Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00055797/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107782 z dnia 2021-07-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy.
Wymiana grzejników i regulacja centralnego ogrzewania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy.Wymiana grzejników i regulacja centralnego ogrzewania.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6d51903-b6ce-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001873/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.43 Remont budynku ZDW dostosowanie do wymagań ochrony przeciwpożarowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055797/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW.N4.361.22.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 31363,91 EUR
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Remont budynku Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy. Wymiana grzejników i regulacja centralnego ogrzewania.
CPV 45331100-7 Roboty instalacyjne centralnego ogrzewania
2. Zakres i zasady wykonywania robót określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
2. W zakres niniejszego zadania wchodzą w szczególności następujące elementy robót obejmujące:
Demontaż grzejników żeliwnych,
Demontaż naczynia wzbiorczego po nieistniejącej kotłowni węglowej,
Montaż nowych grzejników stalowych płytowych wraz z zaworami RA-N oraz termostatycznymi głowicami,
Montaż zaworów podpionowych,
Montaż czujnika zewnętrznego automatyki pieca Viessmann typ Vitogas 100,
Utylizacja grzejników żeliwnych,
Regulacja instalacji centralnego ogrzewania.
Naprawa poszycia dachu
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają, dokumentacja projektowa w skład której wchodzą:
1) projekt regulacji instalacji centralnego ogrzewania z częściową wymianą grzejników
2) przedmiar robót
3) dokumentacja rysunkowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124889,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146734,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124889,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁADEM INSTALACJI SANITARNYCH I SYSTEMÓW OBLICZENIOWYCH "INSTALSYSTEM" SPÓŁKA JAWNA JAGODZIŃSKI – SZULC z siedzibą w Bydgoszczy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540392070
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 143/6
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz,
7.3.5) Kod pocztowy: 85-022
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124889,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sukcesywne dostawy zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatury do OB
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 269 Szczerkowo - Izbica Kujawska - Chodecz - Choceń - Kowal, m. Izbica Kujawska od km 14+142 do km 17+765, dł. 0,623 km
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
- Dostawa, instalacja, montaż i uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi myjni - dezynfektora do endoskopów
- Przebudowa nawierzchni chodników na terenie miasta Bydgoszczy (Program BBO)
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy infrastruktury rowerowej na terenie Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/U/4620-39/2024: Przebudowa kotłowni olejowej w budynku nr 5 na terenie kompleksu wojskowego w m. Podebłocie
- Modernizacja instalacji c.o. w Szkole Podstawowej nr 2 w Szubinie w tym dokumentacja.
- Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół nr 1 w Kraśniku
- PP Tychowo termomodernizacja, modernizacja i przebudowa infrastruktury - Etap II
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa Tomaszów - II postępowanie
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Cogito ul. Matejki 5 w Siemianowicach Ślaskich w 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.