eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowiny › Świadczenie usług w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowiny - linia komunikacyjna Zawada - Kowala



Ogłoszenie z dnia 2023-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowiny – linia komunikacyjna Zawada - Kowala

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Białe Zagłębie 25

1.5.2.) Miejscowość: Nowiny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-052

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 041 347 50 10

1.5.8.) Numer faksu: 041 347 50 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowiny@nowiny.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowiny.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/694937

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowiny – linia komunikacyjna Zawada - Kowala

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1734d722-6bcd-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033638/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowiny - Linia komunikacyjna Zawada - Kowala na rok 2023.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455851/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INO.271.115.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 282701,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozów autobusowych
o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowiny, polegających na wykonywaniu autobusowych usług przewozowych w zakresie transportu publicznego na linii komunikacyjnej: Zawada – Kowala przez Nowiny o długości 31,90 km (w obu kierunkach) z przejazdami realizowanymi w dni robocze, soboty, niedziele i święta; przewidywany przebieg w okresie realizacji umowy: około 94.233,84 wozokilometrów. Przejazd dla pasażerów jest bezpłatny, na podstawie wydawanych kart przejazdu. Karty przejazdu przygotowuje Wykonawca publicznego transportu zbiorowego na podstawie wzoru otrzymanego od Zamawiającego. Środki transportu do obsługi linii komunikacyjnej muszą spełniać wymagania techniczno – eksploatacyjne, zgodnie załącznikiem nr 7 do SWZ. Do obsługi linii komunikacyjnej, Wykonawca zobowiązuje się przeznaczyć będące w jego posiadaniu na dzień podpisania umowy środki transportu wykazane zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ;
2. Usługa realizowana będzie zgodnie z wykazem trasy oraz rozkładem jazdy opracowanym przez Zamawiającego stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Rozkład jazdy może być zmieniony w każdej chwili podczas realizacji usługi, po akceptacji i opracowaniu zmiany przez Zamawiającego. Dopuszcza się także korekty rozkładu jazdy na wniosek Wykonawcy, po akceptacji i opracowaniu zmiany przez Zamawiającego.
3. Usługi świadczone będą taborem ustalonym w porozumieniu z Wykonawcą, zgodnie z trasą przebiegu linii komunikacyjnej stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe z ruchu pojazdów wobec przewożonych osób oraz osób trzecich.
5. Zamawiający wymaga zapewnienia w środkach transportu (tj. autobusach przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia) rozwiązań technicznych służących zapewnieniu ich dostępności dla osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej zdolności ruchowej.
6. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego.
7. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, a w wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie odpowiedników równoważnych o właściwościach nie gorszych
i gwarantujących osiągnięcie parametrów nie niższych od wymaganych przez Zamawiającego.
W przypadku wystąpienia w opisie przedmiot zamówienia odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (są nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego). Wykonawca powinien wykazać równoważność produktu poprzez wskazanie parametrów równoważnych oferowanego produktu w ofercie
8. Informacja o możliwości zastosowania aukcji elektronicznej i zawarciu umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej i zawarcia umowy ramowej.
9. Oferty wariantowe oraz częściowe:
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Zamawiający nie może udzielić niniejszego zamówienia w częściach, z których każda stanowiłaby odrębny przedmiot zamówienia, ponieważ w tej postaci zamówienie jest niepodzielne na części ze względów organizacyjnych i tworzy nierozerwalną całość. Podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
10. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy, obejmujące wszystkie czynności w zakresie kierowania wskazanymi w ofercie pojazdami.
2) Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia w zakresie określonym w pkt. 1) będą zatrudnione na podstawie stosunku pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie stosunku pracy dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy Podwykonawców.
3) Przed zawarciem Umowy i rozpoczęciem pracy nowo zgłaszanych pracowników do realizacji czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia osób na umowę o pracę, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu listę pracowników własnych i podwykonawców wraz z oświadczeniem, że okazane do wglądu kopie umów o pracę osób wymienionych na tej liście są zgodne z prawdą (Zamawiający nie będzie kopiował, gromadził ani przetwarzał danych osobowych zawartych w okazanych umowach o pracę.) Nie przedłożenie listy osób mających wykonywać Przedmiot zamówienia, upoważnia Zamawiającego i wyznaczonego przedstawiciela do niedopuszczenia tych osób do pracy;
4) W przypadku zmiany składu osobowego Personelu Operatora zapisy pkt. 3 powyżej stosuje się odpowiednio;
5) Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Organizatorowi umowy o pracę oraz inne dokumenty (na przykład z ZUS) uwiarygadniające zatrudnienie osób realizujących czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia. Nieprzedłożenie umów i innych dokumentów (nie okazanie do wglądu), o których mowa w zdaniu poprzednim, stanowi przypadek naruszenia Obowiązku Zatrudnienia;
6) Przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest do sprawdzania tożsamości Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji prac.

11. Wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób,
o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
12. Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

13. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający przewiduje możliwość albo wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu tych dokumentów.

Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej ani sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, dostępnych na miejscu
u Zamawiającego.

14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zezwolił i umożliwił montaż i uruchomienie
w środkach transportu Wykonawcy, urządzeń systemu lokalizacji położenia pojazdu na trasie. Wykonawca zezwoli także na rejestrowanie i gromadzenie zarejestrowanych danych za pomocą ww. urządzeń, wyłącznie w celu potwierdzenia realizacji świadczonych usług transportowych według niniejszego zamówienia. W przypadku niezamontowania ww. urządzeń Wykonawca będzie dokumentował fotograficznie realizację wykonania kursu poprzez wykonanie zdjęć z datą
i godziną przyjazdu i odjazdu na przystankach końcowych. Za żądanie Zamawiającego, Wykonawca przekaże ww. dokumentację fotograficzną Zamawiającemu.

15. Zamawiający wymaga, aby podczas świadczenia usługi przewozu na trasie ZAWADA - KOWALA przez Nowiny, pojazd wykorzystywany przy realizacji świadczenia był każdorazowo oznaczony w przedniej części pojazdu tablicą z oznaczeniem kierunku trasy komunikacyjnej,
o następującej treści: „ZAWADA - KOWALA przez Nowiny”. Natomiast na trasie KOWALA - ZAWADA przez Nowiny pojazd wykorzystywany przy realizacji świadczenia był każdorazowo oznaczony w przedniej części pojazdu tablicą z oznaczeniem kierunku trasy komunikacyjnej,
o następującej treści: „KOWALA - ZAWADA przez Nowiny”. W okresie od zmierzchu do świtu oraz w warunkach zmniejszonej przejrzystości powietrza tablica ta powinna być oświetlana. Zamawiający dopuszcza zastosowanie elektronicznej tablicy informacyjnej w technologii LED. Wymiary tablicy oraz wielkość czcionki napisów powinny umożliwiać swobodne odczytanie treści na zewnątrz pojazdu z odległości minimum 10 metrów.

16. W przypadku stwierdzenia rozbieżności w wymaganych warunkach podmiotowych i przedmiotowych oraz wymaganych środkach dowodowych podmiotowych i przedmiotowych w OPZ i SWZ wiążące są postanowienia SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223334,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301548,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250079,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORBI – TRANS ® Kryczka Małgorzata

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657 277 00 21

7.3.4) Miejscowość: Chomentów 67

7.3.5) Kod pocztowy: 28-305

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250079,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.