eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › "Pielęgnacja wybranych miejsc zielonych, zieleni na placach zabaw, osiedlach komunalnych, innych terenach miejskich - STREFA III".



Ogłoszenie z dnia 2022-04-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pielęgnacja wybranych miejsc zielonych, zieleni na placach zabaw, osiedlach komunalnych, innych terenach miejskich – STREFA III”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA RUMIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Rumia

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586796573

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.rumia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rumia.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pielęgnacja wybranych miejsc zielonych, zieleni na placach zabaw, osiedlach komunalnych, innych terenach miejskich – STREFA III”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-878a437b-9a27-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111408

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017588/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Pielęgnacja wybranych miejsc zielonych, zieleni na placach zabaw, osiedlach komunalnych, innych terenach miejskich – STREFA III.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W dniu 04 lutego 2022 roku Zarządzeniem Burmistrza Miasta Rumi Nr 1315/46/2022/C wszczęto postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie podstawowym bez negocjacji, pn.: „Pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Rumia w 2022 roku – STREFA II
i III, z podziałem na dwie części."
Do dnia składania ofert tj. do dnia 15 lutego 2022 r., nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, w związku z powyższym Zamawiający wszczyna postępowanie z wolnej ręki.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Zgodnie z art. 305 ust. 2, w związku z art. 214 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-38e8fb6c-8422-11ec-beb3-a2bfa38226ab

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 555555,56 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 277777,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Pielęgnacja wybranych miejsc zielonych, zieleni na placach zabaw, osiedlach komunalnych, innych terenach miejskich, koszenie trawników
i terenów miejskich oraz podlewanie, nawożenie i oprysk roślin – STREFA III”.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
− koszenie trawników,
− jesienne i zimowe wygrabianie trawników wraz z wywozem liści,
− odchwaszczenie wraz ze spulchnieniem gleby,
− wykonywanie cięć formujących, pielęgnacyjnych,
− podlewanie, nawożenie oraz opryski,
− umycie donic oraz usunięcie z nich nasadzeń sezonowych,
− usuwanie trawy pomiędzy płytkami chodnikowymi, przy krawężnikach i obrzeżach chodników oraz jezdni, ze ścieżek m. in. poprzez opryski środkiem chemicznym lub mechanicznie wraz z zabraniem suchej trawy,
− zakup, dostawę i posadzenie sadzonek na rabacie,
− wywóz odpadów powstałych przy prowadzonych pracach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247147,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247147,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247147,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860102263

7.3.3) Ulica: ul. Dębogórska 148

7.3.4) Miejscowość: Rumia

7.3.5) Kod pocztowy: 84-230

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247147,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.