Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00055883/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
- 2022/BZP 00060226/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie Centrum Treningowego Nr 2
przy ul. Lubińskiej 53 we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020656009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubińska 53
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-623
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 73 88 200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spartan@spartan.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartan.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.spartan.wroc.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie Centrum Treningowego Nr 2przy ul. Lubińskiej 53 we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2af1a38d-8d72-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055883/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77149,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa – sprzątanie, czyli wykonywanie wszystkich
czynności związanych z utrzymaniem czystości Centrum Treningowego Nr 2
przy ul. Lubińskiej 53 we Wrocławiu.
1. Usługą utrzymania czystości objęte będą następujące pomieszczenia:
a) Część tzw. sportowa obiektu (poziom parteru oraz poziom piwnicy, z dostępem z windą)
1. sala ćwiczeń siłowych i cardio - 180m ²,
2. holl z miejscem do wypoczynku - 50,97m ²+ ladą recepcji,
3. toalety przy recepcij - 9m ²,
4. szatnia damska z przedsionkiem – 20,44m²,
5. natryski damskie (4 kabiny) + 2 toalety + 4 umywalki – 21,77m²,
6. szatnia męska z przedsionkiem- 28,88m²,
7. natryski męskie (3 kabiny) + 2 toalety + 1 pisuar + 3 umywalki – 20,29m²,
8. sauna sucha (pomieszczenie, gdzie stoi kabina sauny) + natryski z WC –
29m ²,
9. pom. gospodarcze (z 1 zlewem) i z przedsionkiem oraz WC (1 toaleta,
1 umywalka) - 12,20m ²,
10. pokój instruktorów, magazynek i przedsionek – 19,75m²,
11. klatki schodowe, korytarze, wiatrołapy, ciągi komunikacyjne – 99,29m²,
12. WC zewnętrzne z przedsionkiem (2 toalety, 2 umywalki, 1 pisuar) -13m²,
13. okna, szyby we wszystkich pomieszczeniach
b) Część administracyjna obiektu (poziom parteru oraz poziom I pietra (dostęp bez windy):
- pokoje administracyjne (10 pokoi) – 173m²,
- klatki schodowe, korytarze, wiatrołapy, ciągi komunikacyjne – 36,55m²,
- toaleta damska (1 toaleta, 1 umywalka) – 4,5m²,
- toaleta męska (1 toaleta, 1 umywalka) – 4,5m²,
- toaleta damska (1 toaleta, 1 umywalka) - 2,5m²,
- zaplecze kuchenne (1 zlew + 1 lodówka) – 1,90m²,
- okna, szyby we wszystkich pomieszczeniach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74685,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147304,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74685,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KM MANAGEMENT Krzysztof Malik Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6342976977
7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Janasa 4
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-855
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KM MANAGEMENT GROUP SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KM MANAGEMENT GROUP SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74685,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA USUWANIA AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH W 2025 ROKU: SOI BRZEG, SOI JASTRZĘBIE.
- REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH W BUDYNKU NR 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. OBORNICKIEJ 108 WE WROCŁAWIU - I ETAP
- Renowacja 12 szt. kontenerów mieszkalnych 20 stopowych 1CC i kontenera sanitarnego 20 stopowego
- Dostawa pomocy dydaktycznych - dydaktyka elektronika do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa mebli biurowych - metalowych szaf na akta i ergonomicznych foteli biurowych dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego umożliwiającego przewóz osoby z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w obiektach użytkowanych przez Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
- USŁUGA SPRZĄTANIA OBIEKTU OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU PRZY UL. ODESKIEJ 1
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
- Utrzymanie czystości i porządku w budynkach Sądu Rejonowego w Jaworznie oraz na przylegających terenach zewnętrznych
- DZP.26.155.2025 Świadczenie usług specjalistycznego sprzątania
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Dąbrowie Górniczej oraz wykonywanie prac gospodarczo-konserwatorskich.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.