Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00082052/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112673 z dnia 2021-07-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarsko – restauracyjnych dla celów szkolenia oraz zapewnienie sal konferencyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Miast Polskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630183731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Robocza 42
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-517
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 633 50 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zmp.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasta.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://www.miasta.pl/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Stowarzyszenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług hotelarsko – restauracyjnych dla celów szkolenia oraz zapewnienie sal konferencyjnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ae330a8-ccfb-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082052/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 39/NOR5/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje - zapewnienie noclegów, sal konferencyjnych i wyżywienia dla uczestników oraz organizatorów szkolenia – w terminie 12 – 14 lipca 2021 r.
2.W ramach zamówienia Wykonawca zapewni:
a) nocleg wraz ze śniadaniem dla 45 osób w pokojach jednoosobowych lub do jednoosobowego wykorzystania;
b) wyżywienie dla 45 osób obejmujące stałą przerwę kawową, kolację pierwszego dnia oraz obiad w obu dniach szkolenia;
c) trzy (3) sale konferencyjno-szkoleniowe w obu dniach szkolenia.
d) w dniu poprzedzającym szkolenie w ramach zmówienia (tj. 12 lipca2021 r.) Wykonawca zapewni nocleg dla 12 osób, oraz pomieszczenie do pracy dla min. 12 osób ze stołem, rzutnikiem i ekranem (godz. 16:00 – 22:00), oraz bon na wyżywienie dla tej liczby osób w restauracji zlokalizowanej na terenie hotelu/ośrodka o wartości brutto 70 zł/os., oraz w dniu 13 lipca 2021 r. pomieszczenie do pracy dla ok. 12 osób ze stołem, rzutnikiem i ekranem (godz. 8:00 – 11:00).
e) Usługa będzie wykonywana w hotelu/ hotelach o standardzie minimum 3 -gwiazdkowym lub w ośrodku/ ośrodkach konferencyjno-szkoleniowych odpowiadającym standardem hotelowi minimum 3-gwiazdkowemu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2166) oraz spełniających wymagania dla budynków zamieszkania zbiorowego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1065).
f) Lokalizacja obiektu, w którym będzie wykonywane zamówienia: województwo mazowieckie lub łódzkie w pasie wzdłuż autostrady A2, na odcinku Łódź-Warszawa, ograniczonym węzłami autostrady Stryków na zachodzie i Grodzisk Mazowiecki na wschodzie, w odległości do 35 km w linii prostej od najbliższego węzła autostrady A2 na odcinku Łódź (węzeł Stryków) – Warszawa (węzeł Grodzisk Mazowiecki). Zamawiający będzie weryfikował tę odległość za pomocą narzędzia Google Maps posługując się pomiarem w linii prostej (za pomocą funkcji „zmierz odległość” pod prawym klawiszem myszki w Google Maps). Dla ułatwienia dokonania obliczeń Zamawiający określa za pomocą współrzędnych GPS pozycję węzła Stryków jako 51°53'19.3"N 19°35'23.6"E, a pozycję węzła Grodzisk Mazowiecki jako 52°08'42.0"N 20°36'33.7"E. Za pozycję poszczególnych węzłów autostrady A2 położonych pomiędzy tymi dwoma krańcowymi punktami - należy przyjąć punkt przecięcia osi autostrady z osią głównej drogi przecinającej autostradę w bezpośredniej bliskości danego węzła autostradowego, czyli miejsca które pozwala na zjazd z autostrady.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19526 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39613,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19526 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRZCIŃSKI WOJCIECH Hotel "Kuźnia Napoleońska"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 016978868
7.3.3) Ulica: Sochaczewska 5
7.3.4) Miejscowość: Paprotnia Teresin
7.3.5) Kod pocztowy: 96-515
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19526 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-12 do 2021-07-14SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
- Modernizacja terenów sportowych
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 4
- Świadczenie usług restauracyjnych dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Świadczenie usługi wynajmu sal konferencyjnych oraz usługi gastronomicznej i hotelowej na potrzeby organizacji "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 23 - 25.10.24
- Świadczenie usługi gastronomicznej w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Policyjnej Izbie Dziecka Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych (śniadania).
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.