Ogłoszenie z dnia 2021-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00070343/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00115151 z dnia 2021-07-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenia traw, cięcia żywopłotów i grabienia na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323350410
1.5.8.) Numer faksu: 322310032
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzuk@mzuk.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/121851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenia traw, cięcia żywopłotów i grabienia na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17fe8d50-c207-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000492/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Koszenie traw i cięcie żywopłotów, grabienie liści
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070343/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.26.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195480,85 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jedno i dwukrotne koszenie trawników oraz jedno i dwukrotne cięcie żywopłotów:Przedmiot zamówienia:
1. Koszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów.
2. Cięcie żywopłotów z zagrabieniem i wywozem pędów.
3. Zebranie z terenów wszelkich odpadów, gałęzi i śmieci, przed i po koszeniu oraz ich wywóz.
Rejon I: Śródmieście, Wojska Polskiego, Wójtowa Wieś, Stare Gliwice:
I koszenie i ciecie żywopłotów: trawniki – 14,759 ha, żywopłoty – 500 m2
II koszenie i cięcie żywopłotów: trawniki – 7,483 ha, żywopłoty – 500 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 32641,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jedno i dwukrotne koszenie trawników oraz jedno i dwukrotne cięcie żywopłotów:Przedmiot zamówienia:
1. Koszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów.
2. Cięcie żywopłotów z zagrabieniem i wywozem pędów.
3. Zebranie z terenów wszelkich odpadów, gałęzi i śmieci, przed i po koszeniu oraz ich wywóz
Rejon II: Sikornik, Trynek, Bojków, Ligota, Sośnica:
I koszenie i cięcie żywopłotów: trawniki – 11,320 ha, żywopłoty – 2256 m2
II koszenie i cięcie żywopłotów: trawniki – 0,664 ha, żywopłoty – 480 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 19404,32 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jedno i dwukrotne koszenie trawników oraz jedno i dwukrotne cięcie żywopłotów:Przedmiot zamówienia:
1. Koszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów.
2. Cięcie żywopłotów z zagrabieniem i wywozem pędów.
3. Zebranie z terenów wszelkich odpadów, gałęzi i śmieci, przed i po koszeniu oraz ich wywóz.
Rejon III: Baildona, Zatorze, Żerniki, Obrońców Pokoju, Szobiszowice, Toszecka, Czechowice: trawniki – 9,041 ha, żywopłot – 800 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 13602,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jedno i dwukrotne koszenie trawników oraz jedno i dwukrotne cięcie żywopłotów:Przedmiot zamówienia:
1. Koszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów.
2. Cięcie żywopłotów z zagrabieniem i wywozem pędów.
3. Zebranie z terenów wszelkich odpadów, gałęzi i śmieci, przed i po koszeniu oraz ich wywóz.
Rejon IV: Kopernik, Łabędy: trawniki – 16,210 ha, żywopłot – 1010 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 24032,41 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje koszenie trawników na terenie cmentarza Centralnego według wykazu stanowiącego załącznik do SWZ. Trawniki - 19,33 haUwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości koszeń, a także do zmiany wielkości (powierzchni) trawników do wykoszenia. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50% łącznej wartości wynagrodzenia brutto wskazanego w umowie. Z tytułu zmniejszenia wartości umowy Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 106481,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do 10 czerwca 2021 r. do części 1 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do 10 czerwca 2021 r. do części 2 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do 10 czerwca 2021 r. do części 3 wpłynęły 2 oferty, które w znacznym stopniu przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44016,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75512,84 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do 10 czerwca 2021 r. do części 4 wpłynęła 1 oferta, która w znacznym stopniu przekraczaja kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128116,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128116,08 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133608,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323166,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133608,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa SEBCIO Andrzel Alamoda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9690897129
7.3.3) Ulica: Mazowiecka 36
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-109
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100206,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-302021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont i modernizacja pomieszczenia na terenie SP nr 28 z przeznaczeniem na siłownię jako uzupełnienie infrastr. sportowej szkoły i dzielnicy. Projekt w ramach GLIWICKIEGO BUDŻETU OBYWATELSKIEGO 2024
- Modernizacja obiektu -Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium oraz wymiana przekładników w stacji transformatorowej w GCE- Etap I
- "Opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy kanalizacji deszczowej"
- Usługa odbioru, transportu i odzysku odpadów niebezpiecznych wytworzonych w Zakładzie Utylizacji i Kotłowni Rezerwowej NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- Koszenie traw, cięcie żywopłotów na terenach zieleni miejskiej, terenach rekreacyjnych oraz terenie Cmentarza Centralnego w Gliwicach
- Świadczenie usług w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu gliwickiego (z podziałem na części)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gołymin-Ośrodek pochodzących z nieruchomości zamieszkałych
- Koszenie traw, cięcie żywopłotów na terenach zieleni miejskiej, terenach rekreacyjnych oraz terenie Cmentarza Centralnego w Gliwicach
- Usługa odbioru, transportu i odzysku odpadów niebezpiecznych wytworzonych w Zakładzie Utylizacji i Kotłowni Rezerwowej NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- Modernizacja skweru przy ul. Akacjowej w Tomaszowie Mazowieckim.
- Usługa koszenia oraz podkaszania trawników na terenie miasta Koszalina
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego placu szkolnego na terenie Szkoły Podstawowej nr 14 przy ul. Żmudzkiej 12 w Bydgoszczy
więcej: Usługi utrzymania gruntów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.