Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00063042/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00116636 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci oświetlenia ulicznego w miejscowości: Jabłonka, Podwilk.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 182-611-100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.jablonka.pl/index.php/zamowienia-publiczne-mainmenu-37/35-ogoszenia-o-przetargach/6130-rint-271-1-9-2021-budowa-sieci-oswietlenia-ulicznego-w-miejscowosci-jablonka-podwilk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci oświetlenia ulicznego w miejscowości: Jabłonka, Podwilk.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72723471-bc73-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001701/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa oświetlenia ulicznego we wsiach Gminy Jabłonka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063042/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.1.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 287436,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje „Budowę sieci oświetlenia ulicznego w miejscowości: Jabłonka, Podwilk”.
W ramach zadania pod nazwą „Budowa sieci oświetlenia ulicznego w miejscowości: Jabłonka, Podwilk” zakres prac jest następujący:
A. Jabłonka
1.Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego ulicy Sobieskiego i Krakowskiej. Montaż 38 lamp oświetlenia drogowego i 9 lamp oświetlających przejścia dla pieszych.
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę Eko Energy Poland z Cieszyna. Obejmuje ono budowę kablowej linii oświetlenia ulicznego ulicy Sobieskiego (od skrzyżowania z ul. Targowa) i Krakowskiej. Montaż kabla oraz 38 lamp oświetlenia drogowego i 9 lamp oświetlających przejścia dla pieszych zgodnie z w/w projektem.
Dokumentacja: Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym sporządzonym przez firmę Eko Energy Poland z Cieszyna. Dokument uprawniający do wykonania zadania: Zgłoszenie Wojewody Małopolskiego nr WI-XI.7843.6.49.2017.AS z 14.11.2017 r.
Zakres robót:
Rozdzielenia i linia zasilająca:
Obwody I – zasilanie z ST NS/nN Jabłonka 09 S-6690
Pomiar energii elektrycznej znajduje się w istniejącej szafce w miejscu wskazanym na projekcie zagospodarowania terenu zainstalowanej na słupie stacji zasilanej ze stacji transformatorowej SN/nN ST 6690. Miejsce dostarczania energii elektrycznej oraz miejscem rozgraniczenia własności urządzeń elektroenergetycznych stanowią zaciski prądowe na wyjściu przewodów od licznika, w kierunku instalacji odbiorcy.
Obwody II – zasilanie z ST SN/nN Jabłonka 01 S-6108
Pomiar energii elektrycznej znajduje się w istniejącej szafce w kierunku wskazanym na projekcie zagospodarowania terenu zainstalowanej na słupie stacji zasilanej ze stacji transformatorowej SN/nN ST 6108. Miejsce dostarczania energii elektrycznej oraz miejscem rozgraniczenia własności urządzeń elektroenergetycznych stanowią zaciski prądowe na wyjściu przewodów od licznika, w kierunku instalacji odbiorcy.
B. Podwilk
1.Montaż 1 lampy ledowej oświetlenia ulicznego w Podwilku
„U Kawalerów”, nr słupa 318 stacja TRAFO nr 7 w Podwilku. Przewód AsXSn 2x25mm² 50 mb. Lampy sodowe o mocy 70W. Wysięgnik o długości 2m.
Oprawa led o następujących parametrach:
maksymalna moc 40 W
temperatura barwowa źródła światła - 4000K +/- 100 K
ochrona przed przepięciami na poziomie min 6 KV
szczelność komory optycznej i elektrycznej min. IP66
żywotność na poziomie 100 000 h L90 (oznacza 10% spadek strumienia świetlnego po 100 000 h)
dedykowana temperatura pracy oprawy w zakresie –30 st. do +35 st. potwierdzona kartą katalogową dla wykonania standardowego produktu
materiał korpusu – odlew aluminium malowany proszkowo
materiał klosza – szkło hartowane płaskie
oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż na wysięgniku pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy w zakresie 0-15°
2. Szczegółowy zakres prac precyzuje, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, opis przedmiotu zamówienia, załączniki graficzne, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki;
Załącznik Nr 13 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 14 do SWZ Dokumentacja techniczna
Załącznik Nr 15 do SWZ Przedmiar robót
Załącznik Nr 16 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia
(Przedmiary robót stanowiące załączniki do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, mają charakter poglądowy i mogą stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę.)
3. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
Główny przedmiot:
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert
5. Równoważność w odniesieniu do norm i specyfikacji technicznych.
1) W dokumentacji zamówienia, we wszystkich pozycjach, w których występują znaki towarowe, patenty lub źródła pochodzenia materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania materiałów lub urządzeń równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych, a wskazane produkty lub urządzenia należy traktować jako przykładowe rozwiązania
2) W przypadku użycia w SWZ odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Użycie w SWZ znaków towarowych oznacza, że zostały one podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach jakościowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej, których zastosowanie nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie przyjętych rozwiązań, stanowiących kryteria równoważności. Wykonawca, który zastosuje materiały lub urządzenia równoważne, będzie obowiązany wykazać, że zastosowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3) Jeżeli zastosowane rozwiązania równoważne wymagać będą dopełnienia strony formalnej np. zmiany zgłoszeń lub decyzji zezwalający na realizację robót budowlanych, zmiany lub wykonania dodatkowej dokumentacji projektowej, Wykonawca ma obowiązek czynności te dopełnić i uwzględnić w cenie oferty.
6. Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający umożliwia dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca realizacji robót. W sprawie dokonania oględzin przy udziale przedstawicieli Zamawiającego można kontaktować się z osobami wskazanymi w niniejszej specyfikacji (Rozdział 22) do kontaktu z Wykonawcą. Dokonanie wizji lokalnej nie jest obowiązkowe, a jej brak nie będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424719,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489855,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424719,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Jan Mastela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351624735
7.3.3) Ulica: Zubrzyca Górna 315A
7.3.4) Miejscowość: Zubrzyca Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-484
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRM A HANDLOWO-USŁUGOWA JAN MASTELA
jakie przetargi wygrała firma
FIRM A HANDLOWO-USŁUGOWA JAN MASTELA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424719,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI JABŁONKA
- Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na Izbę Pamięci Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego oraz Budzicieli Polskości w latach 1918-1920" - etap II
- Remont budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Chyżnem
więcej: przetargi JABŁONKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na oprawy typu LED w miejscach publicznych na terenie gminy Strzelno.
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przewidzianej do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego edycja 2024
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.