eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych, w tym dla osób zaburzonych psychicznie w miejscu zamieszkania w 2023r." 3 części



Ogłoszenie z dnia 2023-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych, w tym dla osób zaburzonych psychicznie w miejscu zamieszkania w 2023r.” 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150028261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops.myszkow@mops.miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mops.miastomyszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/712600

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych, w tym dla osób zaburzonych psychicznie w miejscu zamieszkania w 2023r.” 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26a25a51-8f3b-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000997/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych oraz świadczenie usług specjalistycznych dla osób z zaburzeniami psychicznymi również w miejscu zamieszkania w roku 2023. 3 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024571

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.ZP.26.03.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1273090,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część I - Świadczenie w 2023 roku usług rehabilitacji neurorozwojowej, rehabilitacji neurorozwojowej z elementami metody SI lub SI i PNF oraz rehabilitacji neurorozwojowej metodą NDT Bobath, także dla osób z zaburzeniami psychicznymi w wymiarze podstawowym 3108 godzin zegarowych (259 godzin w skali miesiąca) z zachowaniem prawa opcji do zwiększenia wymiaru godzinowego o 259 godzin .
Zakres podstawowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) 40 godzin rehabilitacji neurorozwojowej w skali miesiąca dla 1 osoby;
b) 104 godzin rehabilitacji neurorozwojowej z elementami SI lub SI i PNF w skali miesiąca dla 8 osób;
c) 115 godzin rehabilitacji neurorozwojowej metodą Bobath w skali miesiąca dla 6 osób
Liczba osób jest określona w sposób szacunkowy. Faktyczna liczba osób oraz liczba godzin rehabilitacji dla jednej osoby w skali miesiąca będzie wynikała z treści wydanych decyzji.
Szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia określonego jako Część I jak również rodzaj, zakres i okoliczności skorzystania z prawa opcji zostały opisane w Projektowanych postanowieniach przyszłej umowy, Załącznik nr 4 A do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.5.) Wartość części: 411450,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część II - Świadczenie w 2023 roku usług logopedycznych oraz neurologopedycznych w wymiarze podstawowym 2364 godzin zegarowych (197 godzin w skali miesiąca), z zachowaniem prawa opcji do zwiększenia tej liczby godzin o 197 godzin.
Zakres podstawowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) 95 godzin terapii logopedycznej w skali miesiąca dla 6 osób;
b) 102 godziny terapii neurologopedycznej w skali miesiąca dla 7 osób.
Liczba osób jest określona w sposób szacunkowy. Faktyczna liczba osób oraz liczba godzin zajęć dla jednej osoby w skali miesiąca będzie wynikała z treści wydanych decyzji.
Szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia określonego jako Część II jak również rodzaj, zakres i okoliczności skorzystania z prawa opcji zostały opisane w Projektowanych postanowieniach przyszłej umowy, Załącznik nr 4 B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.5.) Wartość części: 281710,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część III - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób zaburzonych psychicznie w zakresie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia – zajęcia rewalidacyjne, zajęcia z oligofrenopedagogiem, zajęcia w zakresie terapii ręki, zajęcia w zakresie terapii behawioralnej oraz zajęcia w zakresie terapii metoda SI w wymiarze 4716 godzin zegarowych (393 godziny w skali miesiąca) z zachowaniem prawa opcji do zwiększenia tej liczby godzin o 393 godzin.
Zakres podstawowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) 249 godzin zajęć rewalidacyjnych w skali miesiąca dla 14 osób
b) 72 godziny zajęć z oligofrenopedagogiem w skali miesiąca dla 2osób
c) 26 godzin zajęć w zakresie terapii ręki w skali miesiąca dla 2 osób
d) 20 godzin zajęć w zakresie terapii behawioralnej w skali miesiąca dla 2 osób
e) 26 godzin zajęć w zakresie terapii SI w skali miesiąca dla 2 osób
Liczba osób jest określona w sposób szacunkowy. Faktyczna liczba osób oraz liczba godzin zajęć dla jednej osoby w skali miesiąca będzie wynikała z treści wydanych decyzji.
Szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia określonego jako Część III jak również rodzaj, zakres i okoliczności skorzystania z prawa opcji zostały opisane w Projektowanych postanowieniach przyszłej umowy, Załącznik nr 4 C do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.5.) Wartość części: 579930,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 414360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sylwia Zamora CHODZIK SYLWIA ZAMORA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771899188

7.3.3) Ulica: ul. Letniskowa 17

7.3.4) Miejscowość: Żarki Letnisko

7.3.5) Kod pocztowy: 42-311

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ELŻBIETA TYPEL - Część I AC
VITAMED GABINET REHABILITACJI PIOTR DWORAK - Część IC


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 414360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226944,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barbara Kędziora MOWAMED

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6442045882

7.3.3) Ulica: ul. Sikorskiego 65c /43

7.3.4) Miejscowość: Myszków

7.3.5) Kod pocztowy: 42-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 593040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 593040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 593040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sylwia Zamora CHODZIK SYLWIA ZAMORA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771899188

7.3.3) Ulica: ul. Letniskowa 17

7.3.4) Miejscowość: Żarki Letnisko

7.3.5) Kod pocztowy: 42-311

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

A&D ZAMMED ZAKŁAD REHABILITACJI LECZNICZEJ A.ZAMORA D.ZAMORA SP.J - Część IIIE


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 593040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.