Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00089806/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla jednostek Gminy Stalowa Wola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4fc00963-a862-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla jednostek Gminy Stalowa Wola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fc00963-a862-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112750
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042222/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Sukcesywna dostawa art. garmażeryjnych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089806
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 104044,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla jednostek Gminy Stalowa Wola, określonych według grup rzeczowo – cenowych dla poszczególnych jednostek obsługiwanych stanowiących załącznik nr 6 (Formularz rzeczowo-cenowy) do specyfikacji warunków zamówienia :
2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy dla jednostek organizacyjnych będących jednocześnie płatnikami umowy:
1. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Wacława Górskiego
ul. Romana Dmowskiego 9
37-450 Stalowa Wola
2. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. E. Kwiatkowskiego
ul. Niezłomnych 1
37-450 Stalowa Wola
3. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 im. Jana Pawła II
ul. J. Poniatowskiego 55
37-450 Stalowej Woli
4. Środowiskowy Dom Samopomocy nr 1
ul. Popiełuszki 29
37-450 Stalowa Wola
5. Środowiskowy Dom Samopomocy nr 2
ul. Wańkowicza 72/2
37-450 Salowa Wola
3. Szczegółowe wymagania jakościowe oraz terminy sukcesywnych dostaw dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola:
1) Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla PSP nr 1 im. Wacława Górskiego w Stalowej Woli. Wyroby garmażeryjne powinny być dostarczone do kuchni szkolnej znajdującej się na wysokim parterze budynku w godzinach od 6:30 do 10:00. Zamówienie powinno być dostarczone do Jednostki po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu w terminie do 2 dni roboczych. Towar powinien być dostarczony do Jednostki w pojemnikach dostosowanych do przewozu takiego asortymentu. Wraz z dostarczonym towarem powinna być dołączona faktura VAT. Środki transportu powinny zapewnić produktowi warunki dostosowane do asortymentu i chronić go przed wpływem szkodliwych czynników zgodnie z zasadami systemu HACCP. Skład wszystkich zaoferowanych wyrobów powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 poz. 1154 ze zm.);
2) Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla PSP nr 4 im.
Eugeniusza Kwiatkowskiego w Stalowej Woli. Wyroby garmażeryjne powinny być dostarczone do kuchni szkolnej od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:30. Szacuje się ok. 6 zamówień w ciągu okresu realizacji zamówienia po 30 kg (ok. 180 kg) Zamówienie powinno być dostarczone do Jednostki po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu w terminie do 2 dni roboczych. Towar powinien być dostarczony do Jednostki w pojemnikach dostosowanych do przewozu takiego asortymentu. Wraz z dostarczonym towarem powinna być dołączona faktura VAT. Środki transportu powinny zapewnić produktowi warunki dostosowane do asortymentu i chronić go przed wpływem szkodliwych czynników zgodnie z zasadami systemu HACCP. Skład wszystkich zaoferowanych wyrobów powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 poz. 1154 ze zm.);
3) Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla PSP nr 12 im. Jana Pawła II w Stalowej Woli. Wyroby garmażeryjne powinny być dostarczone do kuchni szkolnej w godzinach od 6:30 do 9:00. Zamówienie powinno być dostarczone do Jednostki po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu w terminie do 2 dni roboczych. Towar powinien być dostarczony do Jednostki w pojemnikach dostosowanych do przewozu takiego asortymentu. Wraz z dostarczonym towarem powinna być dołączona faktura VAT. Środki transportu powinny zapewnić produktowi warunki dostosowane do asortymentu i chronić go przed wpływem szkodliwych czynników zgodnie z zasadami systemu HACCP. Skład wszystkich zaoferowanych wyrobów powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 poz. 1154 ze zm.);
4) Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla Środowiskowego Domu Samopomocy Nr 1 w Stalowej Woli. Zamówienie powinno być dostarczone do Jednostki po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu w terminie do 2 dni roboczych. Towar powinien być dostarczony do Jednostki w pojemnikach dostosowanych do przewozu takiego asortymentu. Wraz z dostarczonym towarem powinna być dołączona faktura VAT. Środki transportu powinny zapewnić produktowi warunki dostosowane do asortymentu i chronić go przed wpływem szkodliwych czynników zgodnie z zasadami systemu HACCP.);
5) Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla Środowiskowego Domu Samopomocy Nr 2 w Stalowej Woli. Zamówienie powinno być dostarczone do Jednostki po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu w terminie do 2 dni roboczych. Towar powinien być dostarczony do Jednostki w pojemnikach dostosowanych do przewozu takiego asortymentu. Wraz z dostarczonym towarem powinna być dołączona faktura VAT. Środki transportu powinny zapewnić produktowi warunki dostosowane do asortymentu i chronić go przed wpływem szkodliwych czynników zgodnie z zasadami systemu HACCP.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100636,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100636,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100636,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Społem" PSS w Stalowej Woli
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8650003757
7.3.3) Ulica: Dmowskiego 10
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W STALOWEJ WOLI
jakie przetargi wygrała firma
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W STALOWEJ WOLI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100636,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Przedszkola Nr 5 w Stalowej Woli
- Cykliczne dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli .
- Świadczenie usług poligraficznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Budowa kanalizacji deszczowej przy budynkach nr 40 i 44 przy ul. Wojska Polskiego w Stalowej Woli.
- "Przebudowa pomieszczeń starego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli"
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów spożywczych"(12.2024.)
- Dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół im . Wincentego Witosa w Zarzeczu - II połowa 2024 r. - postępowanie powtórzone
- DOSTAWA PRZETWORÓW, PRZYPRAW I RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Spokojna Przystań" w Garbarach 2024 III
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.