eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Wykonanie robót podobnych dotyczących robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy ulicy Andriollego "bis" pomiędzy ul. Andriollego i ul. Staszica" (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-02-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót podobnych dotyczących robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy ulicy Andriollego „bis” pomiędzy ul. Andriollego i ul. Staszica” (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót podobnych dotyczących robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy ulicy Andriollego „bis” pomiędzy ul. Andriollego i ul. Staszica” (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a753e072-b418-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113457

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Tryb z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 t. j., dalej ustawy PZP) - w związku z umową nr WIN/63/2022 z dnia 16.09.2022 r., zawartą w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego numer WZP.271.42.2022 o nazwie: ,,Wykonanie przebudowy ulicy Andriollego „bis” pomiędzy ul. Andriollego i ul. Staszica” poprzez wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej w ramach (...). Zamówienie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. Polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Było przewidziane w ogłoszeniu i zamówienia dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita jego wartość została uwzględniona w obliczeniu wartości zamówienia podstawowego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-34ec27aa-0342-11ed-8000-d680d39e541a

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.02.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 105240,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową (szkicami, STWiOR) pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane,
2) uzgodnienie wszelkich rozwiązań nie objętych dokumentacją projektową z Zamawiającym,
3) regulacja urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w uzgodnieniu z właścicielami sieci,
4) oczyszczenie i modernizacja istniejącego systemu odwodnienia,
5) opracowanie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
6) powiadomienie o terminie rozpoczęcia robót z 7 dniowym wyprzedzeniem, wszystkich gestorów sieci oraz powiadomienie pisemne Zamawiającego o wykonaniu tych czynności. Roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli gestorów sieci,
7) zabezpieczenie terenu budowy, sąsiednich obiektów, w tym drzew nieprzeznaczonych do wycinki, przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót,
8) odtworzenie oznakowania poziomego i pionowego, stosowanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy,
9) przygotowanie czasowej organizacji ruchu
10) utylizacja powstałych w trakcie robót odpadów,
11) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,
12) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac,
13) organizacja zaplecza budowy,
14) zgłaszanie przez Kierownika budowy przedstawicielowi inwestora do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,
15) ubezpieczenie budowy,
16) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian,
17) wykonanie wszystkich istniejących w terenie zjazdów z dopasowaniem wysokościowym,
18) wykonanie wszystkich innych prac nie ujętych w umowie oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu,
19) wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów,
20) uzgodnienie z operatorem dostępu do posesji celem wywozu nieczystości stałych,
21) rekultywacja przyległego terenu z humusowaniem i obsianiem trawą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECBRUK Magdalena Laskus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5321883655

7.3.3) Ulica: Doliny Świdra 78

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123295,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.