eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Teresin › Zwiększenie bezpieczeństwa i dostępności usług społecznych poprzez przebudowę i termomodernizację budynku Urzędu Gminy w Teresinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zwiększenie bezpieczeństwa i dostępności usług społecznych poprzez przebudowę i termomodernizację budynku Urzędu Gminy w Teresinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TERESIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148532

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ZIELONA 20

1.5.2.) Miejscowość: Teresin

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-515

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 46 864 25 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@teresin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://josephine.proebiz.com/pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zwiększenie bezpieczeństwa i dostępności usług społecznych poprzez przebudowę i termomodernizację budynku Urzędu Gminy w Teresinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17d7fe9c-810e-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114730

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001077/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Zwiększenie bezpieczeństwa i dostępności usług społecznych poprzez przebudowę i termomodernizację budynku Urzędu Gminy w Teresinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00511091

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.042.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis inwestycji: Rozbudowa, nadbudowa i remont budynku Urzędu Gminy w Teresinie wraz z wyposażeniem. Cel projektu: zwiększenie dostępności usług społecznych oraz zapewnienie rzeczywistego i samodzielnego udziału w życiu społecznym mieszkańców wsi bez względu na wiek, wykształcenie i deficyty poprzez likwidację barier architektonicznych, umożliwienie realizacji wszystkich spraw prowadzonych przez samorząd w jednym miejscu; zapewnienie bezpieczeństwa epidemicznego poprzez racjonalne rozplanowanie funkcji budynku; wzrost efektywności energetycznej budynku poprzez głęboką termomodernizację i zastosowanie oze. Inwestycja od kilku lat wskazywana jako niezbędna gminie przez samych mieszkańców. Wynika to ze specyfiki lokalnej wiejskiej społeczności i uwidacznia się w częstszym niż w urzędach miejskich bezpośrednim kontakcie mieszkańców. Poza zadaniami ustawowymi urząd wspiera mieszkańców w innych sytuacjach (pomoc w korzystaniu z programów rządowych, w sytuacjach kryzysowych, pomoc senioralna itp.). Projekt będący przedmiotem wniosku i jego zaplanowanie w harmonogramie inwestycji gminnych jest wyrazem dbałości o racjonalny i zrównoważony rozwój gminy, w którym rozbudowa urzędu następuje po inwestycjach w infrastrukturę techniczną i drogową, obiekty szkolne, sportowe i kultury, w rozwój terenów inwestycyjnych. Budynek z lat 50/60, kilkukrotnie rozbudowywany i remontowany. Mimo dużej dbałości o bieżący stan i wprowadzanie rozwiązań ułatwiających korzystanie z budynku obiekt niedostępny. Dobudowano zewnętrzną rampę podjazdową dla osób z niepełnosprawnościami, ale niejednolity poziom posadzki na parterze ograniczył korzyści z niej. Piętro z wąskimi schodami i korytarzami obecnie zupełnie niedostępne, brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami; część referatów mieści się w innym budynku. Zaprojektowano nadbudowę budynku o jedną kondygnację biurową, rozbudowę o klatkę schodową wraz z windą, obsługującą wszystkie poziomy urzędu; remont istniejących kondygnacji: piwnic (iniekcje na zawilgoconych ścianach i wykonanie szczelnej izolacji posadzki piwnicy), parteru i pierwszego piętra; wykonanie toalety dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wzrost efektywności energetycznej w sektorze budynków użyteczności publicznej, poprzez głęboką termomodernizację budynku (ocieplenie budynku, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie w budynku wentylacji z rekuperacją i klimatyzacji wybranych pomieszczeń), wymiana oświetlenia na oświetlenie typu LED, inteligentne zarządzanie energią i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w jego infrastrukturze (panele fotowoltaiczne na dachu od strony południowej). Zadanie w pełni przygotowane do realizacji – prawomocne pozwolenie na budowę.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest określony w załączniku nr 2 do SWZ określonym „Opis przedmiotu zamówienia” (zwany dalej: OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących

39100000-3 - Meble

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9692400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11906043,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9692400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOP CONSTRUCTION LTD. SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5213772462

7.3.3) Ulica: ul. Grójecka

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-390

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zadeklarował zgłoszenie podwykonawców z branży sanitarnej, elektrycznej i budowlanej.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9692400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.