eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa aparatury naukowo - badawczej oraz urządzeń laboratoryjnych



Ogłoszenie z dnia 2021-07-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109068 z dnia 2021-07-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatury naukowo - badawczej oraz urządzeń laboratoryjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 375 20 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.budzynska@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.uni.wroc.pl/374/280/dostawy-ponizej-214-000-euro.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatury naukowo - badawczej oraz urządzeń laboratoryjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e50a503-b8a0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109068

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003709/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.7 Dostawa sprzętu laboratoryjnego, optycznego i precyzyjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060592/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.2710.15.2021. KB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2132427,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 123008,13 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa recyrkulatorów chłodzących (3 sztuki).
2. Szczegółowy zakres zamówienia, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawiera Załącznik nr 3.1 do SWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia/Minimalne wymagania Zamawiającego. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4.1 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej.
6. Przed dostawą Wykonawca przedstawi dla oferowanego przedmiotu zamówienia dokumenty wskazane w § 5 pkt 7 Wzoru umowy (Załącznik nr 4.1 do SWZ).
7. Gwarancja i rękojmia:
7.1. Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4.1 do SWZ.
7.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udziela na cały przedmiot zamówienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi.
7.3. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po protokolarnym odbiorze przedmiotu umowy (bez wad).
7.4. Zamawiający informuje, iż termin gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w rozdziale XIV SWZ.
8. Miejsce dostawy: Wydział Chemii przy ul. Joliot-Curie 14 we Wrocławiu.
9. Warunki płatności:
9.1. Szczegóły dotyczące płatności zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 4.1 do SWZ.
9.2. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej po zrealizowaniu zamówienia, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 29268,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylizatora na suche gorące powietrze.
2. Szczegółowy zakres zamówienia, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawiera Załącznik nr 3.2 do SWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia/Minimalne wymagania Zamawiającego. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4.2 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej.
6. Przed dostawą Wykonawca przedstawi dla oferowanego przedmiotu zamówienia dokumenty wskazane w § 5 pkt 7 Wzoru umowy (Załącznik nr 4.2 do SWZ).
7. Gwarancja i rękojmia:
7.1. Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4.2 do SWZ.
7.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udziela na cały przedmiot zamówienia minimum 36-miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi.
7.3. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po protokolarnym odbiorze przedmiotu umowy (bez wad).
7.4. Zamawiający informuje, iż termin gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w rozdziale XIV SWZ.
8. Miejsce dostawy: Wydział Chemii przy ul. Joliot-Curie 14 we Wrocławiu.
9. Warunki płatności:
9.1. Szczegóły dotyczące płatności zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 4.2 do SWZ.
9.2. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej po zrealizowaniu zamówienia, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące

