eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraszewice › Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań



Ogłoszenie z dnia 2021-07-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114592 z dnia 2021-07-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kraszewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieluńska 53

1.5.2.) Miejscowość: Kraszewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-522

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 731 20 38

1.5.8.) Numer faksu: 62 731 20 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kraszewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kraszewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02ed3b0d-bf81-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114592

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004377/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do kwoty 3.000.000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Kraszewice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067685/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FN.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań do wysokości 3.000.000,00 zł.
Opis i warunki wykonania zamówienia:
1) Usługa udzielenia długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań,
2) Kwota i waluta kredytu: 3.000.000,00 PLN ( złoty polski);
3) Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty części lub całości kredytu w terminie przez niego wskazanym, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu Wykonawcy, które zostanie doręczone osobiście lub za pośrednictwem poczty polskiej, poczty elektronicznej lub faksu;
4) Z tytułu przedterminowej spłaty części lub całości kredytu Bank nie będzie pobierał dodatkowych prowizji i opłat;
5) W przypadku dokonania przez zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy;
6) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku zmiany sytuacji finansowej Zamawiającego, bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji i kosztów z tego tytułu;
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia kwoty planowanego do zaciągnięcia kredytu lub niewykorzystania całości kredytu, bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji i kosztów z tego tytułu;
8) Uruchomienie kredytu będzie następowało na rachunek Zamawiającego w transzach i kwotach określanych każdorazowo przez Zamawiającego;
9) Okres kredytowania: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2031 roku;
10) Wykonawca uruchomi środki kredytu w wysokości i terminie wskazanym przez zamawiającego w dyspozycji składanej do Wykonawcy, bez składania odrębnego wniosku kredytowego (termin uruchomienia min. 1 dzień roboczy, max. 2 dni robocze);
11) Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy kredytowej i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie jej obowiązywania;
12) Sposób spłaty kredytu: odsetki płacone od faktycznie wykorzystanego kredytu;
13) Okres karencji w spłacie kapitału: do dnia 29.06.2022 r.;
14) Proponowane warunki spłaty kapitału:
Termin spłaty do: Rata Stan zadłużenia na koniec okresu
2022-06-30 50.000,00 2.950.000,00
2023-06-30 50.000,00 2.900.000,00
2024-06-30 50.000,00 2.850.000,00
2025-06-30 50.000,00 2.800.000,00
2026-06-30 50.000,00 2.750.000,00
2027-06-30 50.000,00 2.700.000,00
2028-06-30 50.000,00 2.650.000,00
2029-03-31 220.000,00 2.430.000,00
2029-06-30 220.000,00 2.210.000,00
2029-09-30 220.000,00 1.990.000,00
2029-12-31 220.000,00 1.770.000,00
2030-03-31 220.000,00 1.550.000,00
2030-06-30 220.000,00 1.330.000,00
2030-09-30 220.000,00 1.110.000,00
2030-12-31 220.000,00 890.000,00
2031-03-31 220.000,00 670.000,00
2031-06-30 220.000,00 450.000,00
2031-09-30 220.000,00 230.000,00
2031-12-31 230.000,00 0,00

15) Oprocentowanie kredytu: zmienna stopa procentowa;
16) Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: stopa procentowa dla danego miesiąca ustalona w oparciu o stopę WIBOR 3M. Stawka WIBOR 3M wyznaczana będzie na 2 dni robocze przed końcem miesiąca i obowiązująca od 1-go dnia następnego miesiąca, powiększona o marżę wykonawcy.
17) Marża Wykonawcy jest stała w umownym okresie kredytowania;
18) Dla ustalenia oceny ekonomicznej oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia 28.05.2021 r. oraz hipotetyczną datę 01.09.2021 r. uruchomienia kredytu dla wszystkich Wykonawców (daty przyjęte tylko dla potrzeb złożenia oferty);
19) Oprócz oprocentowania określonego w oparciu o stopę WIBOR 3M i marżę, Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji;
20) Kwota kredytu jak również termin mają charakter orientacyjny. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kwoty i terminu uruchomienia transzy kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji i kosztów z tego tytułu;
21) Płatność odsetek miesięcznie, ostatniego dnia miesiąca;
22) Sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową;
23) Zakłada się złożenie kontrasygnaty Skarbnika Gminy na dokumentach kredytowych;
24) Do celów rozliczeniowych przyjmuje się, że okres rozliczeniowy pokrywa się z miesiącem kalendarzowym, który liczy rzeczywistą ilość dni, a rok liczy 365 dni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150582,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306184,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150582,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8320003671

7.3.3) Ulica: Klonowska 2

7.3.4) Miejscowość: Lututów

7.3.5) Kod pocztowy: 98-360

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-24 do 2031-12-31
2021-07-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.