eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Wykonanie usługi w zakresie konserwacji i utrzymania wojskowych bocznic kolejowych nr211 Dęblin Lotnisko, nr214 Dęblin - Twierdza, nr223 Stężyca, nr240 Stawy, administrowanych przez 41 BLSz w Dęblinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi w zakresie konserwacji i utrzymania wojskowych bocznic kolejowych nr211 Dęblin Lotnisko, nr214 Dęblin – Twierdza, nr223 Stężyca, nr240 Stawy, administrowanych przez 41 BLSz w Dęblinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 517 525

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/41blsz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi w zakresie konserwacji i utrzymania wojskowych bocznic kolejowych nr211 Dęblin Lotnisko, nr214 Dęblin – Twierdza, nr223 Stężyca, nr240 Stawy, administrowanych przez 41 BLSz w Dęblinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa0f9083-a392-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00111290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012131/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Konserwacja wojskowych bocznic kolejowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080169

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/23/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 209577,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie konserwacji i utrzymania wojskowych bocznic kolejowych nr 211 Dęblin Lotnisko, nr 214 Dęblin – Twierdza, nr 223 Stężyca, nr 240 Stawy, administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
W/w bocznice zlokalizowane są na terenach zamkniętych będących w trwałym zarządzie MON, oraz w części poza granicami zamkniętych kompleksów wojskowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Załącznik Nr 1 do SWZ Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 1 do umowy);
- Załącznik Nr 1a do SWZ Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia – OPZ (załącznik Nr 2 do umowy), w którym zawarty jest m. in.: zakres usługi, zobowiązania Wykonawcy, wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami -Schematy wojskowych bocznic kolejowych;
- Załącznik Nr 8 - Projektowane postanowienia umowy.
Gwarancja
Jeżeli w trakcie odbioru usługi, zostaną stwierdzone wady lub niewłaściwe wykonanie prac, Zamawiającemu przysługuje prawo do:
1) w przypadku, gdy wady nie nadają się do usunięcia i utrudniają użytkowanie terenu na którym wykonywana jest usługa zgodnie z jego przeznaczeniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do żądania wykonania usługi po raz drugi w całości na koszt Wykonawcy;
2) jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, ale nie uniemożliwiają użytkowania terenu na którym wykonywana jest usługa zgodnie z jego przeznaczeniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do obniżenia wynagrodzenia umownego Wykonawcy.

Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane usługi, oraz użyte do wykonania jej materiały. Gwarancja liczona jest od momentu podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego usługi bez zastrzeżeń przez strony.
Podwykonawstwo
6.1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia
Stosownie do art. 95 ust. 1 PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób bezpośrednio związanych z jej realizacją tj. toromistrzów i pracowników wykonujących prace fizyczne polegające na:
a) czynnościach związanych z robotami przygotowawczymi;
b) czynnościach związanych z konserwacją elementów infrastruktury kolejowej.
Z tytułu nie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 7. 1, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych) za każdy stwierdzony przypadek.Wykonawca winien chronić informacje, z którymi zapoznał się podczas realizacji zamówienia również po wygaśnięciu umowy na wykonanie usługi.W terminie 2 dni od podpisania umowy, a przed przystąpieniem do realizacji usługi, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu:
1) dokumentów potwierdzających uprawnienia:
- Toromistrza – posiadającego uprawnienia potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym, oraz posiadającego wydane przez pracodawcę upoważnienie do wykonywania czynności na danym stanowisku kolejowym potwierdzające znajomość specyficznych warunków pracy na tym stanowisku tj.: przedstawi dokument potwierdzający odbycie przez toromistrza pouczeń okresowych, oraz aktualne orzeczenie lekarskie wydane przez Kolejowy Ośrodek Medycyny Pracy.
Dokumenty na potwierdzenie kwalifikacji zawodowych, uprawnień, osób niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego – Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić w terminie 2 dni od podpisania umowy pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia Wykonawcy kary umownej, o której mowa w § 11 Projektowanych postanowień umowy.
Wszelkie prace na torach kolejowych i w ich pobliżu muszą być prowadzone z zachowaniem należytej ostrożności i stosownie do wymagań przepisów BHP.
Pracownicy realizujący przedmiot zamówienia powinni być:
- zaopatrzeni w przybory sygnałowe oraz
- ubiór roboczy identyfikujący Wykonawcę robót.
W czasie pracy na torach pracownicy powinni być ubrani w kamizelkę ostrzegawczą koloru pomarańczowego.
Wszelkie konsekwencje wynikające z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów w czasie wykonywania usługi, obciążają Wykonawcę.1.1. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r.
1.2. Rozpoczęcie wykonania usługi nastąpi w terminie 5 dni od dnia przekazania terenu pod jej wykonanie.

1.3. Realizacja zamówienia nastąpi częściowo, okresowo - kwartalnie.
Okresem rozliczeniowym jest kwartał, z tym że:
1.3.1. za I kwartał przyjmuje się okres od dnia podpisania umowy do dnia 31 marca 2023 roku;
1.3.2. za II kwartał przyjmuje się okres od dnia 01 kwietnia do dnia 30 czerwca 2023 roku;
1.3.3. za III kwartał przyjmuje się okres od dnia 01 lipca do dnia 30 września 2023 roku;
1.3.4. za IV kwartał przyjmuje się okres od dnia 01 października do dnia 15 grudnia 2023 roku

4.5.3.) Główny kod CPV: 50225000-8 - Usługi w zakresie konserwacji torów kolejowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237240 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237240 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237240 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROTOR Artur Wierbiłowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5320002842

7.3.3) Ulica: ul. Liściasta 11

7.3.4) Miejscowość: Józefów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237240 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.