eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Górna › "Termomodernizacja i przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Czarnej Górnej z przeznaczeniem na Szkolne Schronisko M³odzie¿owe"



Og³oszenie z dnia 2023-03-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Termomodernizacja i przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Czarnej Górnej z przeznaczeniem na Szkolne Schronisko M³odzie¿owe"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA CZARNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440028

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 74

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czarna Górna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-710

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.7.) Numer telefonu: 134619009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@czarna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.czarna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Termomodernizacja i przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Czarnej Górnej z przeznaczeniem na Szkolne Schronisko M³odzie¿owe"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7000fbd5-b815-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00116492

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00015525/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 3. Termomodernizacja i przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Czarnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7000fbd5-b815-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: urzad@czarna.pl
(nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia, o którym mowa w pkt 3, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia, o którym mowa w pkt 3, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: a)w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje siê jako
za³±cznik), lub b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
7. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert (sposób sk³adania ofert opisano w rozdziale XIV SWZ) odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
8. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
10.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „„Termomodernizacja i przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Czarnej Górnej z przeznaczeniem na Szkolne Schronisko M³odzie¿owe” w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2011 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n.zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest: „Termomodernizacja i przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Czarnej Górnej z przeznaczeniem na Szkolne Schronisko M³odzie¿owe” w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych.
2) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Czarnej Górnej w formule zaprojektuj wybuduj wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania poddasza nieu¿ytkowego na szkolne schronisko m³odzie¿owe oraz dostosowaniem dostêpno¶ci budynku dla osób z niepe³nosprawno¶ciami.
Celem zamówienia jest poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Czarnej Górnej.
Inwestycja wygeneruje realne oszczêdno¶ci kosztów i eksploatacji budynku. Powy¿sze zadanie zostanie wykonane w formule zaprojektuj-wybuduj i bêdzie obejmowaæ przygotowanie dokumentacji przetargowej, na któr± sk³adaj± siê nastêpuj±ce elementy:
• projekt Budowlano-Wykonawczy
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
• harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji
Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiaj±cemu dwa harmonogramy rzeczowo – finansowe, zwane dalej „Harmonogramem”:
1) pierwszy, uproszczony - w terminie 14. dni roboczych od dnia podpisania umowy, okre¶laj±cy terminy wykonania najwa¿niejsze etapów umowy,
2) drugi, szczegó³owy - w terminie 14 dni od dnia pozytywnego odbioru przez Zamawiaj±cego projektu budowlanego, okre¶laj±cego w sposób szczegó³owy co najmniej:
a) terminy rozpoczêcia i zakoñczenia poszczególnych robót budowlanych,
b) terminy udostêpnienia Wykonawcy i oddania do u¿ytku Zamawiaj±cemu pomieszczeñ klasowych w budynku szko³y,
c) terminy wy³±czenia z u¿ytku i oddania do ponownego u¿ytku pozosta³ych pomieszczeñ w szkole, w szczególno¶ci wej¶cia do budynku, korytarzy, klatek schodowych, szatni, toalet,
d) terminu i zakresu udostêpnienia terenu wokó³ szko³y oraz jego przywrócenia do stanu pierwotnego.
Wykonawca otrzyma pe³nomocnictwo do reprezentowania Zamawiaj±cego przed wszystkimi instytucjami - do czasu uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie.

Podstawowe dane dotycz±ce obiektu:
Charakter budynku: u¿yteczno¶æ publiczna
Powierzchnia zabudowy
- budynek g³ówny szko³y: 692,10m2 ,
- budynek ³±cznika: 324,15m2 ,
£±cznie: 1016,25m2
Powierzchnia u¿ytkowa budynku
- budynek g³ówny szko³y: 1572,29m2,
- budynek ³±cznika: 496,86m2 ,
£±cznie: 2069,15 m2

Powierzchnia nieu¿ytkowego poddasza: 629,945 m2
Wysoko¶æ budynku do najwy¿ej po³o¿onej kalenicy: 14,10m

