eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawy jednorazowych artykułów medycznych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, sprawa nr 3/Sz/2021



Ogłoszenie z dnia 2021-07-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00113781 z dnia 2021-07-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy jednorazowych artykułów medycznych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, sprawa nr 3/Sz/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Kwatermistrzowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091393218

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wały Jagiellońskie 4

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-131

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 525855312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_as_bydgoszcz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zp.swnet.sw.gov.pl, https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna więziennictwa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy jednorazowych artykułów medycznych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, sprawa nr 3/Sz/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3f30a1f-c38a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113781

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020705/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Jednorazowe artykuły medyczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077914/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 227929,47 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.

1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych artykułów medycznych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, z podziałem na 3 części, w asortymencie i w ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia – stanowiący integralną część niniejszej SWZ.

Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części artykułów z braku zapotrzebowania na dany asortyment lub zmniejszenia zapotrzebowania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 6 do SWZ, który jednocześnie stanowi arkusz do sporządzenia wyceny odpowiednio dla poszczególnych części postępowania: stanowiące integralną część niniejszej SWZ.

Część 1 – rękawiczki,
Część 2 – odzież ochronna,
Część 3 – drobne artykuły.


Wymagania stawiane Wykonawcy:


1) Miejsce dostawy: dostawy artykułów będących przedmiotem niniejszego zamówienia należy dostarczyć do Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-131 Bydgoszcz.
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
3) Dostarczany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, dobrej jakości, wolny od wad, nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich.
4) Zamówiony asortyment winien być dostarczony do Zamawiającego w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, odbiór potwierdzony pisemnie przez przedstawiciela Jednostki Organizacyjnej Służby Więziennej.
5) Termin ważności dostarczanych produktów określonych w załączniku nr 6 do SWZ, nie może być krótszy niż 12 m-cy, licząc od daty dostawy towaru Zamawiającemu.
6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na swój koszt.
7) Uzgodnienia asortymentu oraz wielkości dostaw dokonywane będą w godz. pracy szpitala tj. od godz. 7:00 do godz. 15:00 w dni robocze.
8) Dostawy będą realizowane sukcesywnie, po uprzednim telefonicznym, lub e-mailowym zgłoszeniu z dwudniowym wyprzedzeniem, dokonywane w dni robocze. Realizacja zamówienia w godzinach od 8:00 do 13:00.
9) Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
10) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
11) Za wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia ustala się 30 dniowy termin płatności, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę, po dostarczeniu dostawy Zamawiającemu. Termin płatności liczy się od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Sposób płatności – przelew na konto Wykonawcy.

1.2. Integralną częścią opisu zamówienia są projektowane postanowienia umowy zawarte we wzorze, który stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 136232,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.

1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych artykułów medycznych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, z podziałem na 3 części, w asortymencie i w ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia – stanowiący integralną część niniejszej SWZ.

Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części artykułów z braku zapotrzebowania na dany asortyment lub zmniejszenia zapotrzebowania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 6 do SWZ, który jednocześnie stanowi arkusz do sporządzenia wyceny odpowiednio dla poszczególnych części postępowania: stanowiące integralną część niniejszej SWZ.

Część 1 – rękawiczki,
Część 2 – odzież ochronna,
Część 3 – drobne artykuły.

Wymagania stawiane Wykonawcy:


1) Miejsce dostawy: dostawy artykułów będących przedmiotem niniejszego zamówienia należy dostarczyć do Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-131 Bydgoszcz.
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
3) Dostarczany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, dobrej jakości, wolny od wad, nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich.
4) Zamówiony asortyment winien być dostarczony do Zamawiającego w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, odbiór potwierdzony pisemnie przez przedstawiciela Jednostki Organizacyjnej Służby Więziennej.
5) Termin ważności dostarczanych produktów określonych w załączniku nr 6 do SWZ, nie może być krótszy niż 12 m-cy, licząc od daty dostawy towaru Zamawiającemu.
6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na swój koszt.
7) Uzgodnienia asortymentu oraz wielkości dostaw dokonywane będą w godz. pracy szpitala tj. od godz. 7:00 do godz. 15:00 w dni robocze.
8) Dostawy będą realizowane sukcesywnie, po uprzednim telefonicznym, lub e-mailowym zgłoszeniu z dwudniowym wyprzedzeniem, dokonywane w dni robocze. Realizacja zamówienia w godzinach od 8:00 do 13:00.
9) Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
10) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
11) Za wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia ustala się 30 dniowy termin płatności, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę, po dostarczeniu dostawy Zamawiającemu. Termin płatności liczy się od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Sposób płatności – przelew na konto Wykonawcy.

