eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stawiski › Przebudowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Stawiski - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa
i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Stawiski - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STAWISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 13/15

1.5.2.) Miejscowość: Stawiski

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-520

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 278 55 11

1.5.8.) Numer faksu: 86 278 55 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stawiski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://stawiski.ezamawiajacy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://stawiski.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa
i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Stawiski - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2db73e67-90fe-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00021203

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SGiT.271.1.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11546686,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa części: "Rozbudowa i przebudowa części ul. Cedrowskiej w Stawiskach wraz z niezbędną infrastrukturą”.
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji/zezwoleń
rozbudowy/przebudowy m.in. w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na
użytkowanie oraz oddaniem do użytkowania czy decyzji ZRiD (jeśli jest wymagana).Zamówienie realizowane jest w formule „zaprojektuj-wybuduj” na podstawie załączonych Programów Funkcjonalno-Użytkowych wraz z załącznikami (Załącznik nr 8 do SWZ).Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania w następujących etapach:
I etap:
a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej,
b) uzyskanie wszelkich pozwoleń i decyzji dla całego zadania, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót dla
zadania inwestycyjnego
c) koncepcja zagospodarowania terenu,
II etap – zakres prac obejmuje:
a) wykonanie robót budowlanych,
b) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
c) prowadzenie pomiarów kontrolnych,
d) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami,
e) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do zasobu geodezyjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Programy Funkcjonalno-Użytkowe – dla Zadania nr 1 wraz z
załącznikami stanowiące Załącznik Nr 8 do SWZ, które są dokumentami nadrzędnymi w zakresie opisu przedmiotu
zamówienia. W ramach wykonywanych robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawę i montaż
niezbędnych elementów instalacji oraz zagospodarowania terenu opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111250-5 - Badanie gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 1599000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa części: "Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej relacji: droga powiatowa nr 1830B – Cwaliny – droga gminna nr
104558B”.
Przedmiot zamówienia obejmuje aktualizację projektu, uzyskanie wymaganych prawem decyzji/zezwoleń rozbudowy/przebudowy m.in. w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz oddaniem do użytkowania czy decyzji ZRiD (jeśli jest wymagana).
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania w następujących etapach:
I etap:
a) wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowej,
b) uzyskanie wszelkich pozwoleń i decyzji dla całego zadania, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót dla
zadania inwestycyjnego,
II etap – zakres prac obejmuje:
a) wykonanie robót budowlanych,
b) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
c) prowadzenie pomiarów kontrolnych,
d) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami,
e) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do zasobu geodezyjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki stanowiące Załącznik Nr 8 do SWZ, które są dokumentami
nadrzędnymi w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. W ramach wykonywanych robót budowlanych Wykonawca
zobowiązany jest wykonać dostawę i montaż niezbędnych elementów instalacji oraz zagospodarowania terenu opisanych
szczegółowo w Załączniku Nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111250-5 - Badanie gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 3443610,73 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa części: "Przebudowa części ul. 550-lecia Stawisk w Stawiskach wraz z niezbędną infrastrukturą”.
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji/zezwoleń rozbudowy/przebudowy m.in. w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz oddaniem do użytkowania czy decyzji ZRiD (jeśli jest wymagana).
Zamówienie realizowane jest w formule „zaprojektuj-wybuduj” na podstawie załączonych Programów Funkcjonalno- Użytkowych wraz z załącznikami (Załącznik nr 8 do SWZ).
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania w następujących etapach:
I etap:
a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej,
b) uzyskanie wszelkich pozwoleń i decyzji dla całego zadania, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót dla
zadania inwestycyjnego
c) koncepcja zagospodarowania terenu,
II etap – zakres prac obejmuje:
a) wykonanie robót budowlanych,
b) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
c) prowadzenie pomiarów kontrolnych,
d) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami,
e) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do zasobu geodezyjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Programy Funkcjonalno-Użytkowe – dla Zadania nr 3 wraz z
załącznikami stanowiące Załącznik Nr 8 do SWZ, które są dokumentami nadrzędnymi w zakresie opisu przedmiotu
zamówienia. W ramach wykonywanych robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawę i montaż
niezbędnych elementów instalacji oraz zagospodarowania terenu opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111250-5 - Badanie gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 1105770,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa części: "Rozbudowa i przebudowa części ul. Wojciecha Kossaka w Stawiskach wraz z niezbędną infrastrukturą”.
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji/zezwoleń rozbudowy/przebudowy m.in. w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz oddaniem do użytkowania czy decyzji ZRiD (jeśli jest wymagana).
Zamówienie realizowane jest w formule „zaprojektuj-wybuduj” na podstawie załączonych Programów Funkcjonalno-
Użytkowych wraz z załącznikami (Załącznik nr 8 do SWZ).
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania w następujących etapach:
I etap:
a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej,
b) uzyskanie wszelkich pozwoleń i decyzji dla całego zadania, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót dla
zadania inwestycyjnego
c) koncepcja zagospodarowania terenu,
II etap – zakres prac obejmuje:
a) wykonanie robót budowlanych,
b) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
c) prowadzenie pomiarów kontrolnych,
d) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami,
e) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do zasobu geodezyjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Programy Funkcjonalno-Użytkowe – dla Zadania nr 4 wraz z
załącznikami stanowiące Załącznik Nr 8 do SWZ, które są dokumentami nadrzędnymi w zakresie opisu przedmiotu
zamówienia. W ramach wykonywanych robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawę i montaż
niezbędnych elementów instalacji oraz zagospodarowania terenu opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111250-5 - Badanie gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 5951542,92 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa części: "Przebudowa części drogi gminnej nr 104596B w miejscowości Stawiski ”.
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji/zezwoleń rozbudowy/przebudowy m.in. w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz oddaniem do użytkowania czy decyzji ZRiD (jeśli jest wymagana).
Zamówienie realizowane jest w formule „zaprojektuj-wybuduj” na podstawie załączonych Programów Funkcjonalno-
Użytkowych wraz z załącznikami (Załącznik nr 8 do SWZ).
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania w następujących etapach:
I etap:
a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej,
b) uzyskanie wszelkich pozwoleń i decyzji dla całego zadania, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót dla
zadania inwestycyjnego
c) koncepcja zagospodarowania terenu,
II etap – zakres prac obejmuje:
a) wykonanie robót budowlanych,
b) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
c) prowadzenie pomiarów kontrolnych,
d) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami,
e) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do zasobu geodezyjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Programy Funkcjonalno-Użytkowe – dla Zadania nr 3 wraz z
załącznikami stanowiące Załącznik Nr 8 do SWZ, które są dokumentami nadrzędnymi w zakresie opisu przedmiotu
zamówienia. W ramach wykonywanych robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawę i montaż
niezbędnych elementów instalacji oraz zagospodarowania terenu opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111250-5 - Badanie gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 2102500,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1599000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1599000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1599000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mroczkowski Krzysztof PUH Centrum Budownictwa – Dociepleń Mroczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181608802

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 37

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1599000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3443610,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3443610,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3443610,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIK-PROJEKT Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7182028946

7.3.3) Ulica: ul. Poligonowa 32

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3443610,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1105770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1105770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1105770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mroczkowski Krzysztof PUH Centrum Budownictwa-Dociepleń MROCZKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181608802

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 37

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1105770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5951542,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5951542,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5951542,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIK-PROJEKT Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7182028946

7.3.3) Ulica: ul. Poligonowa 32

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5951542,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2102500,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2102500,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2102500,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mroczkowski Krzysztof PUH Centrum Budownictwa-Dociepleń MROCZKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181608802

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 37

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2102500,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.