Budynek szko³y jest budynkiem wolnostoj±cy wykonany w tradycyjnej murowanej technologii. Budynek ten sk³ada siê z:
• czê¶ci g³ównej budynku obejmuj±cej star± i now± czê¶æ, o rzucie w kszta³cie litery "L", posiadaj±cej dwie kondygnacje nadziemne i jedn± kondygnacjê podziemn± (stara czê¶æ czê¶ciowo podpiwniczona) oraz nieu¿ytkowe poddasze przekryte wielospadowym dachem w konstrukcji drewnianej, krytym blach±
• budynku ³±cznika (z hal± sportow±) o rzucie prostok±ta, posiadaj±cym dwie kondygnacje nadziemne, przekrytym jednospadowym dachem pulpitowym w konstrukcji drewnianej, krytym blach± a na czê¶ci w technologii mieszanej: blacha + papa
• budynku hali sportowej - poza opracowaniem

Zakres zamówienia obejmuje:
a) zmianê sposobu u¿ytkowania nieu¿ytkowego poddasza na ca³oroczne schronisko m³odzie¿owe
b) termomodernizacjê budynku
c) dostosowanie dostêpno¶ci budynku dla osób z niepe³nosprawno¶ciami

Pozosta³e prace:
• wymiana poszycia dachu
• monta¿ fotowoltaiki wraz ze scaleniem uk³adów pomiarowych
• w/w wzmocnienie i przebudowa wiê¼by dachowej po zmianach wynikaj±cych ze zmiany poszycia i monta¿u fotowoltaiki oraz adaptacji poddasza a tak¿e celem dostosowania jej do aktualnie obowi±zuj±cych norm obci±¿enia ¶niegiem i strefy wiatru.
• modernizacja istniej±cych schodów zewnêtrznych;
• dla dachu budynku ³±cznika – demonta¿ istniej±cego pokrycia, wzmocnienie konstrukcji dachu, docieplenie stropu dachu pulpitowego nad ³±cznikiem, oraz wykonanie nowego pokrycia dachu wraz z wymian± orynnowania i rur spustowych,
• wymiana istniej±cej nawierzchni placu na nawierzchniê bezpieczn± z poliuretanu oraz wykonanie nowej nawierzchni bezpiecznej z poliuretanu wraz z podbudow± i obrze¿em w rejonie urz±dzeñ zabawowych, które tej nawierzchni nie posiadaj±,
• remont zjazdu do szko³y od strony pó³nocno-wschodniej
• prace wykoñczeniowe;

UWAGA
Ze wzglêdu na fakt, i¿ podczas wykonywania robót objêtych przedmiotem zamówienia, w obiekcie musi byæ prowadzona normalna dzia³alno¶æ, Wykonawca zobowi±zany jest do sporz±dzenia planu prac uwzglêdniaj±ce nieprzerwane dzia³anie Szko³y Podstawowej. Pisemne zatwierdzenie planu prac przez Zamawiaj±cego stanowi niezbêdny warunek przej¶cia do nastêpnego etapu realizacji zadania.

2.1. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – U¿ytkowy (PFU) stanowi±cy – Za³±cznik nr 11 do SWZ oraz wzór umowy stanowi±cy Za³±cznik nr 5 do SWZ. PFU s³u¿y do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz prawid³owego przygotowania oferty.
2.2. Prace projektowe nale¿y wykonaæ zgodnie z aktualnym Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U.2021 poz. 2454).
2.3. Do rozpoczêcia robót budowlanych bêdzie mo¿na przyst±piæ po opracowaniu dokumentacji projektowej wykonanej i dostarczonej przez Wykonawcê, zatwierdzonej przez Zamawiaj±cego oraz po uzyskaniu wymaganych przepisami uzgodnieñ, pozwoleñ, zg³oszeñ, zezwoleñ, itp. (je¿eli bêd± wymagane prawem). Wykonanie wszystkich robót budowlanych wymagane jest w oparciu o powsta³± dokumentacjê projektow±, warunkami w³a¶ciwych organów i instytucji, niniejsz± SWZ, PFU oraz zawart± umowê.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45223220-4 - Roboty zadaszeniowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45232460-4 - Roboty sanitarne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261200-6 - Wykonywanie pokryæ dachowych i malowanie dachów

