Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00082209/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
- 2022/BZP 00088530/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie i pielęgnacja nasadzeń roślin kwitnących i ozdobnych na terenie gminy Michałowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 350 91 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i pielęgnacja nasadzeń roślin kwitnących i ozdobnych na terenie gminy Michałowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3773c64-a072-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022724/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wykonanie nasadzeń roślin kwitnących i ozdobnych
1.3.7 Pielęgnacja nasadzeń kwitnących
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082209/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pielęgnacji zieleni w tym kształtowanie terenów zieleni na terenie Gminy Michałowice.
2. W ramach przedmiotu zamówienia będą wykonywane m.in. poniższe prace:
1) posadzenie trzech zmian roślin: wiosennej, letniej i jesiennej;
2) pielęgnacja roślin jednorocznych, bylin, krzewów i trawników;
3) bieżące prace porządkowe, wygrabianie i wywożenie liści.
3. Wykonywana pielęgnacja będzie obejmowała m.in. pielenie, podlewanie roślin, korowanie, wygrabienie liści, likwidację kretowisk i zbieranie śmieci z wywozem.
4. Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany do:
1) wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem w terminie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką ogrodniczą, wymogami bhp oraz do utrzymywania miejsca prac w czystości i porządku,
2) pisemnego zgłaszania Zamawiającemu dziennych raportów planowanych prac, do których Wykonawca przystąpi dnia następnego. Raporty będą przesyłane codziennie do godziny 15:30 na adres skrzynki zielen@michalowice.pl,
3) pisemnego zgłaszania Zamawiającemu dziennych raportów dot. zakończonych prac, objętych przedmiotem zamówienia. Raporty będą przesyłane codziennie do godziny 24:00 na adres skrzynki mailowej zielen@michalowice.pl.,
4) każdorazowego przesłania zdjęć terenu – skweru, rabaty i in. po przeprowadzeniu pielęgnacji na adres skrzynki mailowej zielen@michalowice.pl,
5) sporządzenia kompletnej dokumentacji rozliczeniowej i przedstawienia jej Zamawiającemu do odbioru prac, za prace zlecone przez Zleceniodawcę, za jego wiedzą i zgodą. Wykonawca do 5 dnia następnego miesiąca przedstawi rzeczywisty kosztorys wykonanych prac, który po weryfikacji i zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru będzie stanowić załącznik do protokołu odbioru, podpisanego przez obie Strony,
6) wykonywania prac w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz zapewniający ochronę uzasadnionych interesów osób trzecich, pod rygorem odpowiedzialności cywilnej za powstałe szkody,
7) ubezpieczenia prac z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z dodatkowymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej,
8) wywozu odpadów i pozostałości po pracach we własnym zakresie i na własny koszt do podmiotów uprawnionych do ich odbioru . Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich obowiązków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 z późn. zm.),
9) usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, powstałych w trakcie wykonywania prac (dot. m. in. materiału roślinnego, uszkodzeń istniejących nawierzchni, instalacji, obiektach małej architektury),
10) do protokolarnego dokonywania odbioru zakończonych, zgłoszonych do odbioru prac.
5. Szczegółowy zakres i sposób prac pielęgnacyjnych i nasadzeń, tym rodzaje roślin został określony w „Opisie przedmiotu”, stanowiącym załącznik nr 7do SWZ.
6. Lokalizacja wykonywanych prac jak również ich ilość wskazana jest w „Harmonogramie prac” stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479115,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 669998,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479115,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIPLANTA Katarzyna Łazucka-Cegłowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341374721
7.3.3) Ulica: Warecka 110
7.3.4) Miejscowość: Jasieniec
7.3.5) Kod pocztowy: 05-604
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO SZKÓŁKARSKIE ŁAZUCCY KATARZYNA ŁAZUCKA-CEGŁOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO SZKÓŁKARSKIE ŁAZUCCY KATARZYNA ŁAZUCKA-CEGŁOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479115,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI REGUŁY
- Budowa boiska do piłki nożnej w Granicy, gmina Michałowice
- "Czyszczenie kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych i separatorów na terenie gminy Michałowice"
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- "Remont chodników, wjazdów, parkingów oraz ulic na terenie Gminy Michałowice"
więcej: przetargi REGUŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- SVA/W/J/4620-8/2024: Roboty polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu w ramach zadania nr 91553 - "Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie"
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- Budowa ścieżki rekreacyjnej wokół Jeziora Malina
- Prace remontowo-budowlane ścian piwnicznych budynku administracyjno-dydaktycznego "F" przy ul. Jagiellońskiej 13-15 w Bydgoszczy wraz z wykonaniem odwodnienia
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.