Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00038640/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
- 2022/BZP 00047487/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony budynków i mienia Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętej Teresy od Dzieciątka Jezus
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-348
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 631 45 04
1.5.8.) Numer faksu: 6568331
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: impx@imp.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.imp.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.imp.lodz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut naukowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony budynków i mienia Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e296cbc8-7f4f-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038640/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZAMPUB/4/22/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 819512,2 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszejego zamówienia jest: codzienna, całodobowa, stała ochrona obiektu Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi przy ulicy Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8, polegająca na ochronie osób i mienia. Stosownie do przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia, pod pojęciem "ochrona osób" rozumie się działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej. Pod pojęciem "ochrona mienia" rozumie się działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób
nieuprawnionych na teren chroniony.
2. Jednoosobowa obsługa każdej z Portierni A i B, połączona z ochroną obiektu IMP, stosownie do postanowień ust. 1, z zastrzeżeniem, że Portiernia A pracuje całodobowo we wszystkie dni, natomiast Portiernia B pracuje od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy, w godzinach od 6:00 do 17:00. Zamawiający zastrzega możliwość przeniesienia, w szczególności w przypadku prac budowlanych, obydwu portierni w jedną lokalizację, z zachowaniem liczebności obsługi.
3. Instytut Medycyny Pracy (zwany dalej IMP) w Łodzi znajduje się przy ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8. Teren IMP podlegający ochronie ma powierzchnię 1,21 ha, wraz z zabudową o powierzchni użytkowej ok. 10.500 m2. Do nieruchomości prowadzą cztery czynne bramy wjazdowo-wyjazdowe oraz trzy ewakuacyjne.
Zabudowę obiektu stanowią:
" Budynek A (tzw. wysoki) wraz ze skrzydłem zachodnim i łącznikiem do Budynku B;
" Budynek B (tzw. niski);
" Budynek C (tzw. techniczny);
" Inne: budynek-magazyn wraz z rampą, budynki magazynowo gospodarcze, garaże, wiaty, stacja NN.
W Budynku A (10 kondygnacji nadziemnych i podpiwniczenie), wraz z dwoma przylegającymi skrzydłami: zachodnim dwukondygnacyjnym z podpiwniczeniem i wschodnim dwukondygnacyjnym bez podpiwniczenia, zwanym potocznie łącznikiem do budynku B) zlokalizowane są: pomieszczenia administracyjno-biurowe, naukowo-laboratoryjne, pokoje noclegowe, przychodnia, magazyny i pomieszczenia techniczne. W budynku A znajdują się dwie windy osobowe.
W Budynku B (4 kondygnacje nadziemne i podpiwniczenie) zlokalizowane są: Klinika Chorób Zawodowych i Zdrowia Środowiskowego wraz z Oddziałem Szpitalnym, Przychodnia Chorób Zawodowych, pomieszczenia administracyjno-biurowe, naukowo-laboratoryjne i techniczne. W budynku B znajdują się dwie windy towarowo-osobowe i jedna osobowa.
Budynki główne (A, B, C) posiadają instalację:
1) systemu sygnalizacji pożaru z powiadomieniem jednostek Państwowej Straży Pożarnej i uruchamianiem wewnętrznych systemów zabezpieczenia przeciwpożarowego (budynek A i częściowo budynek B);
2) detekcji gazu - w wybranych laboratoriach budynku A i B;
3) centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego;
4) wod.-kan. - (na terenie obiektu poza budynkami znajduje się przepompownia ścieków i tłuszczownik oraz czujnik poziomu wody w hydroforni);
5) elektryczną i odgromową;
6) gazową - jedynie przyłącze gazu bez jego poboru (budynek A);
7) sprężonego powietrza i gazów medycznych (budynek B);
8) klimatyzacji i wentylacji mechanicznej(w części pomieszczeń budynków A i B);
9) sieci telefonii stacjonarnej;
10) sieci komputerowej;
11) system sygnalizacji włamania (tylko wybrane pomieszczenia);
12) telewizji kablowej (pokoje noclegowe);
13) stację bazową telefonii komórkowej (budynek A);
14) monitoringu wizyjnego (ewentualne uruchomienie w wybranych punktach w trakcie trwania umowy).
4. Szczególy dotyczace realizacji umowy zostały zawarte w załączniku do SWZ - wzór umowy oraz pozostałych dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79715000-9 - Usługi patrolowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 409129,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 692110,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498695,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MM Service Security Sp. z o.o
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Maxus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282599269
7.3.3) Ulica: ul. 3- Maja
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-408
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wsparcie grupy interwencyjnej - Solid Group Sp. z o.o. Sp.k
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MM SERVICE SECURITY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MM SERVICE SECURITY" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498695 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
- Dostawa pomp baklofenowych
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa przewozu autokarowego dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa doradztwa prawnego dla Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki "A" i "C" zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób, mienia, terenu i obiektów
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
- Świadczenie usług ochrony fizycznej gmachu Sądów przy ul. Terespolskiej 15A oraz ZKSS w obiekcie przy ul. Owsiana 12 w Warszawie.
- "Ochrona fizyczna osób i mienia zespołu obiektów "Dworku Białoprądnickiego" przy ul. Papierniczej 2 oraz budynku Zajazdu Kościuszkowskiego przy ul. Białoprądnickiej 3, przez pracowników dozoru."
- Stała ochrona obiektów i terenu Katowickiego Centrum Onkologii z wykorzystaniem Grupy Interwencyjnej oraz monitorowanie systemów alarmowych
- "OCHRONA OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KRAKOWIE"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.