eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Remont budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży - Etap II - remont II piętra oraz ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110138 z dnia 2021-07-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży – Etap II – remont II piętra oraz ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Łomży

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 57063100000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworna 16

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862154273

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospod@lomza.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży – Etap II – remont II piętra oraz ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6da429e1-bf86-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110138

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011472/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont II piętra oraz ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067968/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DSO-226-5/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 856029,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu II piętra budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 zgodnie z:
1.1 Dokumentacją projektową „Remont budynku Sądu Okręgowego w Łomży” branża architektoniczna autor mgr inż. arch. Andrzej Popławski. Załącznik nr 6 SWZ.
1.2 Projektem wykonawczym prac dodatkowych na II piętrze polegających na wymianie posadzek w pokojach nr 30, 37, 38, 39, 40, 41, 42, sali rozpraw nr 4 i dwóch łazienkach opracowanym przez Biuro Projektowo-Kosztorysowe Sławomir Daniszewski. Załącznik nr 7 do SWZ.
1.3 Projektem budowlany „Remont Instalacji Elektrycznych Sądu Okręgowego w Łomży branża instalacje elektryczne, autor mgr. inż. Wojciech Grudziński. Załącznik nr 8 do SWZ.
1.4 Projektem wykonawczy „Remont Instalacji Elektrycznej Budynku Sądu Okręgowego w Łomży, autor mgr. inż. Wojciech Grudziński. Załącznik nr 9 do SWZ.
1.5 Przedmiarem robót „Remont Sądu Okręgowego w Łomży – II piętro (branża architektoniczna i elektryczna)”. Załącznik nr 11 do SWZ.
1.6 Przedmiarem robót „Remont Sądu Okręgowego w Łomży – II piętro – roboty dodatkowe”. Załącznik nr 12 do SWZ.
1.7 Specyfikacją Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – II piętro (branża architektoniczna i elektryczna). Załącznik nr 14 do SWZ.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia stropu ostatniej kondygnacji budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 zgodnie z:
2.1 Projektem wykonawczym prac dodatkowych - ocieplenia stropu ostatniej kondygnacji opracowanym przez Biuro Projektowo-Kosztorysowe Sławomir Daniszewski. Załącznik nr 10 do SWZ.
2.2 Przedmiarem robót „Remont Sądu Okręgowego w Łomży – docieplenie stropu ostatniej kondygnacji”. Załącznik nr 13 do SWZ.
2.3 Specyfikacją Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – „Remont Sądu Okręgowego w Łomży – docieplenie stropu ostatniej kondygnacji”. Załącznik nr 15 do SWZ.
3. Na realizację przedmiotu zamówienia Sąd Okręgowy w Łomży posiada :
3.1 Decyzję NR 2/20 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 09.01.2020 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielenia pozwolenia na remont budynku Sądu Okręgowego w Łomży. Załącznik nr 16 do SWZ.
3.2 Pozwolenie Ł.5142.73.2019.ET Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych w zabytku. Załącznik nr 17 do SWZ.
4. Przeniesienie wyposażenia biurowego i mebli znajdujących się na II piętrze budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży, w pomieszczeniach nr 30, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, Sali rozpraw nr 4 i korytarzy II pietra do pomieszczeń znajdujących się w budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 14 oraz ponowne przeniesienie wyposażenia biurowego i mebli do pomieszczeń z których zostały wyniesione, po zakończeniu robót remontowych. Szczegółowy wykaz ilości mebli oraz wyposażenia z uwzględnieniem miejsca wraz z poziomem kondygnacji miejsca składowania na czas remontu zawiera załącznik nr 18 do SWZ. Uwaga: za powstałe z winy Wykonawcy ewentualne uszkodzenia mebli, wyposażenia, sprzętu, wynikłe podczas przemieszczania odpowiada Wykonawca, a ewentualne naprawy pokryje we własnym zakresie.
5. Po zakończeniu robót remontowych, wniesieniu mebli i wyposażenia, wszystkie pomieszczenia, teren zewnętrzy, miejsce ustawienia sprzętu oraz składowania materiałów mają być posprzątane, przygotowane do użytkowania.
6. Nazwa i kod zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
6.1 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne,
6.2 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,
6.3 45421100-5 Instalowanie drzwi, okien i podobnych elementów,
6.4 45321000-3 Izolacja cieplna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 846779,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1050883,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 846779,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Aleksander Stanisław Świderski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7180001653

7.3.3) Ulica: Stare Kupiski ul. Łomżyńska 21 A

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 846779,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-23
2021-07-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.