Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00524113/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne przewozy pasażerskie na potrzeby Ministerstwa Sportu i Turystyki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO SPORTU I TURYSTYKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520319443
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Senatorska 14
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-082
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.panas@msit.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/sport
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-msit.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Urząd centralny do obsługi Ministerstwa Sportu i Turystyki
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne przewozy pasażerskie na potrzeby Ministerstwa Sportu i Turystyki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a70fb8b7-8742-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00111911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072038/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00524113
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne przewozy pasażerskie na potrzeby Ministerstwa Sportu i Turystyki, zgodnie z zakresem czynności określonym w Szczegółowym Opisie przedmiotu Zamówienia (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, stanowiącym jednocześnie Załącznik nr 3 do wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UPHOTEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574
7.3.3) Ulica: Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Opłata transakcyjna za wystawienie jednego biletu lotniczego (tam i z powrotem) na trasie zagranicznej - 12,00 zł brutto
Opłata transakcyjna za wystawienie jednego biletu lotniczego (tam i z powrotem) na trasie krajowej - 0,01 zł brutto
Wysokość upustu od cen przewoźników od biletu lotniczego na trasie zagranicznej - 1,05,%
Czas odpowiedzi na zapytanie dotyczące propozycji rezerwacji biletu lotniczego - do 1 godz.
Podana w formularzu ofertowym cena opłat transakcyjnych za wystawienie jednego biletu lotniczego na trasie zagranicznej oraz cena opłat transakcyjnych za wystawienie jednego biletu lotniczego na trasie krajowej jak również upust od ceny przewoźników od biletu lotniczego na trasie zagranicznej służą do oceny złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wartość umowy wynika z wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia przez Zamawiającego, tj. 200 000,00 zł brutto.
2. Jeden z wykonawców nie określił w ofercie statusu przedsiębiorstwa.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup 6 budek wartowniczych na potrzeby ochrony obiektu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dystrybucja biletów elektronicznych i papierowych
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych, krajowych i zagranicznych pracowników Muzeum Historii Polski w Warszawie
- Świadczenie usług sprzedaży i dostarczania krajowych i międzynarodowych biletów lotniczych dla Instytutu Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy im. S. Kaliskiego w Warszawie
więcej: Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





