eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Bieżące utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2022-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48227640598

1.5.8.) Numer faksu: +48227640450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c4bb4ee-989c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017829/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Koszenie poboczy i zieleńców

1.3.5 Wycinka zakrzaczeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073111/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243534,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 1 zamówienia - Koszenie
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na koszeniu traw, chwastów i samosiejek w pasach drogowych dróg i ulic powiatowych (pobocza, pasy zieleni, rowy odwadniające) Powiatu Legionowskiego wraz ze zgrabieniem, wywozem i utylizacją urobku.
2) Wykaz powierzchni terenów zielonych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego przedstawiono w załączniku do SWZ pod nazwą Wykaz koszenia.
3) Przewidywana łączna ilość metrów kwadratowych powierzchni do koszenia:
1 233 888,00 m2
Cena jednostkowa za 100 m2
1 jednostka = 100 m2
1 233 888,00 m2 = 12 338,88 jednostek
4) Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości służą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługują roszczenia o realizację zamówienia w podanych ilościach. Jednak Zamawiający zastrzega, że zrealizuje min. 80% zamówienia.
5) Koszenie pasów drogowych dróg powiatowych należy wykonywać na całej ich szerokości gdzie pas drogowy wyznacza linia ogrodzeń lub rów odwadniający (skarpa, dno, przeciwskarpa) a w przypadku niewyznaczonego pasa drogowego po 1,50 m z każdej strony drogi licząc od krawędzi drogi.
6) Zamawiający każdorazowo zlecać będzie koszenie pasów zieleni w ciągach dróg powiatowych podając zakres.
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia i rozliczenia częściowego zakresu koszenia pasów drogowych dróg powiatowych w zależności od potrzeb.
8) Zamawiający dopuszcza następujące formy przekazywania Wykonawcy zleceń: na piśmie, faxem, pocztą elektroniczną (e-mail).
9) Roboty musza być wykonane zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia oraz podpisaną miedzy stornami umową.
10) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia możliwości stałego kontaktu z Zamawiającym w celu przyjmowania i realizacji zleceń udostępniając Zamawiającemu numer fax oraz adres e-mail.
11) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia i wyznaczenia osoby do kontaktu i zobowiąże się do przyjmowania od Zamawiającego zleceń w dni robocze w godzinach 8.00-16.00.
12) Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć i oznakować front robót w pasie drogowym.
13) W przypadku wyrządzenia przez Wykonawcę szkód podczas prowadzenia prac, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia szkody, a w przeciwnym wypadku Zamawiający dokona potrącenia z faktury wystawionej przez Wykonawcę w wysokości pełnej wartości szkody.
14) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj. na stanowisku:
a) operator kosiarki bijakowej z nośnikiem lub samojezdnej,
b) operator kosy spalinowej (minimum 2 osoby),
c) kierowca samochodu do wywozu urobku.
15) Wykonanie czynności wskazanych w pkt. 14 polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
16) Koszenie pasów drogowych dróg powiatowych ma się odbywać z jednoczesnym grabieniem i wywozem wytworzonego urobku. Zamawiający nie dopuszcza zalegania wytworzonego urobku w pasie drogowym po wykonaniu koszenia.
17) Wszystkie prace związane z koszeniem pasów drogowych oraz usunięciem urobku należy prowadzić uwzględniając zapisy Uchwały nr 115/20 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 8 września 2020 r. w sprawie programu ochrony powietrza dla stref w województwie mazowieckim, w których zostały przekroczone poziomy dopuszczalne i docelowe substancji w powietrzu (Dz. Urz. Woj. Maz. poz. 9595).
18) W przypadku awarii sprzętu technicznego Wykonawca zapewnia natychmiastowe zastępstwo własnym staraniem i na własny koszt, celem należytego wykonania umowy.
19) Okres rękojmi wynosi 12 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem

4.5.5.) Wartość części: 188784,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 2 zamówienia - Wycinka
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wycince krzaków, krzewów, zakrzaczeń i odrostów drzew z poboczy, pasów zieleni i rowów odwadniających Powiatu Legionowskiego wraz ze zgrabieniem, wywozem i utylizacją urobku.
2) Wykaz dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego przedstawiono w załączniku do SWZ pod nazwą Wykaz dróg i ulic.
3) W ramach przedmiotowego zamówienia publicznego Zamawiający przewiduje 25 000,00 m2 powierzchni terenów zielonych do usunięcia z krzaków, krzewów, zakrzaczeń i odrostów drzew.
4) Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości służą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługują roszczenia o realizację zamówienia w podanych ilościach. Jednak Zamawiający zastrzega, że zrealizuje min. 80% zamówienia.
5) Wycinka krzaków polega na wycinaniu krzaków, krzewów, zakrzaczeń i odrostów z drzew do wysokości poziomu gruntu.
6) Zamawiający każdorazowo zlecać będzie wycinkę krzaków z pasów zieleni w ciągach dróg powiatowych podając zakres.
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia i rozliczenia częściowego zakresu wycinki krzaków z pasów drogowych dróg powiatowych w zależności od potrzeb.
8) Zamawiający dopuszcza następujące formy przekazywania Wykonawcy zleceń: na piśmie, faxem, pocztą elektroniczną (e-mail).
9) Roboty musza być wykonane zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia oraz podpisaną miedzy stornami umową.
10) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia możliwości stałego kontaktu z Zamawiającym w celu przyjmowania i realizacji zleceń udostępniając Zamawiającemu numer fax oraz adres e-mail.
11) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia i wyznaczenia osoby do kontaktu i zobowiąże się do przyjmowania od Zamawiającego zleceń w dni robocze w godzinach 8.00-16.00.
12) Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć i oznakować front robót w pasie drogowym.
13) W przypadku wyrządzenia przez Wykonawcę szkód podczas prowadzenia prac, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia szkody, a w przeciwnym wypadku Zamawiający dokona potrącenia z faktury wystawionej przez Wykonawcę w wysokości pełnej wartości szkody.
14) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj. na stanowisku kierowca samochodu do wywozu urobku.
15) Wykonanie czynności wskazanych w pkt. 14 polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
16) Wycinka krzaków z pasów drogowych dróg powiatowych ma się odbywać z jednoczesnym grabieniem i wywozem wytworzonego urobku Zamawiający nie dopuszcza zalegania wytworzonego urobku w pasie drogowym po wykonaniu prac.
17) Wszystkie prace związane z wycinką krzaków z pasów drogowych oraz usunięciem urobku należy prowadzić uwzględniając zapisy Uchwała nr 115/20 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 8 września 2020 r. w sprawie programu ochrony powietrza dla stref w województwie mazowieckim, w których zostały przekroczone poziomy dopuszczalne i docelowe substancji w powietrzu (Dz. Urz. Woj. Maz. poz. 9595).
18) W przypadku awarii sprzętu technicznego Wykonawca zapewnia natychmiastowe zastępstwo własnym staraniem i na własny koszt, celem należytego wykonania umowy.
19) Okres rękojmi wynosi 12 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 54750,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300451,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308472,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300451,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1) AG-Complex sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775

7.3.3) Ulica: ul. Płytowa 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-046

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300451,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-Complex sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775

7.3.3) Ulica: ul. Płytowa 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-046

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.