eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Oddymianie klatki schodowej w Przedszkolu nr 134 przy ul. Leszno 24/26 w Warszawie - numer postępowania: 4/ZP/22.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Oddymianie klatki schodowej w Przedszkolu nr 134 przy ul. Leszno 24/26 w Warszawie – numer postępowania: 4/ZP/22.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 4435683

1.5.8.) Numer faksu: 224435600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oddymianie klatki schodowej w Przedszkolu nr 134 przy ul. Leszno 24/26 w Warszawie – numer postępowania: 4/ZP/22.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93fcae70-88d3-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00326836/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Oddymianie klatki schodowej w Przedszkolu nr 134 przy ul. Leszno 24/26 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052811/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/ZP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonie oddymiania klatki schodowej w budynku przedszkola nr 134 przy Leszno 24/26 w Warszawie.
2. Informacje ogólne:
Budynek Przedszkola nr 134 zlokalizowany w Warszawie przy ul. Leszno 24/26A to jednopiętrowy, częściowo podpiwniczony budynek wykonany w technologii tradycyjnej. Budynek posiada zimną wodę z sieci miejskiej, kanalizację przyłączoną do sieci miejskiej, ciepłą wodę użytkową oraz centralne ogrzewanie z sieci miejskiej. Budynek zasilany jest linią kablową. Posiada też istniejące przyłącze telekomunikacyjne (telefon, Internet). Obiekt przedszkola zlokalizowany jest na działce nr ew. 90 z obrębu nr 6-07-08. Teren placówki oświatowej stanowi własność Miasta Stołecznego Warszawy. Nie występują ograniczenia w dostępie do przedmiotowej działki, na której zaplanowano prace. Dzielnica Wola posiada prawo do dysponowania wyżej wymienioną nieruchomością.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót, w szczególności:
1) roboty rozbiórkowe, wykucie z muru ościeżnic, rozebranie balustrad,
2) montaż drzwi jednoskrzydłowych i dwuskrzydłowych,
3) okna aluminiowe wyposażone w elektryczne siłowniki,
4) ścianki działowe GR z płyt gipsowo kartonowych,
5) roboty tynkarskie i malarskie,
6) montaż wyposażenia,
7) obsadzenie kratek wentylacyjnych,
8) roboty towarzyszące i porządkowe.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
1) dokumentacja projektowa pod nazwą: „PROJEKT WYKONAWCZY DOSTOSOWANIA KLATKI SCHODOWEJ W ZAKRESIE MONTAŻU URZĄDZEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH W BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 134 W WARSZAWIE PRZY UL. LESZNO 24/26A W WARSZAWIE” opracowana przez JJ PRO Ochrona Przeciwpożarowa Joanna Kiec – Żajewska, ul. Św. Wincentego 130/11, 03-291 Warszawa. W skład dokumentacji projektowej wchodzą niżej wymienione dokumenty:
a) projekt wykonawczy,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
c) przedmiar robót służący do celów informacyjnych,
ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 11 do SWZ;
2) projektowane postanowienia umowy - wzór umowy, zwane dalej także wzorem umowy, stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
5. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności dot. prac ogólnobudowlanych i elektrycznych były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.). Szczegółowe wymagania dot. sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
6. Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonuje podziału niniejszego zamówienia na części, gdyż taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, ponieważ przedmiot zamówienia jest jednorodny i brak jest możliwości wydzielenia jego części. Dodatkowo informujemy, że wartość zamówienia wskazuje, że o jego udzielenie mogą ubiegać się Wykonawcy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
7. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.
8. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 352.573,20 zł.
9. Gwarancja i rękojmia: Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy.
Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ. Okres rękojmi za wady fizyczne i prawne zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego wynosi 5 lat od podpisania protokołu odbioru końcowego. 10. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 12. Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326113,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378302,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 326113,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vened Jan Powierski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL9570235673

7.3.3) Ulica: Łąkowa 1

7.3.4) Miejscowość: Gródek

7.3.5) Kod pocztowy: 86-140

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 326113,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Rozpoczęcie realizacji Przedmiotu Umowy od dnia podpisania umowy, przy czym rozpoczęcie realizacji robót budowlanych nastąpi nie wcześniej niż 01 lipca 2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.