eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Wykonanie nasadzeń drzew w zamian wyciętych na podstawie decyzji Starosty zezwalających na usunięcie



Ogłoszenie z dnia 2022-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie nasadzeń drzew w zamian wyciętych na podstawie decyzji Starosty zezwalających na usunięcie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nasadzeń drzew w zamian wyciętych na podstawie decyzji Starosty zezwalających na usunięcie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f18273c6-9ae1-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113074

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027756/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.24 Wykonanie nasadzeń drzew lub krzewów w zamian wyciętych na podstawie decyzji Starosty zezwalających na usunięcie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074667/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.22.2022.AJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34283,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Zakres zamówienia obejmuje zakup, posadzenie, palikowanie i zapewnienie niezbędnej pielęgnacji w okresie gwarancji wymienionych 59 drzew w załączniku nr 8 do SWZ:
1. 5 szt. – klon jawor, minimalny obwód pnia na wys. 1m: 14 - 16 cm, na działce nr 1526/4, obręb Kłodnica, ul. Dunikowskiego, korona drzew ukształtowana na wysokości minimum 2,2m.
2. 1 szt. – wierzba biała „Tristis”, minimalny obwód pnia na wys. 1m: 14 - 16 cm, na działce nr 279/3, obręb Sławięcice, Park w Sławięcicach, korona drzew ukształtowana na wysokości minimum 2,2m.
3. 1 szt. – wiąz szypułkowy, minimalny obwód pnia na wys. 1m: 16 - 18 cm, na działce nr 279/3, obręb Sławięcice, Park w Sławięcicach, korona drzew ukształtowana na wysokości minimum 2,2m.
4. 3 szt. – olsza czarna, minimalny obwód pnia na wys. 1m: 16 - 18 cm, na działce nr 279/3, obręb Sławięcice, Park w Sławięcicach, korona drzew ukształtowana na wysokości minimum 2,2m.
5. 3 szt. – tulipanowiec amerykański, minimalny obwód pnia na wys. 1m: 16 - 18 cm, na działce nr 279/3, obręb Sławięcice, Park w Sławięcicach, korona drzew ukształtowana na wysokości minimum 2,2m.
6. 1 szt. – klon pospolity „Schwedleri”, minimalny obwód pnia na wys. 1m: 16 - 18 cm, na działce nr 367/7, obręb Sławięcice, Park w Sławięcicach, korona drzew ukształtowana na wysokości minimum 2,2m.
7. 35 szt. – grab pospolity, minimalny obwód pnia na wys. 1m: 6 - 10 cm, na działce nr 588/332, obręb Blachownia, Plac zabaw przy ul. Zwycięstwa, wysokość min. 1,5m.
8. 10 szt. - grab pospolity, minimalny obwód pnia na wys. 1m: 6 - 10 cm, na działce nr 534/1, obręb Cisowa, ul. Aleksandra Fredry, wysokość min. 1,5m.
B. Zakres prac do wykonania przy realizacji nasadzeń:
1. Sadzenie projektowanych drzew zgodnie z ust. 5.1.1. (Wymagania dotyczące sadzenia drzew, krzewów) Podstawowych wytycznych dla kształtowania zieleni Kędzierzyn-Koźle.
Czynność palikowania nie dotyczy drzew z pkt A.7 i A.8.
Dopuszcza się możliwość zastosowania rur drenarskich PCV o Ø 70-100 mm, ułożenie rur drenarskich nie dotyczy drzew z pkt A.7 i A.8.
2. Pielęgnacja zieleni przez okres 36 miesięcy w zakresie nawożenia, nawadniania, odchwaszczania, cięć i kontroli, zgodnie z ust. 5.1.2. (Pielęgnacja po posadzeniu drzew, krzewów i bylin) Podstawowych wytycznych dla kształtowania zieleni Kędzierzyn-Koźle.
3. Wszelkie odstępstwa od postanowień Podstawowych wytycznych dla kształtowania zieleni Kędzierzyn-Koźle muszą zostać zaakceptowane protokolarnie przez zamawiającego w trakcie przekazania terenu do wykonania prac.
C. Przedmiot umowy obejmuje ponadto następujące obowiązki:
1. organizację ruchu oraz oznakowanie drogowe i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac w czasie ich trwania;
2. poniesienie kosztów transportu materiału i sprzętu na miejsce prowadzenia prac;
3. remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach w związku z prowadzonymi pracami;
4. zapewnienie narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia na koszt własny Wykonawcy.
Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za zaistniałe zniszczenia istniejących nasadzeń podczas prac - zobowiązany będzie do wykonania nowych nasadzeń na własny koszt pod kierunkiem Ogrodnika Miejskiego.
D. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: pielęgnacja zieleni.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
E. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ, załącznik nr 8 do SWZ (OPZ) oraz Projektowane postanowienia umowy zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: https://e-propublico.pl/ stanowiące integralną część SWZ.
F. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot umowy zostały zawarte m.in. opisie przedmiotu zamówienia.
Zakres i specyfika prac opiera się na wykonaniu usługi w oparciu o opracowane wytyczne zapewniające wysoką jakość prac, którą wyłoniony Wykonawca powinien dotrzymać, a to skutkować będzie zapewnieniem wysokiej jakości usługi. W zakresie prac nie ma usługi o charakterze interwencyjnym, ściśle określony termin gwarancji, termin prac jest z góry określony, narzucony umową, co również nie podlega ocenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25268,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25268,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASJ HORTUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392011963

7.3.3) Ulica: ul. Raciborska 9

7.3.4) Miejscowość: Rudy

7.3.5) Kod pocztowy: 47-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25268,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamówienie należy zrealizować w terminie nie dłuższym niż 210 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
2. Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego prac.
Odbiór przedmiotu umowy nastąpi po zakończeniu prac nasadzeniowych, natomiast odbiór ostateczny nastąpi po
zakończeniu obowiązywania gwarancji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.