eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Remont pomieszczenia nr 111 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej przy ul. Narutowicza 11/12 w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2022-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczenia nr 111 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej przy ul. Narutowicza 11/12 w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 58348-61-52

1.5.8.) Numer faksu: +48 583472445

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@eti.pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczenia nr 111 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej przy ul. Narutowicza 11/12 w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a6f798b-8d87-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056661/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/32/009/R/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 19584729,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54543,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczenia nr 111 w Budynku A (Budynek
nr 41) Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Zakres prac obejmuje roboty wykończeniowe:
• demontaż rur i umywalki, usunięcie zbędnych instalacji ze ścian
• naprawa miejsc uszkodzonych na ścianach i suficie,
• demontaż z sufitu lamp oświetleniowych, a po wykonaniu gładzi gipsowych
i malowaniu montaż nowych lamp rastrowych,
• naprawa uszkodzeń tynku,
• wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i suficie,
• ochrona narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym,
• wymalowanie pomieszczenia sufitu białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną trudno ścieralną w kolorze uzgodnionym z użytkownikiem,
• szpachlowanie i wymalowanie farbą olejną na biało parapetów,
• wymalowanie farbą olejną: w kolorze ścian – rur instalacyjnych i grzejnika żebrowanego,
• montaż w ścianie 1 kratki wentylacyjnej,
• montaż nowej umywalki z półpostumentem,
• montaż baterii do istniejącej instalacji wodnej w ścianie,
• ułożenie nowych płytek na ścianie wokół umywalki o wym. min 20x30cm (120x200 cm),
• zamontowanie na instalacji wodociągowej zaworów odcinających,
montaż nowych podejść wodno-kanalizacyjnych,
• naprawa uszkodzeń płytek podłogowych,
• wykonanie nowych fug przy wymienionych płytkach podłogowych,
• uzupełnienie brakujących płytek podłogowych po wykonaniu nowej warstwy podłogowej (przyklejenie płytek o podobnych, zbliżonych wymiarach i kolorze),
• wymalowanie i uzupełnienie cokolika przy posadzce farbą trudno ścieralną w kolorze uzgodnionym z użytkownikiem,
• wykonanie nowej ścianki gipsowo-kartonowej od podłogi do sufitu z drzwiami o szerokości w świetle min 90 cm, z zamkiem i klamką. Ścianka ma wydzielać pomieszczenie - na szerokość od istniejącego okna. Istniejący grzejnik w tym nowym, wydzielonym pomieszczeniu należy usunąć,
a na istniejącym drugim grzejniku w odnawianym pomieszczeniu – należy zamontować zawór pozwalający na regulację ogrzewania,
• miejsca lub fragment ściany przy maszynach- urządzeniach, które rozpylają resztki materiałów po obróbce należy przemalować farbą łatwo- zmywalną i odporną na zabrudzenia (lub obkleić płytą PCV) w kolorze ścian,
• w pobliżu gniazd elektrycznych naściennych, czy wyprowadzeniach przewodów elektrycznych ze ścian/podłogi – należy skuć stare koryta przewodu, odciąć przewód i zaszpachlować nierówności, uszkodzenia i ubytki,
• roboty przygotowawcze niezbędne do wykonania robót elektrycznych, takie jak: wykuwanie otworów, wykonanie bruzd w ścianach, demontaż i ponowny montaż paneli sufitu podwieszanego itp.,
• montaż elementów koryt kablowych: uzupełnienie istniejących oraz wykonanie nowych tras,
• ułożenie okablowania: instalacja WLZ, instalacja gniazd wtyczkowych230V,instalacja oświetlenia podstawowego, sieć strukturalna (gniazda RJ45)oraz telefoniczna (gniazda RJ11)oraz instalacja sterownicza,
• montaż opraw oświetlenia podstawowego,
• montaż opraw oświetlenia awaryjnego,
• montaż rozdzielnic elektrycznych,
• montaż instalacji SSP,
• prace zabezpieczające i porządkowe,
• wykonanie pomiarów sprawdzających instalacje elektryczne i teletechniczne,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej
Wszystkie prace budowlane należy wykonać po wykonaniu prac elektrycznych
(Prace elektryczne wg osobnego opracowania), usunąć całkowicie rurę po nieczynnej instalacji gazowej,


2. Dane liczbowe
W budynku WETI A remont odbędzie się w pomieszczeniu:
• I piętro: pomieszczenie: nr 111

3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Zamówienie jest zamówieniem
udzielanym w częściach, jako odrębna część zamówienia ujętego w planie zamówień publicznych
na roboty budowlane. Zakres i wielkość zamówienia daje możliwość udziału MŚP w rynku
zamówień publicznych.


4. Kody wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45000000-7 – (Roboty budowlane)
45432111-5 – Roboty posadzkarskie
45442100-8 Roboty malarskie
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego
45316000-5 Instalacje systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

5. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się:
1/ Projekt Techniczny – Branża Budowlana – Załącznik I do SWZ
2/ Projekt Wykonawczy – Branża Elektryczna – Załącznik II do SWZ
3/ STWiORB – Branża Budowlana - Załącznik III do SWZ
4/ STWIORB – Branża Elektryczna – Załącznik IV do SWZ

Uwaga !!!
Do specyfikacji załączono przedmiar – załącznik V i VI do SWZ. Przedmiar pełni rolę
wyłącznie pomocniczo – informacyjną i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia.
Przedmiar zawiera zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali
zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowanie kosztów realizacji
przedmiotu zamówienia, nie może służyć wprost do obliczenia ceny ofertowej.
Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszystkich kosztów
związanych z wykonywaniem przez niego wszystkich czynności i obowiązków
wynikających z dokumentacji projektowej, obowiązujących przepisów prawa, a także z
warunków prowadzenia robót.

Uwaga!!!
Budynek w czasie prowadzonych robót budowlanych będzie przez cały czas użytkowany.
Wykonawca zapewni dostęp do budynku, dla osób niepełnosprawnych, przez istniejący
podjazd przy wejściu głównym do budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77490,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90281,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77490,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Synergies Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132645651

7.3.3) Ulica: Ślężna 118

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-111

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace budowlane i instalacyjne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77490,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.