eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna › Wywóz stałych odpadów komunalnych oraz surowców wtórnych z jednostek należących do Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o. o. oraz odpadów wielkogabarytowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wywóz stałych odpadów komunalnych oraz surowców wtórnych z jednostek należących do Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o. o. oraz odpadów wielkogabarytowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142011670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zagórze k/Warszawy

1.5.2.) Miejscowość: Wiązowna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@centrumzagorze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.centrumzagorze.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

spółka z udziałem jednostki samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz stałych odpadów komunalnych oraz surowców wtórnych z jednostek należących do Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o. o. oraz odpadów wielkogabarytowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d919f251-b382-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d919f251-b382-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: :W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie eZamówienia): https://ezamowienia.gov.pl
Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: - w zakresie formalnym e - mail:
zamowienia@centrumzagorze.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe
odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XIX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XIX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz stałych odpadów komunalnych, surowców wtórnych (metale i tworzywa sztuczne, papier, szkło, bioodpady, odpady zielone) z jednostek należących do Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. oraz odpadów wielkogabarytowych z poniższych lokalizacji:
a) Zagórza k/W-wy gmina Wiązowna;
b) Józefowa, ul. 3-go Maja 127;
c) Otwocka, ul. Kochanowskiego 27/29;
d) Warszawy, ul. Koszykowa 79B,
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany w szczególności:
1) udostępnić Zamawiającemu niezbędną liczbę pojemników przenośnych na nieczystości stałe oraz dowóz i ustawienie pojemników w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj.
a) Zagórze k/W-wy gmina Wiązowna: - pojemnik np. typu FLD o pojemności 5m³ sztuk 2
- pojemnik np. typu Bóbr o pojemności 1,1m³ sztuk 1
b) Józefów, Józefowa, ul. 3-go Maja 127 - pojemnik np. typu FLD o pojemności 7m³ sztuk 1
c) Otwock, ul. Kochanowskiego 27/29 - pojemnik np. typu FLD o pojemności 5m³ sztuk 1
d) Warszawa, ul. Koszykowa 79B: - pojemnik np. typu Bóbr o pojemności 1,1m³ sztuk 1,
2) udostępnić pojemniki na odpady segregowane (surowce wtórne) w ilości:
a) Zagórze k/W-wy gmina Wiązowna - 4 pojemniki o pojemności 1,1m³ po jednym na: papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne, bioodpady
b) Józefów, Józefowa, ul. 3-go Maja 127 - 4 pojemniki o pojemności 1,1m³ po jednym na: papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne, bioodpady
c) Otwock, ul. Kochanowskiego 27/29 - 4 pojemniki o pojemności 1,1m³ o jednym na: papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne, bioodpady,
d) Warszawa, ul. Koszykowa 79B - 4 pojemniki o pojemności 1,1m³ po jednym na: papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne, bioodpady,
3) udostępnić na żądanie zamawiającego pojemników na odpady wielkogabarytowe w ilości:
a) kontener o pojemności 5m³ - 15 szt.
4) oczyszczać miejsca zaśmieconego przy załadunku nieczystości do samochodu oraz oczyszczanie miejsca ustawienia pojemników z wyłączeniem przedmiotów wielkogabarytowych oraz odpadów nagromadzonych luzem objętości całkowitej powyżej 0,05m³;
5) wymieniać zużyte lub uszkodzone pojemniki, których zużycie lub uszkodzenie nastąpiło na skutek normalnej bieżącej eksploatacji lub wskutek wyłącznej winy pracowników Wykonawcy;
6) w przypadku zaistnienie potrzeb odbioru odpadów wielkogabarytowych Wykonawca dostarczy i odbierze kontenery na odpady wielkogabarytowe o pojemności 5m3 we wszystkich wskazanych powyżej lokalizacjach. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość skorzystania z kontenerów na odpady wielkogabarytowe o pojemności 7m3, 10m3 i 16m3 .

