eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Remont nieruchomości w kompleksie wojskowym w Sieradzu



Ogłoszenie z dnia 2022-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont nieruchomości w kompleksie wojskowym w Sieradzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Skarb Państwa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nieruchomości w kompleksie wojskowym w Sieradzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-612ccf93-b58f-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064530/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont nieruchomości - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie przetargowe prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot.
2. Zmiany ogłoszenia, wyjaśnienia treści SWZ, składanie ofert oraz komunikacja między Wykonawcą, a Zamawiającym odbywać się będzie poprzez platformę. Uczestnictwo w postepowaniu wymaga założenia konta użytkownika w sposób określony w „Regulaminie platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)”, dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
3. Korzystanie z ww. platformy jest bezpłatne.
4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
5. Instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
6. Szczegółowe informacje dot. komunikacji z Zamawiającym oraz niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne do pracy na Platformie Zakupowej zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
7. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego (certyfikat zainstalowany w e-dowodzie).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Remont nieruchomości w kompleksie wojskowym w Sieradzu”
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Wykonawcy przysługuje:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

9. Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 26/TP2/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 303425,34 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie nieruchomości w kompleksie wojskowym w Sieradzu pod adresem: Jednostka Wojskowa 1551 w Sieradzu, ul. Wojska Polskiego 78 z podziałem na części: w tym część 1 – Remont budynku nr 37 – prace malarskie, wykładziny podłogowe dywanowe i PCV, stolarka okienna pomieszczenie służby dyżurnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), zawierająca kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ.
Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze STWiORB.
Wykonawca zapewnia wszelkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt.
Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami technicznymi przy zachowaniu obowiązujących przepisów bhp oraz standardami i zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
Na wykonane roboty i zamontowane materiały Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji przez okres 24 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy w ramach danej części zamówienia.
Zamawiającemu, niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi na warunkach i w terminach wynikających z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.).

4.2.5.) Wartość części: 136881,49 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cenę brutto wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej w kosztorysie ofertowym (sporządzenie metodą szczegółową) - załącznik nr 3 i 5 do SWZ.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.
1. Kryterium „Cena oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (na podstawie kalkulacji ceny w kosztorysie ofertowym) - osobno za każdą część. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:


C = (Cmin : Cof) x 100 x 100% = ….. pkt

gdzie:
C𝑚𝑖𝑛 ‒ najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
Cof – cena brutto badanej oferty

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie nieruchomości w kompleksie wojskowym w Sieradzu pod adresem: Jednostka Wojskowa 1551 w Sieradzu, ul. Wojska Polskiego 78 z podziałem na części:
w tym część 2 – Remont posadzki budynku nr 20 – posadzka antyelektrostatyczna.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), określa kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze STWiORB.
4. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt.
5. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami technicznymi przy zachowaniu obowiązujących przepisów bhp oraz standardami i zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
6. Na wykonane roboty i zamontowane materiały Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji przez okres 24 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy w ramach danej części zamówienia.
7. Zamawiającemu, niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi na warunkach i w terminach wynikających z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.).

4.2.5.) Wartość części: 166543,85 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45432110-8 - Kładzenie podłóg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cenę brutto wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej w kosztorysie ofertowym (sporządzenie metodą szczegółową) - załącznik nr 3 i 5 do SWZ.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.
1. Kryterium „Cena oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (na podstawie kalkulacji ceny w kosztorysie ofertowym) - osobno za każdą część. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:


C = (Cmin : Cof) x 100 x 100% = ….. pkt

gdzie:
C𝑚𝑖𝑛 ‒ najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
Cof – cena brutto badanej oferty

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek jaki stawia Zamawiający dotyczy zdolności technicznej lub zawodowej.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości minimum 100 000 zł brutto (dotyczy każdej części osobno), która polegała na remoncie budynku, zawierającym co najmniej roboty malarskie i posadzkarskie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są wykonywane z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający dopuszcza wykazanie warunku przez Wykonawcę dla 1 i 2 części zamówienia łącznie (w przypadku składania oferty na dwie części zamówienia) w taki sposób, że Wykonawca może wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, o której mowa w niniejszym punkcie o wartości co najmniej 200 000 zł brutto (jako sumę części 1 i 2).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie, które potwierdzają, że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu,
Oświadczenia należy złożyć wg wzoru załącznika nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie ze wzorem - załącznik nr 9 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
– według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
– w odniesieniu do warunku określonego w rozdziale 6 pkt 4 SWZ (zdolność techniczna lub zawodowa).

Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie, które potwierdza, że Wykonawca na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru załącznika nr 2 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i załączniki:
1.1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem – załącznik nr 1 do SWZ;
1.2. oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do SWZ;
1.3. oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ (jeśli dotyczy) składają także odrębnie:
1.3.1.każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
1.3.2.podmiot udostępniający, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy;
1.4. kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową z podaniem wartości netto i brutto – odpowiednio załącznik nr 3 (dla części 1) i 5 (dla części 2) do SWZ w formacie pdf. Zamawiający dopuszcza także złożenie kosztorysu ofertowego załącznik 3 lub/i 5 do SWZ) w formacie ATH.
1.5. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – według załącznika nr 8 do SWZ - dotyczy Wykonawców polegających na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału, o których mowa w rozdziale 6 pkt 4 SWZ.
1.6. oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 7do SWZ - jeśli dotyczy
1.7. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w oryginale albo w formie cyfrowego odwzorowania – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania- jeśli dotyczy.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Jeżeli dokumenty składane wraz z ofertą są wystawione w języku obcym, Wykonawca załącza ich tłumaczenie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zobowiązani są ustanowić lidera/pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Powyższe nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonego do oferty pełnomocnictwa lub umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
2. W przypadku warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia – załącznik nr 2 do SWZ każdy z Wykonawców składa osobno.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy obowiązani są także złożyć wraz z ofertą oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ, z którego będzie wynikać które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym rozdziale zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały opisane przez Zamawiającego we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ i jest dostępny na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot w zakładce przedmiotowego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-21 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-20

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Zgodnie z treścią art. 288 ust. 1 ustawy Pzp zastrzega sobie prawo do zaproszenia do negocjacji maksymalnie trzech Wykonawców, których oferty przedstawiają najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w rozdziale 16. SWZ.
2. W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji, Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, o Wykonawcach:
2.1. których oferty nie zostały odrzucone oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji;
2.2. których oferty zostały odrzucone;
2.3. którzy nie zostali zakwalifikowani do negocjacji, oraz punktacji przyznanej ich ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji,
- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ustawy PZP, aby Wykonawca zatrudnił do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące tzw. prace fizyczne związane z wykonywaniem prac remontowych, serwisowaniem, naprawy, konserwacji jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.).
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji w celu ulepszenia ofert.
3. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej na wniosek Wykonawcy.
4. Termin realizacji zamówienia rozpoczyna się z dniem podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia (dla każdej z części). Dodatkowe informacje na temat terminu realizacji zamówienia, a także sposobu odbioru przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby stanowiący załącznik nr 8 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie zadania, które maj być powierzone podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli tych podwykonawców. Informacje dot. zasad zawierania umów z podwykonawcą, dalszym podwykonawcom, warunków zapłaty wynagrodzenia i realizacji płatności zawiera wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
7. Wszelkie informacje, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku, wyraźnie oznaczone adnotacją: „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. Dokumenty zastrzeżone Wykonawca wydziela (umieszczając je w osobnym pliku) i oznacza jako „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. Wykonawca zastrzegający informacje zawarte w swojej ofercie musi załączyć uzasadnienie.
8. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie formularzy, które stanowią załączniki do SWZ.
9. Oferta oraz oświadczenia własne Wykonawcy składane są pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (certyfikat zainstalowany w e-dowodzie) osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy.
10. Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia.
11. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
12. W okresie trwania umowy Wykonawca jest zobowiązany posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych) dla każdej z części zamówienia. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania robót budowlanych na kwotę stanowiącą sumę tych części tj. 200 000 zł brutto.
13. Wszelkie dodatkowe informacje dotyczące postępowania zawiera SWZ oraz załączniki od 1-9 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.