Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00087788/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114666 z dnia 2021-07-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pakietu licencji wraz z aktualizacją oprogramowania i wymianą urządzenia trade up
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Akademia Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Defilad 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-901
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.soldea.pl/epz/epz/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pakietu licencji wraz z aktualizacją oprogramowania i wymianą urządzenia trade up2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41011540-d016-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114666
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006022/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup infrastruktury informatycznej i oprogramowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087788/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.261.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 386750,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 186750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie pakietu licencji obejmującego: gwarancje, wsparcie techniczne, możliwość aktualizacji oprogramowania na okres minimum 3 lat wraz z wymianą urządzenia (trade up) FortiWeb 400C o numerze seryjnym FV400C3M13000230 na model FortiWeb-VM04 (wersja wirtualna) wraz z wdrożeniem i szkoleniem.
Support Type Support Level*
Firmware & General Updates Web/Online
Enhanced Support 24x7
Advanced Malware Protection Web/Online
FortiWeb Security Service Web/Online
IP Reputation Web/Online
Termin wsparcia produktu FortiWeb 400C upływa w dniu 16.07.2021 roku. Dostawa i wdrożenie powyższego produktu (FortiWeb-VM04) w terminie maksymalnie 15 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Wdrożenie będzie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego – Pałac Kultury i Nauki, pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, piętro XXIV pokój 2407 (dalej „Siedziba”) lub zostanie zrealizowane w trybie pracy zdalnej na warunkach określonych przez Zamawiającego. Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla 5 (pięciu) wskazanych przez Zamawiającego administratorów, obejmujące wykład połączony z praktycznym wykonywaniem czynności obsługowych, udzielenie wszelkich innych informacji i wskazówek niezbędnych do poznania zasad obsługi dostarczonego rozwiązania w zakresie wymaganym do jego obsługi oraz praktycznymi warsztatami związanymi z obsługą oprogramowania.
Szkolenie w wymiarze ok. 8 godzin, odbędzie się w siedzibie Zamawiającego lub zostanie zrealizowane w trybie pracy zdalnej i zostanie przeprowadzone jednorazowo (w jednym terminie dla wszystkich osób). Szkolenie musi odbywać się na zainstalowanym u Zamawiającego rozwiązaniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ, a także postanowienia określone w projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.
Wymagania dla rozwiązań równoważnych zawiera Załącznik nr 3A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48222000-0 - Pakiety oprogramowania do serwera sieci WWW
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229702,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229702,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229702,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Point Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142029380
7.3.3) Ulica: Bitwy Warszawskiej1920r. 7A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-366
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229702,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - Części 1-38
- Zakup i dostawa samochodów osobowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Wykonanie centralnego, zintegrowanego systemu zarządzania energią w budynku Starego BUW w Warszawie
- Remont elewacji z płyt kamiennych na budynku przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego dla Warszawy - Śródmieścia w Warszawie.
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Dostawa urządzeń sieciowych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.