eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin › Przebudowa drogi wojewódzkiej w m. Kołczewo, polegająca na urządzeniu ciągu pieszego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wojewódzkiej w m. Kołczewo, polegająca na urządzeniu ciągu pieszego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23

1.5.2.) Miejscowość: Wolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 512186788

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gmianwolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi wojewódzkiej w m. Kołczewo, polegająca na urządzeniu ciągu pieszego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08f2b45e-6fc4-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028126/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa drogi wojewódzkiej w m. Kołczewo, polegająca na urządzeniu ciągu pieszego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466401/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający podjął decyzję o zleceniu realizacji przedmiotowego zamówienia osobie prawnej - Miejskiemu Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 2D, 72- 510 Wolin, dalej „MPGK Sp. z o.o.” gdyż spełnione są łącznie warunki zastosowania art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. :
a) Zamawiający Gmina Wolin sprawuje nad MPGK Sp. z .o.o. kontrolę odpowiadająca kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczycące zarządzania sprawami tej osoby prawnej,
b) Ponad 90 % działalności MPGK Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Gminę Wolin, sprawującą nad kontrolę,
c) W MPGK Sp. Sp. z o.o. nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

Poprzez powierzenie realizacji zadania MPGK Sp. z o.o. zostaną spełnione w sposób optymalny cele przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.43.2022.HP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie dotyczy budowy chodnika w dz. 590/9, 590/3 obręb geodezyjny Kołczewo 1, na długości 130,0m z kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowo-cementowej wraz z montażem krawężników i obrzeży, oraz zjazdów do nieruchomości i dróg wewnętrznych.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
- roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- budowę chodnika,
- wykonanie zjazdów,
- ułożenie ścieku przykrawężnikowego,
- elementy bezpieczeństwa ruchu (przestawienie znaków drogowych)
- roboty pozostałe (uzupełninie masą zalewową szczelin przy krawężniku, przestawienie hydrantu naziemnego, plantowanie skarp i terenów przyległych )
Inwestycja jest realizowana na podstawie:
- Zgłoszenia budowy z dn. 20.07.2022r. złożonego do Wojewody Zachodniopomorskiego (data wpływu 26.07.2022r.) oraz zaświadczenia Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego znak: AP-1.7843.1.351-1.2022.MKB z dn. 08.08.2022r. o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu.
Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki :
a) Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji
1) Projekt budowlano wykonawczy – branża drogowa
2) Specyfikacje techniczne,
3) Przedmiar robót
b) Projektowane Postanowienia Umowy – Załącznik nr 2 do Zaproszenia do negocjacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON :384643387

7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 2D

7.3.4) Miejscowość: Wolin

7.3.5) Kod pocztowy: 72-510

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.