eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Budowa sali gimnastycznej wraz z nadbudową części istniejącej i przebudową zaplecza sanitarnoszatniowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Hrubieszowie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00115665 z dnia 2021-07-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej wraz z nadbudową części istniejącej i przebudową zaplecza sanitarnoszatniowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Hrubieszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA HRUBIESZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368888

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego Hubala 1

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 084 696 2504

1.5.8.) Numer faksu: 084 696 2380

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@miasto.hrubieszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miasto.hrubieszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umhrubieszow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=272

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sali gimnastycznej wraz z nadbudową części istniejącej i przebudową zaplecza sanitarnoszatniowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Hrubieszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0ecf7bb-c374-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002136/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa sali gimnastycznej wraz z nadbudową części istniejącej i przebudową zaplecza sanitarno-szatniowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Hrubieszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072390/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.1.4.2021.JC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3472969,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej nr 1 w Hrubieszowie ul. Listopadowej 12 na działce nr ewid. 768. Budynek z wewnętrzną instalacją wodno-kanalizacyjną, ogrzewania C.O. i elektryczną. Konstrukcja budynku tradycyjna murowana. Obiekt połączony z istniejącym budynkiem szkoły. Planuje się wykonanie przyłącza wodociągowego zakończonego kolumną hydrantową. Przewiduje również częściową przebudowę zaplecza istniejącego gdzie znajduje się zaplecze sanitarno-szatniowe oraz nadbudowę nad ta częścią. Budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony. Budynek pokryty dachem dwuspadowym nad salą gimnastyczną o kącie nachylenia 40% oraz jednospadowym nad zapleczem o kącie nachylenia 5%. Konstrukcja dachu drewniana. Nad pomieszczeniem sali dźwigar pełny drewniany klejony warstwowo. Nad częścią niższą wiązar kratowy oraz krokwie. Pokrycie z blachy na rąbek. Wysokość projektowanego budynku wynosi 11,71m. Wysokość szczytu attyki wynosi 12,08m. Obiekt usytuowany równolegle do istniejącego budynku. Teren wokół budynku projektowanego i istniejącego, który zostanie naruszony w trakcie budowy obiektu i nie jest pokryty utwardzeniami z kostki betonowej, należy obsiać mieszanką traw gazonowych. Na terenie inwestycji projektuje się utwardzenie wokół budynku i komunikację wewnętrzną. Miejsca postojowe w tym dla osób niepełnosprawnych istniejące w części frontowej działki. Wewnętrzna komunikacja i utwardzenia istniejące. Obsługa komunikacyjna poprzez istniejący zjazd z drogi publicznej.
Zakres całego zamierzenia budowlanego przewiduje między innymi:
 Budowę budynku sali gimnastycznej wraz z przebudową istniejącego zaplecza sanitarno-szatniowego oraz nadbudowa nad tą częścią
 Utwardzenia terenu z kostki betonowej
 Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz schodów zewnętrznych
 Budowa przyłącza wodnego zakończonego kolumną hydrantową
 Rozbiórkę kolidującego elementu sportowego (pchnięcie kulą)
 Rozbiórkę częściową istniejących utwardzeń (ciągi piesze)
 Rozbiórkę istniejącej linii kablowej zasilającej słup oświetleniowy na działce Inwestora
 Częściową rozbiórkę ogrodzenia wewnętrznego na działce inwestora
 Instalacje sanitarne wewnętrzne
 Wykonanie linii kablowych
 Wykonanie instalacji uziemiającej
 Wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych
 Wykonanie instalacji odgromowej
Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania działki budowlanej / terenu:
 powierzchnia objęta zamówieniem - 12364,00m2
 powierzchnia zabudowy istniejącej - 1745,00m2
 powierzchnia zabudowy projektowanej - 616,25m2
 powierzchnia utwardzeń projektowanych - 134,00m2
 powierzchnia utwardzeń istniejących - 3035,00m2
 powierzchnia utwardzeń przeznaczona do rozbiórki - 135,00m2
 powierzchnia obiektów sportowych z ET - 3350,00m2
 powierzchnia zieleni (biologicznie czynna) - 3620,75m2
w tym:
 powierzchnia działki (100%) - 12364,00m2
 teren utwardzony (24,5%) - 3032,00m2
 powierzchnia zabudowy (19,1%) - 2361,25m2
 powierzchnia obiektów sportowych z ET (27,1%) - 3350,00m2
 powierzchnia terenu zielonego - biologicznie czynny (29,3%) - 3620,75m2
Dane dotyczące wielkości obiektu:
 Powierzchnia całkowita - 938,29m
 Powierzchnia użytkowa - 733,65m
 Powierzchnia wewnętrzna - 877,88m
 Powierzchnia zabudowy projektowanej - 616,25m
 Kubatura brutto - 6945,10m3
 Długość x szerokość - 30,88m x 23,84m
 Wysokość budynku: - 11,71m – N
 Liczba kondygnacji - 2

Uwaga:
Wykonawca oznakuje informacyjnie: ciągi komunikacyjne, wyjścia ewakuacyjne, oznakowanie pomieszczeń, tablicę zbiorczą poprzez zachowanie w oznaczeniach m.in. takich standardów jak: oznaczenia pomieszczeń/wskazówki odpowiedniej wielkości i skontrastowane, czytelne napisy i oznakowania nr drzwi, oznakowania schodów kolorem kontrastowym, oraz poręczy, wyróżnienia początku i końca biegu schodów przy pomocy kontrastowego koloru zgodnie z wymaganiami programu „Dostępność plus 2018-2025” dostępnego pod adresem: https://www.ncbr.gov.pl/fileadmin/POIR/3_1_1_1_2019/Dok_dodatkowe/16_Program_Dostepnosc_Plus.pdf oraz dokumentem opracowanym przez Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju „Standardy dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami uwzględniając koncepcję uniwersalnego projektowania – poradnik” dostępnym pod adresem: https://www.gov.pl/web/rozwoj-praca-technologia/standardy-dostepnosci-budynkow-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4327040,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4778550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4327040,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA BUDOWLANA,,REM-BUD-I” Bronisław Drąg Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830215502

7.3.3) Ulica: Aleje Jana Pawła II 60 B

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4327041,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.