eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stryszawa › Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Stryszawa



Ogłoszenie z dnia 2021-07-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00113323 z dnia 2021-07-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Stryszawa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryszawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stryszawa 17

1.5.2.) Miejscowość: Stryszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-205

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stryszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stryszawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/stryszawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Stryszawa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84c845eb-be0a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113323

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000209/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont i modernizacja dróg na terenie Gminy stryszawa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065180/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPP.271.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 265178,10 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120943,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Stryszawa, w tym:
1) Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Lachowicach na działce nr ewid. 3559 w km 0+000-0+291
2) Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Kurowie na działce nr ewid. 3417/1 w km 0+000-0+157
3) Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Krzeszowie na działce nr ewid. 8419/2 w km 0+000-0+170
2. Zakres robót do wykonania obejmuje w szczególności:
1) Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Lachowicach na działce nr ewid. 3559 w km 0+000-0+291:
- Wyrównanie nierówności w istniejącej nawierzchni bitumicznej masą mineralno - asfaltową o grubości 4 cm - 232,00 m2.
- Wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej o grubości 4 cm - 232,00 m2.
- Wyrównanie nierówności drogi mieszankami mineralno-asfaltowymi - 15,00 t.
- Utwardzenie poboczy tłuczniem gr. 8 cm - 2,56 m3.
- Oczyszczenie korytek ściekowych 500x380x210 z odwozem urobku - 16,00 m.
- Ścięcie nierówności podbudowy drogi do 5 cm (z odwozem urobku) - 77,00 m2.
- Jednostronne ścięcie pobocza (z odwozem urobku) - 16,20 m3.
- Demontaż (nieniszczący) korytek trapezowych 500x380x210 - 110,00 szt.
- Korytowanie pod korytka ściekowe 500x380x210 z odwozem urobku - 27,50 m3.
- Ponowny montaż korytek trapezowych 500x380x210 - 110,00 szt.
- Dostawę i zabudowę zbrojonych korytek ściekowych 500x380x210 - 294,00 szt.
- Dostawę i zabudowę tłucznia frakcji 31,5-63 celem uzupełnienia nierówności z wałowaniem - 20,00 m3.
- Wykonanie nawierzchni z tłucznia gr. 10 cm z wałowaniem i wyrównaniem - 595,00 m2.
- Wykonanie nawierzchni przez dwukrotne powierzchniowe utrwalenie przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych - 595,00 m2.
2) Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Kurowie na działce nr ewid. 3417/1 w km 0+000-0+157:
- Pogłębienie rowu ziemnego z odwozem urobku - 78,50 m3.
- Ścięcie nierówności podbudowy drogi do 5 cm (z odwozem urobku) - 492,25 m2.
- Wykonanie nawierzchni z tłucznia gr. 10 cm z wałowaniem i wyrównaniem - 492,25 m2.
- Wykonanie nawierzchni przez dwukrotne powierzchniowe utrwalenie przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych - 492,25 m2.
3) Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Krzeszowie na działce nr ewid. 8419/2 w km 0+000-0+170:
- Korytowanie na głębokość do 30 cm pod drogę (wymiana uszkodzonej podbudowy) z odwozem na odległość do 2 km - 154,44 m3.
- Wykonanie podbudowy z tłucznia gr. 30 cm z wałowaniem - 154,44 m2.
- Dostawę i zabudowę płyt JOMB 1000x750x120 podwójnie zbrojonych z uzupełnieniem otworów tłuczniem - 367,00 szt.
- Obsypanie poboczy tłuczniem gr. 12 cm - 102,00 m2.
- Wypełnienie przestrzeni pomiędzy płytami tłuczniem gr. 12 cm - 129,95 m2.
- Dostawę i zabudowę przepustu WIPRO lub WITROS Ø400 (2 klasa zbrojenia) o długości 5,0 m z przyczółkami betonowymi gr. 20 cm - 1,00 szt.
Dodatkowe uwagi zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia:
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwozu urobku we skazane miejsce na odległość do 10 km.
- Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i przepisami BHP i pod nadzorem osoby do tego uprawnionej, przy użyciu wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.
3. Szczegółowy obmiar oraz zakres prac znajduje się w „dokumentacji technicznej” stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
4. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją (załącznik nr 7 do SWZ), poleceniami Zamawiającego oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
5. Rozwiązania równoważne:
5.1. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - opisowi takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
5.2. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w pkt 5.1, zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
5.3. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne''.
5.4. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, a oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, zamawiający nie odrzuci oferty pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5.5. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp, zamawiający nie odrzuci oferty zgodnej z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską oceną techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli te normy, oceny techniczne, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego.
6. Na podstawie art. 95 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wskazane w pkt 2.
Wymóg nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby kierujące budową: kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pełniących samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie, osób wykonujących usługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w pkt 8 nie dotyczy również osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru.
7. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 2 Pzp, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
8. Termin gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XIX SWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 48 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 48 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „Okres gwarancji”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji na okres 48 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 48 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).
9. Dostępność dla osób niepełnosprawnych:
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia nie określa się wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142917,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198665,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142917,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Świerkosz Zbigniew Usługi Sprzętem Zmechanizowanym

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Świerkosz Mariusz Usługi Sprzętem Zmechanizowanym, Świerkosz Mariusz Usługi Sprzętem Zmechanizowanym

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492893287

7.3.4) Miejscowość: Stryszawa 228C

7.3.5) Kod pocztowy: 34-205

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142917,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

2021-07-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.