4.5.5.) Wartość części: 6504,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomp olejowych z wyposażeniem (3 sztuki).
2. Szczegółowy zakres zamówienia, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawiera Załącznik nr 3.3 do SWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia/Minimalne wymagania Zamawiającego. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4.3 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej.
6. Przed dostawą Wykonawca przedstawi dla oferowanego przedmiotu zamówienia dokumenty wskazane w § 5 pkt 7 Wzoru umowy (Załącznik nr 4.3 do SWZ).
7. Gwarancja i rękojmia:
7.1. Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4.3 do SWZ.
7.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udziela na cały przedmiot zamówienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi.
7.3. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym, po protokolarnym odbiorze przedmiotu umowy (bez wad).
7.4. Zamawiający informuje, iż termin gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w rozdziale XIV SWZ.
8. Miejsce dostawy: Wydział Chemii przy ul. Joliot-Curie 14 we Wrocławiu.
9. Warunki płatności:
9.1. Szczegóły dotyczące płatności zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 4.3 do SWZ.
9.2. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej po zrealizowaniu zamówienia, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42122500-5 - Pompy laboratoryjne i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 29512,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa próżniowych chemoodpornych pomp membranowych (3 sztuki).
2. Szczegółowy zakres zamówienia, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawiera Załącznik nr 3.4 do SWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia/Minimalne wymagania Zamawiającego. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4.4 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej.
6. Przed dostawą Wykonawca przedstawi dla oferowanego przedmiotu zamówienia dokumenty wskazane w § 5 pkt 7 Wzoru umowy (Załącznik nr 4.4 do SWZ).
7. Gwarancja i rękojmia:
7.1. Szczegóły dotyczące gwarancji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4.4 do SWZ.
7.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udziela na cały przedmiot zamówienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi.
7.3. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym, po protokolarnym odbiorze przedmiotu umowy (bez wad).
7.4. Zamawiający informuje, iż termin gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w rozdziale XIV SWZ.
8. Miejsce dostawy: Wydział Chemii przy ul. Joliot-Curie 14 we Wrocławiu.
9. Warunki płatności:
9.1. Szczegóły dotyczące płatności zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 4.4 do SWZ.
9.2. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej po zrealizowaniu zamówienia, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42122500-5 - Pompy laboratoryjne i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 8943,08 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zbiornika Dewara do przechowywania
i dozowania ciekłego azotu wraz ze statywem - kołyską do przelewania ciekłego azotu.
2. Szczegółowy zakres zamówienia, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawiera Załącznik nr 3.5 do SWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia/Minimalne wymagania Zamawiającego. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4.5 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej.
6. Przed dostawą Wykonawca przedstawi dla oferowanego przedmiotu zamówienia dokumenty wskazane w § 5 pkt 7 Wzoru umowy (Załącznik nr 4.5 do SWZ).
7. Gwarancja i rękojmia:
7.1. Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4.5 do SWZ.
7.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udziela na przedmiot zamówienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi.
7.3. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po protokolarnym odbiorze przedmiotu umowy (bez wad).
7.4. Zamawiający informuje, iż termin gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w rozdziale XIV SWZ.
8. Miejsce dostawy: Wydział Chemii przy ul. Joliot-Curie 14 we Wrocławiu.
9. Warunki płatności:
9.1. Szczegóły dotyczące płatności zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 4.5 do SWZ.
9.2. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej po zrealizowaniu zamówienia, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 6910,57 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszadeł magnetycznych z zanurzeniowym kontrolerem temperatury, statywem i akcesoriami do montażu (6 sztuk).
2. Szczegółowy zakres zamówienia, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawiera Załącznik nr 3.6 do SWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia/Minimalne wymagania Zamawiającego. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4.6 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej.
6. Przed dostawą Wykonawca przedstawi dla oferowanego przedmiotu zamówienia dokumenty wskazane w § 5 pkt 7 Wzoru umowy (Załącznik nr 4.6 do SWZ).
7. Gwarancja i rękojmia:
7.1. Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4.6 do SWZ.
7.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udziela na cały przedmiot zamówienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi.
7.3. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po protokolarnym odbiorze przedmiotu umowy (bez wad).
7.4. Zamawiający informuje, iż termin gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w rozdziale XIV SWZ.
8. Miejsce dostawy: Wydział Chemii przy ul. Joliot-Curie 14 we Wrocławiu.
9. Warunki płatności:
9.1. Szczegóły dotyczące płatności zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 4.6 do SWZ.
9.2. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej po zrealizowaniu zamówienia, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze

