotne informacje:
1) budynek oranżerii musi posiadać dwa odrębne wejścia;
2) konstrukcja dachu odporna i wytrzymała na opady na śniegu i deszczu oraz siłę wiatru,
3) preferowana lokalizacja na platformie metalowej osadzonej w gruncie punktowo,
4) okna uchylne wyposażone w automatyczny otwieracz okien,
5) rynny spustowe zapewniające gromadzenie wody w dwóch zbiornikach o poj. min.100l,
6) trasy komunikacyjne, dla podopiecznych Domu Dziennego Pobytu nr 2 „Magnolia” i dzieci z Publicznego Przedszkola nr 13, do budynku oranżerii utwardzone i umożliwiające przemieszczanie się osobom niepełnosprawnym,
7) opracowanie należy uzgodnić z zarządcą obiektu.
3. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający informuje, iż nie stawia wymogu określonego w art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp, polegającego na tym, że osoby zaangażowane w realizację zamówienia były zatrudnione na podstawie stosunku pracy, o którym mowa
w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2012r., poz. 1320).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. opis przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną część SWZ.
5. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17835,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: racownia Architektoniczno-Urbanistyczna A3
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491355637
7.3.3) Ulica: Bednarska 4/4
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 87 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Cena oferty pierwotnej: 17 835,00 zł
Cena oferty dodatkowej: 6 150,00 zł
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Przebudowa ul. Tadeusza Kościuszki w Kędzierzynie-Koźlu
- Budowa boiska piłkarskiego z odwodnieniem oraz nawierzchnią ze sztucznej trawy przy skrzyżowaniu ulic Przechodniej i Starej w Kędzierzynie-Koźlu
- Modernizacja nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wiklinowej - B.O. (etap I i II)
- Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych w Kędzierzynie-Koźlu II
- Dostosowanie Budynku Sądu przy ulicy Sądowej do aktualnych przepisów przeciwpożarowych.
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej os. Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej modernizacji budynku C Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego przy ul. Wałbrzyskiej 3/5 w Warszawie
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PRZEBUDOWY BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W CIEPLEWIE PRZY ULICY DŁUGIEJ 20A
- Zaprojektowanie i wykonanie chroniących przed upadkiem z wysokości zabezpieczeń przestrzeni, pomiędzy sąsiadującymi obiektami mostowymi w ciągu dróg admin. przez GDDKiA O/Łódź z podziałem na 2 zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.