Ogłoszenie z dnia 2021-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00063942/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
- 2021/BZP 00070052/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00115465 z dnia 2021-07-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych z podziałem na 4 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAWORNIK POLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 30
1.5.2.) Miejscowość: Jawornik Polski
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 651 40 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jawornikpolski.itl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jawornikpolski.itl.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych z podziałem na 4 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ee79772-bc7b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009599/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie podatku VAT (dotyczy realizacji projektu )
1.3.3 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie inwestycji (dotyczy realizacji projektu )
1.3.4 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie wkładu własnego (dotyczy realizacji projektu )
1.3.5 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę kredytów i pożyczek zaciągniętych w latach poprzednich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063942/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG 271.04.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa: Część 1 – Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na należny podatek VATPrzedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 842 257,92 PLN (słownie: jeden milion osiemset czterdzieści dwa tysiące dwieście pięćdziesiąt siedem złotych 92/100) przeznaczonego na należny podatek od towarów i usług związany z realizacją inwestycji pn.: „Kompleksowa rewitalizacja obiektów i ich otoczenia w Zespole Pałacowo – Parkowym w Hadlach Szklarskich w celu przywrócenia i nadania im funkcji turystyczno - rekreacyjnych”.
Szczegółowo przedmiot zamówienia dla każdej z części określają Opis przedmiotu zamówienia – stanowiące załączniki nr 8.1 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7.1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.5.5.) Wartość części: 29107,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa: Część 2 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na pokrycie deficytu budżetuPrzedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 307 353,91 PLN (słownie: trzy miliony trzysta siedem tysięcy trzysta pięćdziesiąt trzy złotych 91/100) z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu związanego ze spłatą kredytów zaciągniętych w latach ubiegłych.
2Szczegółowo przedmiot zamówienia dla każdej z części określają Opis przedmiotu zamówienia – stanowiące załączniki nr 8.2 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7.2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.5.5.) Wartość części: 52256,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa: Część 3 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na spłatę kredytów z lat biegłychPrzedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 243 362,08 PLN (słownie: jeden milion dwieście czterdzieści trzy tysiące trzysta sześćdziesiąt dwa złotych 08/100) przeznaczonego na spłatę kredytów z lat ubiegłych
Szczegółowo przedmiot zamówienia dla każdej z części określają Opis przedmiotu zamówienia – stanowiące załączniki nr 8.3 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7.3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.5.5.) Wartość części: 128698,26 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa: Część 4 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na wkład własny związany z realizacją przedsięwzięcia.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 262 454,65 PLN (słownie: jeden milion dwieście sześćdziesiąt dwa tysiące czterysta pięćdziesiąt cztery złotych 65/100) przeznaczonego na wkład własny do inwestycji pn.: „Kompleksowa rewitalizacja obiektów i ich otoczenia w Zespole Pałacowo – Parkowym w Hadlach Szklarskich w celu przywrócenia i nadania im funkcji turystyczno - rekreacyjnych”.
Szczegółowo przedmiot zamówienia dla każdej z części określają Opis przedmiotu zamówienia – stanowiące załączniki nr 8.4 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7.4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.5.5.) Wartość części: 130219,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23516,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23516,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23516,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bank Spółdzielczy w Przeworsku
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bank Spółdzielczy w Łańcucie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7940003009
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 11
7.3.4) Miejscowość: Przeworsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W PRZEWORSKU
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W PRZEWORSKU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23516,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42218,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42218,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42218,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bank Spółdzielczy w Przeworsku
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bank Spółdzielczy w Łańcucie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7940003009
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 11
7.3.4) Miejscowość: Przworsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W PRZEWORSKU
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W PRZEWORSKU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42218,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104156,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104156,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104156,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bank Spółdzielczy w Przeworsku
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bank Spółdzielczy w Łańcucie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7940003009
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 11
7.3.4) Miejscowość: Przeworsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W PRZEWORSKU
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W PRZEWORSKU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104156,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2032-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105756,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105756,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105756,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bank Spółdzielczy w Przeworsku
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bank Spółdzielczy w Lańcucie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7940003009
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 11
7.3.4) Miejscowość: Przeworsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W PRZEWORSKU
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W PRZEWORSKU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105756,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2032-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych z podziałem na 4 części
Część 1 – Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na należny podatek VAT
Część 2 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na pokrycie deficytu budżetu
Część 3 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na spłatę kredytów z lat biegłych
Część 4 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na wkład własny związany z realizacją przedsięwzięcia.
2021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI JAWORNIK POLSKI
więcej: przetargi JAWORNIK POLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na potrzeby Gminy Koluszki
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 350 000,00 zł
- Udzielenie Gminie Prusice kredytu krótkoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie zadań inwestycyjnych
- Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 10 000 000,00 PLN
- Udzielenie kredytu długoterminowego, złotowego do wysokości 2.820.000,00 zł
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.