45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych

45261310-0 - K³adzenie zaprawy

45261400-8 - Pokrywanie

45261410-1 - Izolowanie dachu

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne ni¿ dachowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

45262110-5 - Demonta¿ rusztowañ

45262120-8 - Wznoszenie rusztowañ

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262520-2 - Roboty murowe

45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad

45262650-2 - Roboty w zakresie ok³adania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312311-0 - Monta¿ instalacji piorunochronnej

45314120-8 - Instalowanie abonenckich central telefonicznych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Uk³adanie kabli

45315000-8 - Instalowanie urz±dzeñ elektrycznego ogrzewania i innego sprzêtu elektrycznego w budynkach

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych

45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45343200-5 - Instalowanie sprzêtu ga¶niczego

45343220-1 - Instalowanie ga¶nic

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej

45442100-8 - Roboty malarskie

45442110-1 - Malowanie budynków

45442120-4 - Malowanie budowli i zak³adanie ok³adzin ochronnych

45442121-1 - Malowanie budowli

45442180-2 - Powtórne malowanie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45431000-7 - K³adzenie p³ytek

45431100-8 - K³adzenie terakoty

45431200-9 - K³adzenie glazury

45432000-4 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg, ¶cian i tapetowanie ¶cian

45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg

45432110-8 - K³adzenie pod³óg

45432112-2 - K³adzenie nawierzchni

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni pod³ogowych

45432130-4 - Pokrywanie pod³óg

45432111-5 - K³adzenie wyk³adzin elastycznych

45451200-5 - Zak³adanie paneli

37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) Cena zamówienia ( brutto) – waga 60 pkt
Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów tj. 60, pozosta³e oferty otrzymaj± proporcjonaln± ilo¶æ punktów wg nastêpuj±cego wzoru:
gdzie:
Pc – ocena punktowa oferty „n” za kryterium „Cena”,
Cmin – najni¿sza cena brutto (ogólna warto¶æ zamówienia) spo¶ród wa¿nych i nie odrzuconych ofert.
Cn – cena brutto oferty badanej.
2) Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady - waga 40 pkt
Do oceny ofert przyjmie siê okresy gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady nie krótsze ni¿ 36 miesiêcy od daty odbioru koñcowego.
Kryterium oceniane bêdzie w nastêpuj±cy sposób:
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na okres 36 miesiêcy 0 pkt
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na okres 42 miesiêcy 10 pkt
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na okres 48 miesiêcy 20 pkt
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na okres 54 miesiêcy 30 pkt
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na okres 60 miesiêcy i wiêcej 40 pkt
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi d³u¿szego ni¿ 60 miesi±ce Wykonawca otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów tj. 40. W przypadku gdy Wykonawca nie uzupe³ni w formularzu oferty miejsca wskazuj±cego proponowany okres udzielenia gwarancji jako¶ci i rêkojmi, Zamawiaj±cy przyjmie ¿e Wykonawca zaproponowa³ najkrótszy termin gwarancji jako¶ci i rêkojmi tj. 36 miesiêcy.
Warto¶æ punktowa (W) przyznana dla ka¿dej oferty to: suma punktów uzyskanych w kryterium cena – (C), okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi (G) czyli: W= C + G
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± ocenê koñcow±. Maksymalna ilo¶æ punktów do uzyskania 100.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, której zostanie przyznana najwy¿sza liczba punktów na podstawie ww. kryteriów.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z ni¿sz± cen±.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.
7. Je¿eli zostanie z³o¿ona oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, sk³adaj±c ofertê, informuje zamawiaj±cego, czy wybór oferty bêdzie prowadziæ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego, w skazuj±c nazwê (rodzaj) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêdzie prowadziæ do jego powstania, oraz ich warto¶æ bez kwoty podatku.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê
gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 5 000 000,00 z³ lub dla walut obcych na kwotê w wysoko¶ci równowa¿nej liczonej wed³ug ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych og³oszonego przez NBP obowi±zuj±cego w dniu, w którym zamieszczone zosta³o og³oszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych
lub
Wykonawca potwierdzi, ¿e spe³nia ten warunek je¿eli przedstawi informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy na kwotê nie mniejsz± ni¿ 5 000 000 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
4.1) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ w sposób nale¿yty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedno zadanie odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowi±cym przedmiot niniejszego zamówienia, polegaj±cym na budowie lub przebudowie lub remoncie oraz termomodernizacji obiektu budowlanego w ramach jednej umowy/jednego kontraktu, o warto¶ci co najmniej 4 000 000 z³ brutto (s³ownie: cztery miliony z³otych 00/100) w jednej umowie wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których robota ta zosta³a wykonana z za³±czeniem dowodów, ¿e zosta³a ona wykonana nale¿ycie.
Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia w oparciu o z³o¿ony wykaz robót budowlanych (Za³±cznik nr 6 do SWZ).
4.2) Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci zawodowej je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cym odpowiednim zespo³em osób, który skieruj± do realizacji zamówienia:
a) G³ównego projektanta – posiadaj±cy/a uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej;
b) Projektant bran¿y sanitarnej – posiadaj±cy uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych;
c) Projektant bran¿y elektrycznej – posiadaj±cy uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
c) Kierownik budowy – posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno– budowlanej;
d) Kierownik robót sanitarnych – posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych;
d) Kierownik robót elektrycznych – posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.