1.2. Integralną częścią opisu zamówienia są projektowane postanowienia umowy zawarte we wzorze, który stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 38229,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.

1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych artykułów medycznych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, z podziałem na 3 części, w asortymencie i w ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia – stanowiący integralną część niniejszej SWZ.

Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części artykułów z braku zapotrzebowania na dany asortyment lub zmniejszenia zapotrzebowania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 6 do SWZ, który jednocześnie stanowi arkusz do sporządzenia wyceny odpowiednio dla poszczególnych części postępowania: stanowiące integralną część niniejszej SWZ.

Część 1 – rękawiczki,
Część 2 – odzież ochronna,
Część 3 – drobne artykuły.

Wymagania stawiane Wykonawcy:


1) Miejsce dostawy: dostawy artykułów będących przedmiotem niniejszego zamówienia należy dostarczyć do Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-131 Bydgoszcz.
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
3) Dostarczany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, dobrej jakości, wolny od wad, nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich.
4) Zamówiony asortyment winien być dostarczony do Zamawiającego w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, odbiór potwierdzony pisemnie przez przedstawiciela Jednostki Organizacyjnej Służby Więziennej.
5) Termin ważności dostarczanych produktów określonych w załączniku nr 6 do SWZ, nie może być krótszy niż 12 m-cy, licząc od daty dostawy towaru Zamawiającemu.
6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na swój koszt.
7) Uzgodnienia asortymentu oraz wielkości dostaw dokonywane będą w godz. pracy szpitala tj. od godz. 7:00 do godz. 15:00 w dni robocze.
8) Dostawy będą realizowane sukcesywnie, po uprzednim telefonicznym, lub e-mailowym zgłoszeniu z dwudniowym wyprzedzeniem, dokonywane w dni robocze. Realizacja zamówienia w godzinach od 8:00 do 13:00.
9) Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
10) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
11) Za wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia ustala się 30 dniowy termin płatności, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę, po dostarczeniu dostawy Zamawiającemu. Termin płatności liczy się od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Sposób płatności – przelew na konto Wykonawcy.

1.2. Integralną częścią opisu zamówienia są projektowane postanowienia umowy zawarte we wzorze, który stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 53467,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dnia 24.06.2021r. o godz. 11:00 upłynął termin składania ofert na dostawy jednorazowych artykułów medycznych (sprawa nr 3/Sz/2021). W wyznaczonym terminie do postępowania podzielonego na 3 części, do części 1 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający otrzymał w terminie jedną ofertę złożoną przez firmę Abena Polska Sp. z o.o., ul. Nowa 15, Łozienica, 72-100 Goleniów na wykonanie zamówienia w części 2. Jednakże w wyniku przeprowadzonych badań oferty okazało się, że jej treść jest niezgodna z warunkami stawianymi w zamówieniu. W związku z powyższym na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Zamawiający odrzucił ofertę w/w Wykonawcy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający otrzymał w terminie jedną ofertę złożoną przez firmę SINMED Sp. z o.o., ul. Graniczna 32B, 44-178 Przyszowice na wykonanie zamówienia w części 3. Jednakże w wyniku przeprowadzonych badań oferty okazało się, że jej treść jest niezgodna z warunkami stawianymi w zamówieniu. W związku z powyższym na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Zamawiający odrzucił ofertę w/w Wykonawcy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

2021-07-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.