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: 100% - najniższa cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych;
b) posiada aktualne dokumenty wydane na mocy ustawy z dnia 13 września 1996 r.
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r., poz. 2519) zezwalające na świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych;
c) jest wpisany do rejestru BDO prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.) w zakresie transportu odpadów komunalnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 3.1 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) Zezwolenie wydane na mocy ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r., poz. 2519 ze zm.) zezwalające na świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych;
3) Wpis do rejestru BDO prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.) w zakresie transportu odpadów komunalnych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z postanowieniami SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1 Strony, niezależnie od innych dopuszczalnych zmian określonych w niniejszej umowie, dopuszczają następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
a) zmiany terminu realizacji umowy oraz innych terminów określonych w umowie
w przypadku wystąpienia siły wyższej, o czas wynikający z trwania siły wyższej;
b) konieczności wprowadzenia zmian do umowy spowodowanych zmianami w przepisach prawa, które nie były znane na dzień zawarcia umowy;
c) zmiany częstotliwości wywozu odpadów w stosunku do ustalonego harmonogramu, przy czym zmiana harmonogramu bez zmiany częstotliwości wywozu odpadów nie stanowi zmiany niniejszej umowy i nie wymaga podpisania aneksu do umowy;
d) zmiany terminu realizacji umowy, w sytuacji niewykorzystania maksymalnej kwoty umowy określonej w §4 ust. 4, o okres nie dłuższy niż 3 miesiące;
e) zmianę wielkości kontenerów na odpady wielkogabarytowe w przypadku powstania u Zamawiającego zapotrzebowania na inną wielkość. Zastrzega się, że wynagrodzenie za wywóz kontenerów po zmianie ich wielkości nie przekroczy ceny za udostępnienie i odbiór 15 sztuk pojemników o pojemności 5m3 określonej w cz. I ust. 3 oferty. Skorzystanie
z niniejszego postanowienia jest możliwe pod warunkiem określenia przez Wykonawcę
w ofercie ceny za kontener o większej pojemności.
2 Zmiany, o których mowa w ust. 1, zostaną ustalone przez Strony na wniosek Strony, która zgłasza wystąpienie okoliczności, stanowiących podstawę zmiany Umowy. Strona zobowiązana jest do złożenia wniosku w terminie do 14 dni od powzięcia informacji o okolicznościach stanowiących podstawę zmiany Umowy, z zastrzeżeniem postanowień o sile wyższej. Strona w pisemnym wniosku wykaże, w szczególności poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów, iż zmiana terminów jest zasadna.
3 W terminie do 14 dni od otrzymania pisemnego wniosku, o którym mowa w ust. 2, Strona otrzymująca wniosek pisemnie wyrazi zgodę na wprowadzenie zmiany albo zgłosi zastrzeżenia. Strona wnioskująca ustosunkuje się do zastrzeżenia w terminie do 7 dni od jego otrzymania, przedstawiając na piśmie nowe uzasadnione lub podtrzymując dotychczasowe stanowisko. Procedurę ustalenia zmiany powtarza się zgodnie z zasadami określonymi w zdaniu poprzednim,
z zastrzeżeniem, iż terminy wynoszą odpowiednio dla Zamawiającego 7 dni, a dla Wykonawcy 3 dni. Ustalona zmiana obowiązywać będzie od dnia zaistnienia okoliczności, na podstawie których Wykonawca złożył wniosek, pod warunkiem złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 2 zdanie drugie.
4 Strony przewidują również możliwość zmiany limitu ilościowego przedmiotu zamówienia
w ramach poszczególnych grup odpadów oraz poszczególnych lokalizacji, przy zachowaniu cen określnych w umowie, z zastrzeżeniem, że łączna wartość umowy określona w § 4 ust 4 nie może zostać przekroczona.
5 Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
6 Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, chyba że treść postanowienia umownego którego dotyczy stanowi inaczej.
7 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany i może być dokonana w przypadku:
1) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy,
2) zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot zamówienia (zmianie ulega stawka VAT i cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian),
3) zmiany terminu realizacji umowy w związku z wystąpieniem sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Sposób składania ofert: platforma e-Zamowienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-01

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie:
1) art. 108 ust. 1 Ustawy;
2) art. 109 ust. 1 pkt 7) Ustawy;
3) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie informacje wymagane we wzorze.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.