Osoby wykonuj±ce projektowanie, (wykonanie dokumentacji projektowej) oraz kierowanie robotami objêtymi zamówieniem musz± posiadaæ stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane w specjalno¶ci wy¿ej okre¶lonej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych, uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych. Wykonawca w celu wykazania spe³niania w/w warunku mo¿e wskazaæ osoby bêd±ce obywatelem pañstwa cz³onkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która naby³a kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334) oraz ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.).
Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia w oparciu o za³±czony wykaz osób które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia (Za³±cznik nr 7 do SWZ).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 8 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Za³±cznik nr 6 do SWZ;
4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych, za kierowanie: pracami projektowymi, robotami budowlanymi i elektrycznymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – Za³±cznik nr 7 do SWZ;
5) informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytowa wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem,
lub
Polisy OC (wraz z potwierdzeniem uiszczenia op³acenia sk³adki) lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 65 000,00 z³ (s³ownie: sze¶ædziesi±t piêæ tysiêcy z³otych 00/100);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania z ofert± tj. do dnia 29.04.2023 r.
3. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy w:
1) pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy: Bieszczadzki Bank Spó³dzielczy w Ustrzykach Dolnych, numer rachunku: 49 8621 0007 2001 0000 1560 0002 z dopiskiem „Wadium – postêpowanie pn. „„Termomodernizacja i przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Czarnej Górnej z przeznaczeniem na Szkolne Schronisko M³odzie¿owe””.
4. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
2) Gwarancjach bankowych;
3) Gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) Porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm.).
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Czarna, 38-710 Czarna Górna 74;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawa Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zwróci wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca siê, aby porêczenie lub gwarancja wskazywa³y adres mailowy na jaki Zamawiaj±cy winien sk³adaæ o¶wiadczenie o zwolnieniu wadium, o których mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.
9. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium w sytuacji wyst±pienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ci tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±cz± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie (Za³±cznik nr 9 do SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni
Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Wyp³ata zaliczki w wysoko¶ci 5 % wynagrodzenia brutto nast±pi w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy przez Wykonawcê,

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-31 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl. Sposób sk³adania ofert opisano w rozdziale XIV SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-29

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Realizacja przedmiotu zamówienia nastêpuje na zasadach i warunkach okre¶lonych w
a) Wstêpnej promesie dotycz±cej dofinansowania inwestycji z programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program inwestycji strategicznych NR Edycja2/2021/9015/PolskiLad a nastêpnie Promesie udzielonej Zamawiaj±cemu po dokonaniu czynno¶ci wyboru najkorzystniejszej oferty,
b) Regulamin Drugiej Edycji Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rz±dowego Funduszu Polski
£ad: Programu Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Regulaminem Edycji 2", który stanowi
integraln± czê¶æ Wstêpnej promesy,
c) Uchwale Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwa³± Nr 176/2021
z dnia 28 grudnia 2021 r. oraz uchwa³± Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r.)
w sprawie ustanowienia Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych,
zwanej dalej „Uchwa³± RM".

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.