eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Świadczenie usług psychologicznych i pedagogicznych na potrzeby projektu "PODAJ DOBRO DALEJ"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług psychologicznych i pedagogicznych na potrzeby projektu „PODAJ DOBRO DALEJ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKARŻYSKO-KAMIENNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009870

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.skarzysko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skarzysko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług psychologicznych i pedagogicznych na potrzeby projektu „PODAJ DOBRO DALEJ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfd8e97d-9564-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036124/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług psychologicznych i pedagogicznych na potrzeby projektu „Podaj Dobro Dalej”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego 2014 – 2020 Europejski Fundusz Społeczny Numer i nazwa Osi priorytetowej: RPSW.09.00.00 Włączenie społeczne i walka z ubóstwem Działanie: RPSW.09.02.00 Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych Numer i nazwa Poddziałania: RPSW.09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych (projekty konkursowe).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067355/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022.EZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89580 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: PSYCHOLOG W skład tej części wchodzi realizacja usługi psychologicznej (poradnictwo psychologiczne ) :

Zadanie 1
Diagnoza, opracowanie i monitoring Indywidualnych Planów Wsparcia (IPW) – typ operacji (TO) 1
Pozycja z planu projektu : 1.1 .

Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie Indywidualnych Planów Wsparcia dla rodziny na początku realizacji projektu w oparciu o indywidualną rozmowę diagnostyczną z dzieckiem i jego rodziną / otoczeniem oraz dotychczas zgromadzone przez wychowawców informacje o rodzinie. IPW będzie podlegał systematycznej ewaluacji. Na koniec projektu przeprowadzona zostanie końcowa ewaluacja wraz z opracowaniem końcowych rekomendacji do dalszej pracy z dzieckiem i otoczeniem.
IPW obejmuje opracowanie dla 60 środowisk tj. 60 dzieci, min. 15 osób z otoczenia dzieci ( rodziców / opiekunów / rodzeństwa / dalszej rodziny ).
60 środowisk dzieci x 1,5 h/dziecko = 90 h/dziecko.

Zadanie 2
Zajęcia profilaktyczno-rozwojowe dla dzieci: komp. Osobiste, uczenie się (TO1)
Pozycja z planu projektu : 2.1 .

Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie zajęć grupowych z psychologiem wg autorskiego programu zajęć. Tematyka wynikająca ze zdiagnozowanych potrzeb i problemów grupy z uwzględnieniem jak poprawnie funkcjonować w rodzinie, grupie rówieśniczej, społeczeństwie, sposoby radzenia sobie z trudnościami, złością, porażką, odkrywanie zasobów, ich skuteczne wykorzystanie, równość szans i niedyskryminacja .
3 świetlice x 8 h/m-c x 12 miesięcy = 288 h.

Miejsce świadczenia usług: miejscem świadczenia usług jest - dot. części 1 :
1/ świetlica środowiskowa Integracyjne Ognisko Wychowawcze TPD ul. Sikorskiego 10/ budynek MOPS w Skarżysku-Kamiennej;
2/ świetlica środowiskowa „Józef” ul. Legionów 64 w Skarżysku-Kamiennej;;
3/ świetlica środowiskowa „u Alberta” ul. Spółdzielcza 52 w Skarżysku-Kamiennej.

Harmonogram zajęć:

Ww. usługi (dot. części 1 ) prowadzone będą zgodnie z ustaleniami Zamawiającego w przedziale godzinowym 1400- 1900 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. Szczegółowe plany harmonogramów spotkań zostaną uzgodnione z Wykonawcą po podpisaniu umowy/umów.
1 godzina = godzina zegarowa
Za wykonaną usługę Zamawiający dokona wypłaty wynagrodzenia ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 41580 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: PEDAGOG wspierający

W skład tej części wchodzi realizacja:

Zadanie 8 – Działania integracyjne, edukacyjne, wspierające dla dzieci: (TO 1)
Pozycja z planu projektu: 8.2.

Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: udział w diagnozie, opracowaniu i ewaluacji IPW, realizacja działań projektowych z wychowawcami, współpraca ze specjalistami, współpraca z wychowawcami świetlic.

Udział w nich będzie brało 60 dzieci ( 28 dziewczynek, 32 chłopców ) zgodnie z IPW .


3 świetlice x 10 h/m-c = 30/h/ m-c x 16 miesięcy = 480 h. zegarowych


Miejsce świadczenia usług: miejscem świadczenia usług jest - dot. części 2 :
1/ świetlica środowiskowa Integracyjne Ognisko Wychowawcze TPD ul. Sikorskiego 10/ budynek MOPS w Skarżysku-Kamiennej;
2/ świetlica środowiskowa „Józef” ul. Legionów 64 w Skarżysku-Kamiennej;
3/ świetlica środowiskowa „u Alberta” ul. Spółdzielcza 52 w Skarżysku-Kamiennej.


Harmonogram zajęć:

Ww. usługi (dot. części 2 ) prowadzone będą zgodnie z ustaleniami Zamawiającego w przedziale godzinowym 1400- 1900 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. Szczegółowe plany harmonogramów spotkań zostaną uzgodnione z Wykonawcą po podpisaniu umowy/umów.
1 godzina = godzina zegarowa
Za wykonaną usługę Zamawiający dokona wypłaty wynagrodzenia ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 48000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36666 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36666 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36666 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Edukacji – Szkoła Języków Obcych ARKANA Zbigniew Kokoszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651260491

7.3.4) Miejscowość: Stalowa - Wola

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36666 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47990,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Dudek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.4) Miejscowość: Skarżysko - Kamienna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.