eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Pełnienie funkcji Menedżera Projektu w ramach zad pn. "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku opieki społecznej Dom Samotnej Matki na działce nr 638/1 i 638/2 obręb 0009 Żarków w Głogowie".



Ogłoszenie z dnia 2021-07-12

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111040 z dnia 2021-07-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Menedżera Projektu w ramach zad
pn. „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku opieki społecznej Dom Samotnej
Matki na działce nr 638/1 i 638/2 obręb 0009 Żarków w Głogowie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 72 65 527

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Menedżera Projektu w ramach zad
pn. „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku opieki społecznej Dom Samotnej
Matki na działce nr 638/1 i 638/2 obręb 0009 Żarków w Głogowie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54aa5a96-e2f4-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111040

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003361/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Pełnienie funkcji Menadżera Projektu w ramach realizacji zadania " Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku opieki społecznej Domu Samotnej Matki ..."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086586/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

TBS Sp. z o.o. jest spółką gminną, której podstawowym przedmiotem działalności jest rozwój
zasobu mieszkaniowego poprzez:a) budowanie, nabywanie i remontowanie domów i lokali
mieszkalnych, b) prowadzenie działalności związanej z budownictwem mieszkaniowym w tym: -
świadczenie usług budowlanych i remontowych oraz pełnienie funkcji inwestora zastępczego, -
budowanie obiektów i lokali użyteczności publicznej oraz infrastruktury związanej z
funkcjonowaniem zasobu mieszkaniowego. Spółka funkcjonuje od roku 1998. W minionym
okresie nabyła szerokie doświadczenie w zakresie budowania, nadzorowania i zarządzania
budynkami wielorodzinnymi. Do chwili obecnej wybudowała 17 budynków TBS, na realizację
których pozyskała wsparcie finansowe m.in. ze środków BGK. Spółka realizuje zadania
wyłącznie zlecone przez GMG. Mając na uwadze wieloletnie doświadczenie TBS Sp. z o.o. w
zakresie prowadzonej działalności (...)
Uzasadnienie prawne: TBS Sp. z o.o. jest spółką gminną, w której GMG posiada 100% udz...

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Funkcja Menedżera Projektu obejmuje wszelkie czynności prawne i faktyczne niezbędne do
realizacji zadania określonego w ust. 1 tj.:
1) przygotowanie Dokumentacji Projektowej wraz z pozwoleniem na budowę,
2) uzyskanie finansowego wsparcia w BGK z Funduszu Dopłat w wysokości do 80% kosztów
przedsięwzięcia,
3) realizację przedsięwzięcia inwestycyjno - budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na
użytkowanie,
4) po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie przekazanie zrealizowanego budynku Gminie
Miejskiej Głogów lub wskazanemu przez Gminę podmiotowi prawnemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 693-18-15-084

7.3.3) Ulica: Piotra Skargi 8

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

2021-07-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.