4.5.3.) Główny kod CPV: 42996400-8 - Mieszadła

4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówki laboratoryjnej z akcesoriami.
2. Szczegółowy zakres zamówienia, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawiera Załącznik nr 3.7 do SWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia/Minimalne wymagania Zamawiającego. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4.7 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej.
6. Przed dostawą Wykonawca przedstawi dla oferowanego przedmiotu zamówienia dokumenty wskazane w § 5 pkt 7 Wzoru umowy (Załącznik nr 4.7 do SWZ).
7. Gwarancja i rękojmia:
7.1. Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4.7 do SWZ.
7.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udziela na cały przedmiot zamówienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi.
7.3. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po protokolarnym odbiorze przedmiotu umowy (bez wad).
7.4. Zamawiający informuje, iż termin gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w rozdziale XIV SWZ.
8. Miejsce dostawy: Wydział Chemii przy ul. Joliot-Curie 14 we Wrocławiu.
9. Warunki płatności:
9.1. Szczegóły dotyczące płatności zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 4.7 do SWZ.
9.2. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej po zrealizowaniu zamówienia, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42931100-2 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pompy strzykawkowej.
2. Szczegółowy zakres zamówienia, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawiera Załącznik nr 3.8 do SWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia/Minimalne wymagania Zamawiającego. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4.8 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej.
6. Przed dostawą Wykonawca przedstawi dla oferowanego przedmiotu zamówienia dokumenty wskazane w § 5 pkt 7 Wzoru umowy (Załącznik nr 4.8 do SWZ).
7. Gwarancja i rękojmia:
7.1. Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4.8 do SWZ.
7.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udziela na cały przedmiot zamówienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi.
7.3. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po protokolarnym odbiorze przedmiotu umowy (bez wad).
7.4. Zamawiający informuje, iż termin gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w rozdziale XIV SWZ.
8. Miejsce dostawy: Wydział Chemii przy ul. Joliot-Curie 14 we Wrocławiu.
9. Warunki płatności:
9.1. Szczegóły dotyczące płatności zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 4.8 do SWZ.
9.2. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej po zrealizowaniu zamówienia, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42122500-5 - Pompy laboratoryjne i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 8943,08 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wagi analitycznej.
2. Szczegółowy zakres zamówienia, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawiera Załącznik nr 3.9 do SWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia/Minimalne wymagania Zamawiającego. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4.9 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej.
6. Przed dostawą Wykonawca przedstawi dla oferowanego przedmiotu zamówienia dokumenty wskazane w § 5 pkt 7 Wzoru umowy (Załącznik nr 4.9 do SWZ).
7. Gwarancja i rękojmia:
7.1. Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4.9 do SWZ.
7.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udziela na cały przedmiot zamówienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi.
7.3. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po protokolarnym odbiorze przedmiotu umowy (bez wad).
7.4. Zamawiający informuje, iż termin gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w rozdziale XIV SWZ.
8. Miejsce dostawy: Wydział Chemii przy ul. Joliot-Curie 14 we Wrocławiu.
9. Warunki płatności:
9.1. Szczegóły dotyczące płatności zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 4.9 do SWZ.
9.2. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej po zrealizowaniu zamówienia, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze

4.5.3.) Główny kod CPV: 38311100-9 - Elektroniczne wagi analityczne

4.5.5.) Wartość części: 4471,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68265 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33948 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DONSERV Wojciech Kaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006368988

7.3.3) Ulica: Michała Spisaka 31

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33948 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9720 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9720 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9720 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DONSERV Wojciech Kaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276104300

7.3.3) Ulica: Michała Spisaka 31

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9720 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24158,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42299,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34317 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DONSERV Wojciech Kaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006368988

7.3.3) Ulica: ul. Michała Spisaka 31

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34317 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13099,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13099,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13099,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WITKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 473251193

7.3.3) Ulica: Al. Piłsudskiego 143

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-332

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13099,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7236 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7236 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7236 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wolski TW Dealer

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276104300

7.3.3) Ulica: ul. Hallera 6

7.3.4) Miejscowość: Pszczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7236 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19844,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21520,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21328,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WITKO Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 473251193

7.3.3) Ulica: Al. Piłsudskiego 143

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-332

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21328,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5964,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9446,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5964,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LABID s.c. Martyna Bidas, Bartosz Bidas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385990694

7.3.3) Ulica: ul. Dywizjonu 303 nr 139/74

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-470

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5964,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9397,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13800,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9766,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bioeko Piotr Suder

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356380923

7.3.3) Ulica: Jasna 28

7.3.4) Miejscowość: Siepraw

7.3.5) Kod pocztowy: 32-447

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9766,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3565,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4993,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3565,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LABID s.c. Martyna Bidas, Bartosz Bidas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385990694

7.3.3) Ulica: ul. Dywizjonu 303 nr 139/74

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-470

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3565,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

2021-07-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.