Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00526232/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Scalanie gruntów na terenie obrębu ewidencyjnego Lekartów, gmina Pietrowice Wielkie – modernizacja dróg transportu rolnego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT RACIBORSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Raciborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255111
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Okrzei 4
1.5.2.) Miejscowość: Racibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 032 45 97 385
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatraciborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatraciborski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiatraciborski.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html / https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Scalanie gruntów na terenie obrębu ewidencyjnego Lekartów, gmina Pietrowice Wielkie – modernizacja dróg transportu rolnego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ced24776-8828-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114461
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022928/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 Operacja typu „Scalanie gruntów” (...)„Scalanie gruntów na terenie obrębu ewidencyjnego Lekartów, jednostka ewidencyjna Pietrowice Wielkie”- Program funkcjonalno-użytkowy dla zakresu dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 Działanie 4 – Inwestycje w środki trwałe, Poddziałanie 4.3 – „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” Operacja typu „Scalanie gruntów”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526232
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.VII.272.36.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 154060,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia polega na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego oraz wykonaniu wyceny planowanych robót budowlanych, realizowanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego na obrębie ewidencyjnym Lekartów w gminie Pietrowice Wielkie, dla modernizacji dróg transportu rolnego o łącznej długości 3,388 km, w szczególności:
1) Modernizacja dróg szerokości 4,0 m na długości 1 855 mb w tym: nr D3 o dł. 293 m, nr D4B o dł. 833 m, nr D6 o dł. 408 m, nr D7 o dł. 245 m, nr D8A o dł. 76 m,
- planowany zakres prac obejmuje głównie: roboty pomiarowe, mechaniczne korytowanie, transport urobku, przygotowanie podłoża, wykonanie podbudowy i nawierzchni z kruszyw naturalnych, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych emulsją (dwie warstwy);
2) Modernizacja dróg szerokości 4,0 m na długości 1 314 mb w tym: nr D4A o dł. 83 m, nr D8B o dł. 735 m, nr D9 o dł. 496 m,
- planowany zakres prac obejmuje głównie: roboty pomiarowe, mechaniczne korytowanie, transport urobku, wykonanie podbudowy i nawierzchni z kruszyw naturalnych;
3) Modernizacja drogi szerokości 4,0 m na długości 134 m: nr D5,
- planowany zakres prac obejmuje głównie: roboty pomiarowe, mechaniczne korytowanie, transport urobku, przygotowanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych, wykonanie nawierzchni z asfaltu;
4) Modernizacja drogi szerokości 3,0 m na długości 85 m: nr D10,
- planowany zakres prac obejmuje głównie: roboty pomiarowe, mechaniczne korytowanie, transport urobku, przygotowanie podłoża, wykonanie podbudowy i nawierzchni z kruszyw naturalnych, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych emulsją (dwie warstwy).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje :
1) wykonanie niezbędnej inwentaryzacji,
2) wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454),
3) wykonanie wyceny planowanych robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 roku w sprawie w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych
w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458),
4) wykonanie dokumentacji fotograficznej wszystkich dróg planowanych do modernizacji.
3. Zamawiający dysponuje mapami ewidencyjnymi oraz mapami zasadniczymi w części posiadanej przez zasób geodezyjny dla zakresu umowy, które przekaże Wykonawcy
w wersji elektronicznej, do celów opracowania PFU w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy.
4. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14637,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14637,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI PROJEKTOWE inż. Marcin Różycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361592562
7.3.3) Ulica: Ul. Zdziarska 83Y/2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-289
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Projektowe, inż. Marcin Różycki
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Projektowe, inż. Marcin Różycki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14637,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Budowa sygnalizacji świetlnej wzbudzanej na przejściach dla pieszych wraz z oświetleniem dedykowanym.
- REMONT POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO W RACIBORZU
- Remont obiektów na terenie Komendy ŚlOSG
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych i prac konserwatorskich realizowanych w budynkach przy ul. 3-go Maja 9 i ul. Kr. Kazimierza 25
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Budowa pawilonu kulturalno-sportowego w Wólce Tarłowskiej
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.