eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług ochrony budynków i mienia Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony budynków i mienia Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świętej Teresy od Dzieciątka Jezus

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-348

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 631 45 04

1.5.8.) Numer faksu: 6568331

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: impx@imp.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.imp.lodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.imp.lodz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Instytut naukowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony budynków i mienia Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e296cbc8-7f4f-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113195

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038640/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZAMPUB/4/22/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 819512,2 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszejego zamówienia jest: codzienna, całodobowa, stała ochrona obiektu Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi przy ulicy Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8, polegająca na ochronie osób i mienia. Stosownie do przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia, pod pojęciem "ochrona osób" rozumie się działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej. Pod pojęciem "ochrona mienia" rozumie się działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób
nieuprawnionych na teren chroniony.
2. Jednoosobowa obsługa każdej z Portierni A i B, połączona z ochroną obiektu IMP, stosownie do postanowień ust. 1, z zastrzeżeniem, że Portiernia A pracuje całodobowo we wszystkie dni, natomiast Portiernia B pracuje od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy, w godzinach od 6:00 do 17:00. Zamawiający zastrzega możliwość przeniesienia, w szczególności w przypadku prac budowlanych, obydwu portierni w jedną lokalizację, z zachowaniem liczebności obsługi.
3. Instytut Medycyny Pracy (zwany dalej IMP) w Łodzi znajduje się przy ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8. Teren IMP podlegający ochronie ma powierzchnię 1,21 ha, wraz z zabudową o powierzchni użytkowej ok. 10.500 m2. Do nieruchomości prowadzą cztery czynne bramy wjazdowo-wyjazdowe oraz trzy ewakuacyjne.
Zabudowę obiektu stanowią:
" Budynek A (tzw. wysoki) wraz ze skrzydłem zachodnim i łącznikiem do Budynku B;
" Budynek B (tzw. niski);
" Budynek C (tzw. techniczny);
" Inne: budynek-magazyn wraz z rampą, budynki magazynowo gospodarcze, garaże, wiaty, stacja NN.
W Budynku A (10 kondygnacji nadziemnych i podpiwniczenie), wraz z dwoma przylegającymi skrzydłami: zachodnim dwukondygnacyjnym z podpiwniczeniem i wschodnim dwukondygnacyjnym bez podpiwniczenia, zwanym potocznie łącznikiem do budynku B) zlokalizowane są: pomieszczenia administracyjno-biurowe, naukowo-laboratoryjne, pokoje noclegowe, przychodnia, magazyny i pomieszczenia techniczne. W budynku A znajdują się dwie windy osobowe.
W Budynku B (4 kondygnacje nadziemne i podpiwniczenie) zlokalizowane są: Klinika Chorób Zawodowych i Zdrowia Środowiskowego wraz z Oddziałem Szpitalnym, Przychodnia Chorób Zawodowych, pomieszczenia administracyjno-biurowe, naukowo-laboratoryjne i techniczne. W budynku B znajdują się dwie windy towarowo-osobowe i jedna osobowa.
Budynki główne (A, B, C) posiadają instalację:
1) systemu sygnalizacji pożaru z powiadomieniem jednostek Państwowej Straży Pożarnej i uruchamianiem wewnętrznych systemów zabezpieczenia przeciwpożarowego (budynek A i częściowo budynek B);
2) detekcji gazu - w wybranych laboratoriach budynku A i B;
3) centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego;
4) wod.-kan. - (na terenie obiektu poza budynkami znajduje się przepompownia ścieków i tłuszczownik oraz czujnik poziomu wody w hydroforni);
5) elektryczną i odgromową;
6) gazową - jedynie przyłącze gazu bez jego poboru (budynek A);
7) sprężonego powietrza i gazów medycznych (budynek B);
8) klimatyzacji i wentylacji mechanicznej(w części pomieszczeń budynków A i B);
9) sieci telefonii stacjonarnej;
10) sieci komputerowej;
11) system sygnalizacji włamania (tylko wybrane pomieszczenia);
12) telewizji kablowej (pokoje noclegowe);
13) stację bazową telefonii komórkowej (budynek A);
14) monitoringu wizyjnego (ewentualne uruchomienie w wybranych punktach w trakcie trwania umowy).
4. Szczególy dotyczace realizacji umowy zostały zawarte w załączniku do SWZ - wzór umowy oraz pozostałych dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79715000-9 - Usługi patrolowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 409129,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 692110,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498695,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MM Service Security Sp. z o.o

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Maxus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282599269

7.3.3) Ulica: ul. 3- Maja

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-408

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wsparcie grupy interwencyjnej - Solid Group Sp. z o.o. Sp.k


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498695 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.